התור לים
התור ליםצילום: עברית

לאור הצלחת האסופה הראשונה של סיפורים דיגיטליים, "מאה מטר", יוצאת לאור אסופה דיגיטלית שניה של פרוזת מקור קצרה למען המשך יצירה ישראלית חדשה 'התור לים'.

"התור לים" כוללת 18 סיפורים קצרים ונובלות פרי עיטם של הסופרים המובילים בארץ. את האיור לעטיפת הספר העניק האמן יובל רוביצ'ק. מחצית הסיפורים חדשים לחלוטין אותם כתבו (לפי א'-ב'): אביגיל קנטורוביץ', אסתי ג' חיים, גלית דהן קרליבך, זאב סמילנסקי, עמיחי שלו, עמרי חורש, ענת לב-אדלר, סמדר שיר, תמי שני ותמר קפלנסקי.

ב"התור לים" סופרות וסופרי מקור מתקהלים יחד, מבלי לשמור מרחק של שני מטרים בין סיפור לסיפור, כדי להגיש לקוראים הישראלים הפוגה ממציאות ימינו. גיבורות וגיבורי הסיפורים באנתולוגיה זו כאובים ומכאיבים, מיטלטלים על אדוות חייהם - מי בצורה מוצלחת יותר ומי בצורה מוצלחת פחות, נאבקים אך גם מוותרים, סוחבים פצעי עבר אך גם צופים פני עתיד טוב יותר, לעתים מפתיעים, לעתים צפויים, לעתים מצחיקים, אך תמיד מעוררים רגשות ותחושת הזדהות.

הספר, הוא ספר דיגיטלי הרואה אור בצל אירועי הימים האלו ביוזמת "עברית", חנות הספרים הדיגיטליים והמודפסים הגדולה בישראל, ובהפקתה.

גיא בן נון, מנכ"ל עברית אומר "מרגש אותנו לראות את המספרים העצומים של הורדות הספרים הדיגיטליים החדשים שיצאו לאור בתקופה זו ב"עברית" כשם שמרגש אותנו שסופרים רבים נרתמים לעשייה – מלב כותב ללב קורא."

החנות, מאפשרת רכישה נוחה וקריאה קלה בכל טאבלט או סמארטפון ומציעה אלפי כותרים בתחומים רבים ומגוונים לקהל הולך וגדל של קוראים המצביעים ברגליים ורוצים להתקדם עם הטכנולוגיה המציעה פשטות, נוחות ושפע של ספרים במרחק נגיעה.