מחפשים זוגיות
מחפשים זוגיותistock

מציאת בן זוג או בת זוג היא החלטה החשובה והגורלית ביותר שאדם עושה במהלך כל חייו. החלטת החתונה משפיעה לאורך כל חייו של האדם בכל מישורי החיים.

מאידך רוב הרווקים והרווקות מעולם לא למדו באופן מסודר כיצד ניתן להיפגש רק עם האדם המתאים להם ביותר, כיצד לבנות את הקשר נכון, כיצד להתגבר על פחדים ואתגרים בדרך לחתונה, ועוד

לכבוד חג השבועות הבא עלינו לטובה, אנסה במאמר קצר זה לשרטט את עשרת העקרונות להכרות עם האדם המתאים ביותר לאישיותי, ולהגעה לחתונה תוך חצי שנה עד שנה בלבד.

1 - קח אחריות

אל תחכה שאחרים יציעו לך הצעות, בדרך זו אתה מעביר את האחריות על החיים שלך לאנשים אחרים. עליך להיות היוזם והדוחף קדימה. לך לשדכניות, הרשם לאתרי הכרויות, וכ"ו. השאיפה היא שבדרך זאת תייצר לעצמך שפע של הצעות ממוקדות שמתאימות לך, ולא תחכה לחסדם הלא ממוקד של אחרים.

2 – תיפגש רק עם מי שמתאימה לך באמת

עליך לכתוב על דף את האופי שלך, ההשקפה, רמה דתית, מסלול החיים שעברת עד כה, שאיפות החיים, היכן היית רוצה לגור בעתיד, מה המקצוע שלך, התחביבים, וכ"ו. לאחר מכן יש להפוך את הדף ולכתוב מי תחפש בחור כמוך ? היכן היא מסתובבת, מה היא תרשום על עצמה באתר ההכרויות, וכ"ו. כך לא תיפגש באופן מפוספס רק משום התמונה של שראית, אלא תאתר תחילה את הקבוצה שיש התאמה אישיותית בסיסית בניכם. ושם תחפש את הבחורה הנראת לך.

3 – אל תתייאש

ייאוש אף פעם לא נוצר על העבר, ייאוש תמיד נוצר על העתיד. כלומר רק אדם שחושב שבעתיד יקרה לו מה שקרה לו בעבר, יתייאש מלהמשיך לנסות ולקדם את עצמו לעבר העתיד. לכן עליך לשפר באופן תמידי את הכרטיס שלך באתר הכרויות, את התמונות שלך, את השיחה שלך עם הצד השני, וכ"ו כך ודאי טעויות העבר לא יחזרו על עצמם בעתיד. ומתוך כך לא תהייה סיבה לכל ייאוש העוצר אותך מלהמשיך ולהיפגש.

סיבה נוספת לייאוש היא המחשבה שנגמרו הנשים המתאימות לך. אך האמת היא שהן לא נגמרו, אלא עליך לשפר את יכולת הדיוק והחיפוש שלך, כך תגיע לאותה קבוצה באוכלוסייה שמתאימה לך. כאשר תעשה זאת תגלה נשים רבות שאתה יכול להתחתן איתן ולבנות איתן ביחד את החיים. מובן מאליו שבמקום זה הייאוש כליל יחלוף

4 – תיזום גם בתוך אתרי ההכרויות

להירשם לאתר הכרויות ולחכות שיפנו אליך כל אלו שאתה לא היית פונה אליהן, זה לא מה שמקדם אותך לחתונה. תמיד פניה שלך לאחרים תהייה הרבה יותר ממוקדת עבורך. מצד שני לא תמיד הפניה שלך תענה (זה המצב היום) לכן עליך לפנות לפחות לחמש בנות בשבוע במקביל, אם אחת תענה לך – הרווחת. תיפגש איתה. אם שנים יענו לך במקביל. אל תשאיר אחת מהן באוויר. נהג בדרך ארץ והחזר לבחורה השניה הודעה " תודה שחזרת אליי, נוצר מצב שאני לא יכול להיפגש איתך, מאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך..."

כך אם הקשר הראשון לא יעלה יפה, תוכל תמיד לחזור לבחורה השניה. ומאידך מפני שאתה פונה ל- 5 במקביל. לא יעבור עליך שבוע ללא הצעות רלוונטיות שמתאימות לך.

5 – בירור שכלי לפני הדייט הראשון זה לא מספיק

רוב הקשרים נופלים בדייט ראשון, ורוב הדייטים הראשונים לא נופלים מפני חוסר בבירור שכלי בין בני הזוג. אלא דווקא מפני הפער המנטלי בניהם. שיחת וידאו לפני הדייט הראשון יכולה לחסוך לך דייטים מיותרים שלא מתאימים לך. מפני שכך תפגשו לאחר שביררתם שיש בניכם גם בירור שכלי בסיסי, וגם בירור שאין פערים מנטלים גדולים מדי בניכם.

כמובן לא להחליף את הדייט עצמו בשיחות וידאו, זה לא מאפשר לקשר להיבנות במובן הרגשי שלו.

בקרוב הדרכה אינטרנטית כיצד להגיע לחתונה בפחות משנה –בחינם

ההרשמה בעיצומה בקישור זה – הרשם עכשיו

6 – אל תבוא לדייט אם אתה לא מוכן

רוב הסיכויים שגבר שאין לו עבודה מסודרת, או לחילופין לא נמצא בלימודים כל שהם. לא יצליח לייצר קשר ארוך המוליך לחתונה. משום שהוא לא נותן ביטחון אישיותי וכלכלי לבחורה הנפגשת עימו. כמו גם בחורה המגיעה לדייט עם פחדים מחתונה שבסוף עוצרים את הקשר. דווקא כאשר הסתבר שהקשר יכל להגיע לחתונה.

