בעז שפירא
בעז שפיראצילום: עצמי

ידוע ומוכר כוחה של התקשורת העוינת להתל בנו, לסלף את העובדות, להביא בפנינו חצאי אמתות ואף לשקר ביודעין.

ביחד עם זו פועלים פוליטיקאים משמאל במסע לשטיפת המוחות, מסע שלתפישתם יסייע בהגשמת מאווייהם הפוליטיים. אגב, כך הם נוהגים מאז מלחמת הנסים לפני למעלה מחמישים שניה.

אתמקד הפעם, ברשותכם בקיצור נמרץ, בשקר גס אותו "מפמפמים" לנו השכם והערב אלה שהוזכרו לעיל. למרבה הצער והכלימה, גם אנשי ימין לא מעטים, פוליטיקאים בכלל זה, נופלים בפח ובעת שהם מתראיינים ושומעים את השקר הזה אינם מגיבים כנדרש וכמצופה מהם, על מנת להפריחו.

אדני השקר הזה יצוקים ברצון לשכנע שבמדינת ישראל חצי העם מעוניין בהגשמת חזון ארץ ישראל השלמה ואילו החצי השני רוצה הפרדות מהערבים המכונים בשקר ומרמה (מטעמים דומים...) "פלסטינים".

נעמיד דברים על דיוקם:

הביטוי "עם" בהקשר של מדינת היהודים הוא עם ישראל כמובן. הערבים הגרים בארצנו, הארץ המובטחת, אינם חלק מהעם. מה לעשות, אולי לא "נחשב" מנומס או תקין "פוליטית" לומר זאת אלא שזו אמת יצוקה ואין בלתה. בארץ ישראל הקים את מדינת היהודים העם היהודי על פי חזון הנביאים ובדרך לגאולה השלמה שתבוא במהרה בעזרת השם.

הערבים הגרים כאן אינם חלק מהעם ואינם חלק מהלאום היהודי. הם אזרחים ובדרך כלל נהנים מזכויות אזרחיות מלאות. זהו!

לאחר הבנת העניין הכול כך פשוט הזה יש להכיר בכך שאת גורלו של העם היהודי בארצו נקבע אנחנו היהודים. זו ארצנו, זו מולדתנו, כאן ערש תרבותנו. זו הארץ המובטחת לאבות האומה ולצאצאיהם לדורות עד עולם. מכאן, שכול ניתוח פוליטי באשר לרצון העם חייב להחריג את המנדטים של הערבים אזרחי המדינה.

נכון, הדמוקרטיה טומנת בחובה מוקשים וקלקולים רבים, זהו אחד מהם. אלא שלו כוננו מקימי המדינה חוקה (עוד לא מאוחר) כי אז היה צריך האמור לעיל להיות יסוד מוצק בין האקסיומות הפוליטיות, הערכיות והעקרוניות המובאות בה. אין ספק שכוחות גדולים ובג"צ בראשם יפעלו לסכל חוקה כזו אלא שבחוקה הנ"ל יוגבל כוחו של הבג"צ באופן שיפסיק באחת את ההשתוללות חסרת הרסן של שופטיו, באקטיביזם שיפוטי החותר תחת יסודות הדמוקרטיה ומאיים לאיין את עקרון הפרדת הרשויות.

וכעת לחשבון פשוט, לתלמידי כתה ג' והלאה. באם נבחרו בכנסת ששים ושבעה חברי כנסת (כולל הנדל והאוזר, אורלי לוי וליברמן) החפצים בארץ ישראל השלימה, ומאידך שלושים ושמונה חברי כנסת (כמדומני שמתוכם שני ח"כים שאינם יהודים) כי אז מתברר שיחסי הכוחות הם כאלה: ששים ושבעה בעד ארץ ישראל השלימה ומנגד שלושים וששה הרוצים בחלוקת הארץ.

זו החלוקה האמתית, אלה המספרים! לכן, כל אימת שתשמעו את ההיגד השקרי והמטעה במכוון כאילו "חצי העם" תומך בשלימות הארץ ואילו החצי השני בעד חלוקתה, הואילו נא להעמיד דברים על דיוקם, רצוי בתקיפות ובנחרצות על מנת לא להותיר מקום לפקפוק, בלבול או ספק. אין זו בושה לומר את האמת ולדבוק בה, נהפוך הוא!!