אמיר איבגי
אמיר איבגיצילום: גלי צה"ל

העיתונאי אמיר איבגי, מגיש יומן הצהריים, ימונה לראש מחלקת החדשות של גלי צה״ל, לצידו משמשות כרכזות המחלקה, בוגרותיה, פיי גוטמן ואילנה בנימין.

איבגי (45) עיתונאי, עורך ומגיש חדשות בכיר ברדיו ובטלוויזיה, הצטרף לגלי צה״ל לפני שנה וחצי. במקביל הגיש בטלוויזיה את מהדורת החדשות וקודם לכן את תכנית האקטואליה ״היום הזה״, בערוץ 20.

בין השנים 2007-2017 עבד אמיר ברשות השידור, כמגיש בכיר ועורך חדשות בערוץ 1 ורשת ב'.
בין התכניות שהגיש: מהדורת ״מבט״, ״חדשות השבת״, ״המוסף״ וכן מגיש מחליף ב״יומן״ ו״פוליטיקה״. כמו כן הגיש וערך איבגי, משדרי אקטואליה מיוחדים.

בנוסף, ברשת ב׳ שימש בין מגישי התכנית ״הכל דיבורים״. קודם לכן הגיש את מהדורת החדשות המקומיות בכבלים בערוץ 3, והגיש משדרי אקטואליה בתחנות הרדיו האזוריות ״קול הים האדום״ ו״רדיו דרום״.

אמיר, יליד ותושב הדרום ובעבודתו העיתונאית ברדיו ובטלוויזיה בולט בקולו הייחודי, בעיסוקו בענייני הפריפריה ופערים חברתיים.

אילנה בנימין, החלה את דרכה במחלקת החדשות כמפיקה הראשית של התכנית ״בוקר טוב ישראל״, בהמשך שימשה המפיקה הראשית של ״יומן הצהריים״ ועורכת יומן הערב של גלי צה״ל.

פיי גוטמן, שירתה בתחנה ככתבת משפט, משטרה ומוניציפלי תל אביב. במסגרת התפקיד חשפה בין היתר, זיכוי מקומם של עבריין מין כלפי 5 בנות משפחתו, מה שהביא להרשעתו ע״י ביהמ״ש העליון. בהמשך התמקדה בתפקידי עריכה שונים, הגישה את התכנית ״שטח אש״ - תכנית צבאית שבועית, ופיקדה על קורס העיתונאים של גלי צה״ל.

אמיר איבגי אמר "מחלקת החדשות בבית של החיילים היא המקום האידיאלי עבורי להמשיך לפעול למען הערכים החשובים שאני מאמין בהם של אהבת הארץ, ערכי השירות בצה״ל לצד עשייה עיתונאית מאוזנת ומואזנת. גלי צה״ל היא שילוב ייחודי של שידור ציבורי משפיע לצד היותה החממה מקצועית החשובה ביותר של התקשורת בישראל. אני מודה למפקד גלי צה״ל שמעון אלקבץ על הזכות הגדולה לצד האחריות הגדולה".

שמעון אלקבץ, מפקד גלי צה"ל בירך, "אני מברך את הצוות החדש אמיר, פיי ואילנה ומאחל להם הצלחה רבה בעשייתם העיתונאית ובהובלת מחלקת החדשות של גלי צה"ל".