צוות רפואי בצרפת
צוות רפואי בצרפתצילום: רויטרס

מספר חולי הקורונה בעולם ממשיך לטפס ונכון להערב (חמישי) מעל חצי מיליון נדבקים ברחבי העולם, כאשר מעל 22 אלף בני אדם מתו מהנגיף הקטלני.

120 אלף בני אדם הצליחו להחלים מהקורונה.

איטליה ממשיכה להיות המדינה שנפגעה בצורה הקשה ביותר מהקורונה, לאחר שביממה האחרונה נרשמו 712 קורבנות נוספים ובסך הכל מאז התפרצות המגיפה מתו באיטליה 8215 בני אדם.

מדובר בעלייה נוספת במספר הקורבנות לאחר שביום רביעי נרשמו 683 מקרי מוות וביום שלישי 743 קורבנות. מספר הנדבקים באיטליה עלה ביממה האחרונה ועומד כעת על 80,539.

ככה הנגיף מתפשט, ככה נעצור את השרשרתמשרד הבריאות

גם ספרד ממשיכה לספוג אבידות רבות מהקורונה, כאשר ביממה האחרונה נרשמו 655 קורבנות נוספים. בסך הכל מתו מנגיף הקורונה בספרד 4089 בני אדם. הבשורה המעודדת מעט מבחינת הספרדים היא כי מדובר בנתון הנמוך ביותר של קורבנות בספרד בימים האחרונים.

"אנו עדיין לא יודעים האם מדובר במגמה שתימשך, אבל הנתון הזה נותן לנו מעט תקווה", אמר מנהל שרותי החירום בבריאות הספרדי, פרננדו סימון. גם בבריטניה ממשיך מספר הקורבנות לעלות בצורה משמעותית ומשרד הבריאות הבריטי הודיע כי 578 חולים קיפחו את חייהם. מספר הנדבקים בממלכה עומד על 11,658.

מדינה נוספת שעוברת גל הידבקות המוני היא בלגיה, שרשמה ביממה האחרונה מספר שיא של 1298 חולים חדשים, מה שהביא את מספר הנדבקים הכללי במדינה ל-6235. בארה"ב נרשמו עד יום חמישי בערב 70 אלף מקרי הידבקות בקורונה, כאשר מספר הקורבנות עומד על 1050.

מנהיגי פורום G20 בו חברים שרי האוצר ונגידי הבנקים הגדולים בעולם הודיעו כי יזרימו 5 טריליון דולר לכלכלה העולמית במטרה לסייע במלחמה בקורונה ולעסקים שעומדים בפני פשיטת רגל. רק בארה"ב לבד נרשמו בשבוע שעבר 3.3 מיליון דורשי עבודה חדשים, פי ארבעה משיא האבטלה הקודם.