וורד סימפסון, מנכ"ל GOD TV בשיחה עם ערוץ 7

אשר ביטון, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, שלח היום (רביעי) מכתב התראה לחברת הוט שממנה עולה כי הוא שוקל לבטל את האישור שניתן לערוץ ''שלנו'' שהחל לשדר בישראל לאחר יום העצמאות.

ביטון מבקש מחברת הכבלים להציג את עמדתה עד ה- 19 במאי.

ערוץ ''שלנו'' משדר בעברית באפיק 192 בהוט. הוא פועל בחסות GOD TV, חברת מדיה נוצרית אוונגליסטית המשדרת תכנים לכ- 300 מיליון בתי אב ברחבי העולם עם קהל צופים של למעלה ממיליארד איש.

מנכ"ל GOD TV, וורד סימפסון, הביע צער על הסרטון שהופץ ברשת וממנו השתמע כי הערוץ מעביר תכנים מיסיונרים. "במשך 25 השנים האחרונות GOD TV היא ידידה ותומכת מושבעת של ישראל. מאכזב מאוד לשמוע ולקרוא את אי ההבנות הללו. בהתרגשותי ובלהיטות שלי להציג את החדשות הגדולות האלה על האישור, היו דברים שנאמרו ויכולים היו להיאמר בצורה אחרת.

''על כך אני מתנצל שוב ומבין למה זה היה פוגע. כששותפינו היהודים המשיחיים העירו על כך הורדנו אותו באותו היום. לעולם לא היינו עושים במכוון כדי לפגוע במערכת היחסים המצוינת בין מאות מיליוני הנוצרים האוונגליסטים ברחבי העולם לבין ישראל והעם היהודי. הצופים שלנו אוהבים את ישראל, תומכים בה ומעריצים את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו והעם היהודי.

''ל-GOD TV ולערוץ "שלנו" אין כל כוונה לנסות להמיר יהודים לדת אחרת ולא להשתמש בכל סוג של כפייה. אנו מבינים את החוקים בישראל ומכבדים אותם. אין לנו גם רצון להסלים את המתחים עם מועצת שידורי הכבלים והלוויין ואנו מצפים לעבוד עם המועצה במציאת החלטה חיובית", מבהיר סימפסון.

רון קנטור, המנהל בישראל של GOD TV, אמר כי "חברת הוט פנתה אלינו בשנה שעברה כדי לבדוק אם GOD TV מתכוונת לחדש את שידוריה בישראל. שאלנו מיד אם נוכל לשדר תכנים בעברית לקהל הרחב והם ענו בחיוב. כך החלה שותפות כנה עם הוט שפנתה למועצה על פי בקשתנו.

''הפניה של חברת הוט למועצה מעולם לא הוצגה לנו ולא ראינו אותה. חברת הוט רק הודיעה לנו שבקשתנו התקבלה. אנו מקווים כי כל סוגיה שצריכה להיפתר בין הוט למועצת שידורי הכבלים והלוויין תיפתר במהירות, על מנת לשמור על חופש הביטוי וחופש העיתונות שלנו", הוסיף קנטור.