הרב יגאל לוינשטיין
הרב יגאל לוינשטייןצילום: אליאור בן חיים

מכינת 'בני דוד' בעלי הגישה היום (ראשון) מכתב התראה לפני תביעת דיבה כנגד תחנת הרדיו גלי צה"ל בעקבות הפרסום לפיו ראש המכינה הרב יגאל לוינשטיין קרא לבצע טיפולי המרה בצעירים.

"גלי צה"ל פרסמו הבוקר שקר בוטה ובריוני כנגד הרב יגאל לוינשטיין", נכתב בדף הפייסבוק של המכינה. "הגשנו כנגדם וכנגד כל מי שפרסם ומי שבוחר לשתף שקר ביודעין מכתב התראה לפני תביעת דיבה".

עוד נכתב, "הכותרת בגלי צה"ל צעקה וזעקה הבוקר - הרב יגאל לוינשטיין לנערים: טיפולי המרה הכי יעילים בגיל צעיר - נציין כבר בתחילה: הרב יגאל לא אמר את הדברים מעולם, לא רמז על כך. להיפך. הרב אמר במסגרת שיח עם תלמידים כי הוא מתנגד לחלוטין לטיפולי המרה ואף חזר על האמירה כמה פעמים. והנה בכל זאת - בחובבניות, שרלטנות ואכזריות בלתי נסבלת בחרו גלי צה''ל לפרסם הפוך לחלוטין מדבריו של הרב".

במכינה הדגישו כי "בשום שלב במסגרת השיעור הנדון או בכל שיעור אחר שהעביר הרב יגאל בעשרות שנותיו כמחנך לא אמר הרב שהוא בעד טיפולי המרה".

"לא נעבור על סדר היום על השקר שהופץ בזדון ובנבזיות כדי לסתום פיות וכדי לפגוע בשמנו. מכתב ההתראה לקראת תביעת הדיבה הוגש ומכאן אנו קוראים לכם - במקביל למאמץ המשפטי, סייעו לנו להשמיע את האמת במקום השקר שהופץ על ידי מבקשי רעתנו", לשון הודעת המכינה.