גם מרחוק
גם מרחוקצילום: ISTOCK

בימים אלו, בהם ההמלצה לכלל הציבור היא להימנע מהגעה למרכזים הרפואיים, למרפאות ולבתי המרקחת, מרחיבה "מכבי שירותי בריאות" את סל שירותי הרפואה מרחוק בהתאם למצב הקיים, על מנת שתוכלו להמשיך ולקבל את השירות המקצועי והאיכותי תוך מניעת הסיכון להדבקה בהגעה פיזית.

במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי מבצעת צעד משמעותי ופותחת את האפשרות לקביעת תורים לייעוץ רפואי טלפוני עם אלפי רופאי המשפחה והילדים בכל רחבי הארץ.

השירות ניתן ע"י כניסה לאזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או התקשרות למוקד "מכבי ללא הפסקה " ב- *3555 : מזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל .

שירות זה מתווסף למגוון שירותי הרפואה מרחוק של מכבי, הניתנים בכל עת:

אפליקציית K - האפליקציה היחידה בעולם המבוססת בינה מלאכותית , ומציגה את האבחנות שקיבלו אנשים במצבים רפואיים דומים לשלכם: נכנסים לאפליקציה, עונים על מספר שאלות כדי ש-K תכיר את הסימפטומים, תערוך השוואה למיליוני מקרים דומים שאובחנו בעבר ע"י רופאי מכבי ותציג מה הן האבחנות שקיבלו אנשים במצב רפואי דומה.

במקרה הצורך חברי מכבי יכולים להמשיך לצ'אט עם רופא מכבי ולקבל הפניות ומרשמים. הצ'אט פועל בכל יום בשבוע בשעות 19:00-23:00.

בקשות מהרופא - יצירת קשר עם הרופא באמצעות שירות בקשות מהרופא באפליקציית מכבי או באתר האונליין.

מוקד אחיות טלפוני - מוקד טלפוני המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים שאינם מקרי חירום. השירות פועל 24/7.

אפליקציית הריון - אפליקציה חדשה ועדכנית למעקב הריון הכוללת הסברים, בדיקות מומלצות , תוצאות בדיקות ועוד.

ביקור וידאו - שיחת וידאו עם רופא או מטפל באמצעות מחשב אישי או טלפון חכם. השירות ניתן בשעות פעילות הרופאים המחוברים .

מוקד נשים טלפוני - מוקד טלפוני מאויש ע"י אחיות מוסמכות בעלות הכשרה בתחום רפואת נשים. פועל בין השעות 08:00-20:00.

אפליקציית מכבי - גישה מהירה ונוחה לתיק הרפואי האישי ושל הילדים בכל זמן ובכל מקום. מאפשר ביצוע מגוון פעולות .

מוקד ילדים "מכבי קידס" - מוקד שירות טלפוני לשאלות בתחום רפואת הילדים. פועל משעה 19:00 בערב ועד 07:00 בבוקר.

הזמנת תרופות מרשם - שירות ייחודי לחברי מכבי בסופר פארם. הזמנת תרופות מרשם וקבלתן במשלוח עד הבית . בימים אלו,המשלוח חינם לבני 65 ומעלה.

רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: "המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך שמירה על סיכון מינימלי להידבקות של המטופלים ושל אנשי הצוות במכבי, ובדיוק לשם כך אנו מציעים את מגוון שירותי הרפואה מרחוק. אני קורא למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות".

מנכ"ל מכבי רן סער
מנכ"ל מכבי רן סערמכבי