פרויקט 252
פרויקט 252מתוך משדר ההשקה של פרויקט 252

מנויים לא צפויים בפרויקט 252: הורים רבים רוכשים לאחרונה מנוי לפרויקט, גם ללא ידיעת הבן\הבת.

בשיחה עם הורים שהצטרפו מתברר, כי בכל נושא הזוגיות וההכרויות ישנו 'טאבו', כאשר הילדים בקושי משתפים את ההורים בצעדים ובהחלטות שלהם, ומאידך - ההורים מודאגים ורוצים לדעת שהילדים מתקדמים לקראת זוגיות.

"כבר שנים שהבת שלי לא משתפת אותי במה שעובר עליה בתחום הזוגיות. אני מנסה מדי פעם לשאול אותה מה קורה, ואם אני יכולה לעזור במשהו - אבל היא מעדיפה לא לשתף ורק אומרת שהיא עובדת על זה", מספרת נעמי (השם המלא שמור במערכת), אם לבת 28. "אני מרגישה תסכול. היא בחורה איכותית וחכמה, ומשום מה בתחום הזוגי אני מרגישה שהיא עומדת במקום".

נעמי צירפה את בתה לפרויקט 252, ללא ידיעתה. "מאוד התלהבתי מהפרסומים של הפרויקט, והחלטתי לעשות לה מנוי. אחרי שהצטרפתי שלחתי לה וואצפ על זה שצירפתי אותה. לא ידעתי מה תהיה התגובה שלה, אבל לשמחתי היא התרגשה והודתה לי. היא כתבה שהתלבטה אם להצטרף, ועכשיו היא תוכל להיכנס בחופשיות וללמוד את התכנים. אני מאמינה שזה יעזור לה".

גם רועי הצטרף לפרויקט 252 בעקבות יוזמה של ההורים. "אבא שלי מאוד רוצה שאתחתן, ומצד שני לי קשה לשתף אותו בכל מה שקורה. לפני שבוע דיברנו בשבת על הפרויקט, ואבא אמר לי שהוא רוצה לתת לי את זה במתנה. במוצ"ש נרשמנו", הוא מספר.