קורין גדעון
קורין גדעוןצילום: באדיבות המצולמת

שם: קורין גדעון

פרטים אישיים: בת 27, נשואה לחילי סורוצקין, תושבת תל אביב

עיסוק: מנחה בטלוויזיה, מעבירה הרצאות ובעלת הבלוג corringideon.com, יוצרת הסרט "החתונה החרדית שלי"

רזומה: תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב

בשיעור או על הדשא? באופי שלי אני מאוד חנונית ומשקיענית, כך שבהתחלה הייתי מגיעה לשיעורים והייתי ממש חרשנית. יש אפילו כמה מחברות בחינה שלי שעד היום לומדים מהן בפקולטה למשפטים. אבל כשהתחלתי להנחות בטלוויזיה, והתוכנית הייתה משודרת בעצם כל יום בשידור חי, העומס היה גדול וכבר הפסקתי להגיע לשיעורים שלא חייבים. הייתי לומדת בעיקר לפני המבחנים.

למה דווקא משפטים? מאז שאני זוכרת את עצמי, עולם המשפט עניין אותי מאוד. כבר כילדה קטנה בת 5­-6, כששאלו אותי מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, הייתי אומרת: שופטת. יש לי דוד שהוא שופט מחוזי, וסבא רבא שלי היה עורך דין, וכשעלה ארצה היה המוציא לאור הראשון של חוקי מדינת ישראל. זה תחום שתמיד עניין אותי. בגלי צה"ל שירַתי ככתבת לענייני משפט, כך שזה ממש היה משהו שבער בי, ולא איזה 'וי' שסימנתי בשביל ההורים שלי, להפך. לכן גם התעקשתי לסיים את הלימודים למרות שכבר התחלתי בקריירה תקשורתית. היה די מאתגר לשלב ביניהם, אבל ידעתי שאני לא רוצה לוותר על התואר.

מעונות או בית? לתקופת הלימודים עברתי לגור בדירה שכורה ברמת אביב ליד האוניברסיטה. האמת, מאוד אהבתי לגור מחוץ לבית, באיזשהו שלב כבר הרגשתי מוכנה לעזוב את ההורים. כמובן שהייתי נוסעת הרבה הביתה, ואמא שלי ורדה גם הייתה מגיעה אליי המון לדירה, לעזור לי במה שאפשר. כשהייתי בתקופות לחוצות היא הייתה אפילו מבשלת ומביאה לי אוכל, כך שעדיין נשארתי מאוד מאוד קרובה אל ההורים, אבל אהבתי את העצמאות שלי ואת המקום שלי.

מבחן סמסטר: להתכונן שבועיים מראש או יום לפני ויהיה בסדר? התכוננתי למבחנים באופן מדורג. מכיוון שלא הייתי מגיעה לכל השיעורים, ואני כן מאוד אחראית באופי שלי, אף פעם לא השארתי דברים לדקה ה־90, אף פעם לא היו לי לילות לבנים יום לפני, אלא הייתי מארגנת את הזמן ממש כמו שצריך - יושבת ולומדת המון בימים הפנויים שהיו לי. בגלל שתוך כדי התואר עבדתי באינטנסיביות, כשזה התאפשר הייתי לומדת ימים שלמים, יושבת וחורשת מהבוקר עד הלילה כדי להשלים את הפערים שנוצרו. היו לי גם תקופות מבחנים בזמן שידורים וזה היה מאוד מאתגר בשבילי. הייתי צריכה לארגן את הזמן מראש כדי להגיע מוכנה למבחן.

קפיטריה או כריך מהבית? בגלל שלא הייתי מגיעה הרבה לאוניברסיטה, לא כל כך התפנקתי בקפיטריה. אבל כן היה לי מין טקס כזה - לקנות כוס קפה קר בבוקר, כשהייתי מגיעה למבחנים או כשהגעתי לשיעורים שהייתה בהם חובת נוכחות.

שיעור מרתק במיוחד: מאוד אהבתי את השיעור בדיני תאגידים עם פרופ' שרון חנס, שהוא היום הדיקן של הפקולטה. ממש התחברתי גם לנושא וגם למרצה. היה לי פשוט מרתק. אם הייתי עוסקת היום במשפטים, ללא ספק זה היה בתחום של דיני תאגידים.

שיעור סטטיסטיקה: מתיישבת מאחור או בשולחן הראשון ומסכמת כל מילה? כמו שאמרתי, באופי שלי אני טיפוס שקדן, אז כשהגעתי בכל זאת לשיעורים הייתי מסכמת כל מילה ומילה ולא מחפפת, גם בשיעורי סטטיסטיקה.