בנות שתי האולפנות יחד
בנות שתי האולפנות יחדצילום: באדיבות אולפנות בני עקיבא

ערבות הדדית ברשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא. אתמול (שלישי) כ 300 תלמידות מאולפנת בני עקיבא כפר פינס יצאה לטיול בן שלושה ימים במדבר יהודה. במהלך הטיול נתקלו הבנות במזג אויר גשום ונדרשו לעדכן את המסלול בהתאם.

בתכנון היה לעצור בשטח באזור ערד, אך הגשמים אילצו את הצוות לחפש מקום יבש וחמים לעצירה, מה שהוביל אותם לפנות לאולפנת בני עקיבא בערד, בבקשה להתארח בה במהלך היום. האולפנה בערד פתחה את שעריה בפני הבנות מהצפון ואירחו אותם ברוחב לב עם תפילת ראש חודש חגיגית, שתייה חמה והרקדה משותפת לשתי האולפנות לכבוד פתיחת חודש אדר.

בהמשך הערב בנות אולפנת כפר פינס החלו ביציאה לכיוון האוטובוסים להמשך מסלולן אך גילו כי הגשמים חסמו את הגישה לאוטובוסים, מה שאילץ אותן להישאר בערד גם למהלך הלילה.

בנות אולפנת ערד כמובן קיבלו את פניהן בשנית ברוחב לב, הזמינו את האורחות להשתמש במקלחותיהן והקצו להן חדרי לינה.

ראש אולפנת בני עקיבא כפר פינס שלומית שילר סיפרה בהתרגשות, "אולפנת ערד נחלצה לעזרתנו מיד, בפשטות, ללא התלבטות של רגע בהכנסת אורחים יוצאת דופן. קיבלנו מקומות ללינה, חדר אוכל וסיוע בכל דבר. שוב ושוב נשאלנו ע"י אנשי הצוות- במה אפשר עוד לעזור? מרגש לדעת ולחוש שמוסדות בני עקיבא הם משפחה".

ראש אולפנת בני עקיבא ערד, הרב יהושע פיינה סיפר, "גדולה הכנסת אורחים מהקבלת פני שכינה. זכות גדולה נפלה בחלקנו לארח את אולפנת כפר פינס אצלנו. עקב גשמי הברכה בנות אולפנת כפר פינס הגיעו אלינו למחסה מפני הגשם וקיימנו שתי האולפנות הרקדת ראש חודש אדר בדיבוק חברים וברב עם הדרת מלך".

"בערב שוב גשמי הברכה , וב"ה תפילת עוברי דרכים לא התקבלה, שבו אלינו בנות כפר פינס ללינה, בנות אולפנת ערד פתחו בפניהם את ידיהן למקלחות, את חדרי הכיתות ללינה, האווירה בין הבנות משתי האולפנות הזכירה את חניית בני ישראל בהר סיני - כאיש אחד בלב אחד", סיכם הרב פיינה.