דייטים לא פותרים בעיות, הם מצפים אותם. לכן צריך להגיע לדייטים לאחר שנתנו מראש מענה לבעיות היכולות להפריע לנו בקשר.

7 – הצד השני מחפש אדם טוב באישיותו ומצליח במעשיו

מעולם אנשים לא התחברו בניהם מפני החסרונות שהם מצאו האחד בשני. חיבור בין אנשים הוא תמיד מפני הדברים הטובים שאנו מגלים באישיות ובמידות של הצד השני. לכן יש להגיע לדייט בגישה חיובית ומפרגנת, בעין טובה ובלב פתוח. בחיוך רחב המראה שהטוב נשפך ממך והלאה. מי שמגיע לדייט בעין ביקורתית, שיפוטית, עין בוחנת מדי, סקפטי, ציני, סגור, או עם חומות הגנה מפני הקשר. סופו של הקשר ידוע מראש.

באותה נשימה אומר שמעולם אנשים לא התחברו לאדם נכשל, חסר אישיות, חסר ביטחון, וכ"ו. לכן עליך לספר את עצמך תמיד כסיפור הצלחה. אם זה סיפור מתוק מהילדות שאתה מספר בדייט, אם התמודדות בעבודה, בלימודים, בכל מקום שהיית בו. תמיד יש לבחור את הסיפור שניכר בו שאתה אדם מוסרי ומצליח במעשיך. כל סיפור על הנפילות שלך בחיים ירחיק את הצד השני. (במקרים בהם יש לספר סיפור אישי מורכב, יש להתייעץ מראש כיצד לעשות זאת נכון)

8 – שתיקות בדייטים הן לא הוכחה לכך שאינכם מתאימים

בהרבה קשרים השתיקות בדייטים מתחילות מדייט שלישי, ונמשכות עד שהקשר נופל. הסיבה לכך היא שבדייט הראשון והשני כל צד מספר על עצמו, כך שיש לבני הזוג הרבה על מה לדבר.

כך שלמרות שהגעתם לדייט שלישי ( מה שמראה על הפוטנציאל בניכם) אם לא נוצר חיבור בין בני הזוג, התוצאה היא שאין להם נושאים משותפים לדבר עליהם.

לכן התשובה לשתיקות בדייטים היא לחפש נושאים משותפים לשני בני הזוג ולדבר דווקא עליהם. אז השיחה תפרה ותרבה. כמו כן במקום לחפש את הנושא הבא לדבר עליו, יש לחזור לנושאים שכבר דיברתם עליהם, ועל נושאים אלו להעמיק את השיחה. שהרי תמיד ישנם שאלות נוספות שעדיין לא שאלתם על הנושא שדובר, ועומקים שעדיין לא הגעתם אליהם.

דרך נוספת להתגבר על השתיקות בדייטים היא לשחק בכרטיסדייט

משחק הכרויות מהנה לדייטים.

9 - אל תשאל שאלות בלי תחתית

על מנת להגיע לחתונה צריך שכל, רגש, ולזרוק את השכל. אדם שממשיך לשאול שאלות ולהטיל ספקות גם כאשר הגיע הזמן להחליט חתונה. יותר סביר שישאר עם השאלות והספקות. מאשר שיצעד על השטיח האדום בדרך לחופה.

גם שאלות כמו כיצד בת הזוג שלי תתנהג לאחר החתונה, או אולי יש טובה הימנה, וכ"ו אינם שאלות רלוונטיות לאחר הכרות של 4- 3 חודשים. שהרי מנקודה זו ואילך צריך לייצר את הטוב של החיים. ולא לשאול את השאלות מבחוץ בשיטה הפילוסופית. שאלות בלי תחתית לא מובילות לחתונה.

10 – זמן לא פותר בעיות

לא פעם אני פוגש אנשים שחוו קשר ארוך שלא הגיע לחתונה. מה שאומר שאם היה קשר ארוך, היה פוטנציאל לחתונה. אך מאידך היתה איזו בעיה לא פתורה בקשר שמנעה מהקשר להתקדם הלאה להחלטת החתונה. (רגש חסום, או כל בעיה אחרת)

אחת הטעויות הנפוצות שבני זוג עושים היא לשלם בזמן נוסף על מנת לפתור את הבעיה. כך נוצר קשר ארוך עם בעיה לא פתורה המייגע את שני בני הזוג. קשר המסתיים לא פעם בפרידה ולא בחתונה. זאת משום שזמן לא פותר בעיות, אלא התמודדות חזיתית עם הבעיות היא שפותרת אותם. לכן אם נתקלתם בכל בעיה בקשר, הגורמת לקשר לדרוך במקום. חבל להרים ידיים ולוותר, או להמשיך להיפגש עד אין סוף ולהישחק. לפעמים שיחת ייעוץ עם איש מקצוע יכולה לגרום לכם להרוויח את החתונה של החיים.

בקרוב הדרכה אינטרנטית כיצד להגיע לחתונה בפחות משנה –בחינם

ההרשמה בעיצומה בקישור זה – הרשם עכשיו

(המאמר כתוב בלשון זכר, אך פונה לשני המינים)

חג שבועות שמח, ובהצלחה לכולם

הכותב הוא אלי גרון, יועץ זוגי ומאמן אישי למציאת זוגיות. מפתח שיטת "בואי כלה" להגעה לחתונה בחצי שנה עד שנה.

אלי גרון
אלי גרוןעצמי