מימין: יגאל להב, יוסי דגן ומירי רגב
מימין: יגאל להב, יוסי דגן ומירי רגבצילום: דוברות שומרון

שרת התחבורה מירי רגב (הליכוד) ביקרה בשומרון, סיירה ביישובים ונפגשה עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

רגב גם הגיעה לחוות גלעד, שם קיימה פגישת עבודה בהשתתפות גורמי המקצוע במועצה האזורית שומרון ובמשרד התחבורה.

בפתיחת הביקור סקרה השרה את תחילת העבודות להכפלת כביש 55 והפיכתו לדו מסלולי בנוכחות ראש מועצת שומרון דגן וראש המועצה המקומית קרני שומרון יגאל להב.

בימים אלו מתחילות העבודות על המקטע הראשון מאלפי מנשה לצופים, והכביש צפוי להגיע עד צומת גלעד (ג'ית).

שרת התחבורה מירי רגב: "קיימתי ישיבת עבודה בחוות גלעד יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בביתו של איתי זר מייסד היישוב. הגענו היום לשומרון כדי לחזק את התושבים, מאלפי מנשה ועד גב ההר ולפתור את אתגרי התחבורה הייחודיים להתיישבות. אנחנו מחברים את ישראל ובקרוב נזכה גם להחיל את הריבונות".

יוסי דגן אמר כי הכביש החדש ישפיע על עשרות אלפי תושבי השומרון שיזכו לכביש מרובד, חדש ודו מסלולי בדיוק כמו כביש 5, חוצה שומרון. "זו בדיוק החלת ריבונות, בשבוע שעבר חנכנו באזור את קו המים של מקורות, השבוע אנחנו מתחילים את בנייתו של כביש 55 שישפיע על תושבי שבי שומרון, יישובי גב ההר, מעלה שומרון, קדומים, קרני שומרון ועוד. ככה מחילים ריבונות. לא רק בניירות וחתימות אלא בעבודות בקרקע. אני רוצה להודות לשרה רגב שמסייעת לנו כעת בתחום התחבורה כפי שסייעה בתחומים אחרים בעבר".

ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב הודה גם הוא לשרת התחבורה רגב ואמר כי "מדובר בכביש חשוב ומשמעותי, שישרת את כלל תושבי האיזור. יאפשר איכות חיים, בטיחות, ומעל הכל יביא עוד הרבה תושבים לאיזור".