מפחידים גם בלי הסכין
מפחידים גם בלי הסכיןצילום: iStock

רוב האנשים אוהבים את המראה של שליח פיצה מתקרב לבית עם מגש חם, אבל יש מי שבשבילו שליחי הפיצה הפכו לסיוט מתמשך. ג'ין ואן לנדגהאן מקבל משלוחי פיצות כבר כמעט עשר שנים, למרות שמעולם לא הזמין אף פיצה.

הכל התחיל לפני כעשר שנים, כאשר ג'ין קיבל לראשונה משלוח פיצה לבית בהפתעה. ג'ין, שגר בעיירה קטנה בבלגיה, חשב שמדובר בטעות ורק דיבר עם שליח הפיצה והסביר לו את המצב. הוא לא ציפה למאות אלפי הפיצות שעתידים להגיע אליו מדי יום מאז ועד היום.

עם הזמן, אל הפיצות התווספו גם משלוחים נוספים כמו שווארמות או קבבים, וג'ין התחיל להרגיש חסר אונים. לדבריו, על אף שהוא לא משלם על המשלוחים, הוא נאלץ בכל פעם לפתוח את הדלת לשליח ולהסביר לו את הסיטואציה המוזרה שנקלע אליה.

מכיוון שהמשלוחים מגיעים לפעמים גם בסופי שבוע או באמצע הלילה, ג'ין מתאר את חייו כסיוט מתמשך כאשר הוא לא יכול אפילו לישון כמו שצריך. לדבריו, החרדה ממשלוחי הפיצה הפכה לכל כך חמורה שהוא מתחיל לרעוד בכל פעם שהוא שומע אופנוע מתקרב לרחוב שלו.

לאחר שנים בהן ג'ין סבל ממשלוחי הפיצה הבלתי נגמרים, הוא החליט לפרסם את המקרה לתקשורת הבלגית בתקווה שהדבר יעזור לעצור את התופעה. הוא הסביר שבשנים האחרונות גם ידידה שלו שגרה בעיירה לידו התחילה לקבל משלוחים בלי שהזמינה אותם- והוא מאמין שמדובר באותו אדם שמנסה "למתוח" את שניהם במתיחה אכזרית.

בינתיים ג'ין מקווה שהפנייה שלו לתקשורת תגרום למשטרה לפעול בצורה אפקטיבית יותר, אם כי ייתכן שהדבר גם יגביר את המוטיבציה של המזמין האלמוני. בכל מקרה, נראה שמלבד ג'ין, גם הפיצריות והשליחים ישמחו שההטרדות יפסקו והם כבר לא יצטרכו לזרוק בכל יום עשרות משלוחים לפח.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!