נוביק מצטרף לתאגיד
נוביק מצטרף לתאגידצילום: כאן

פחות מחודש לאחר שעזב את חדשות 13 על רקע תכנית הצמצומים, הודיע היום (ראשון) העיתונאי עקיבא נוביק על הצטרפותו לתאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

נוביק מסר, "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם קהל חם ונאמן שכיף לשדר עבורו. לא יכול לחכות להתחיל להתאמן, ולשתף פעולה עם מאמנים כמו אלעד טנא ולי-אור אברבך".

"לא סתם הדיגיטל של התאגיד נחשב כמה רמות מעל כולם, ואני מודה על ההזדמנות ומרוכז כולי מעכשיו בהצלחת התאגיד", הוסיף נוביק. נוביק ישמש בתפקיד מגיש בחטיבת הדיגיטל והרדיו.

לפני כארבעה שבועות פרסם נוביק ציוץ בטוויטר בו נאמר, "פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי".

בהמשך הוסיף נוביק הבהרה, "האמת היא שטכנית התפטרתי, אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו".

בטורו ב''שביעי'' שפורסם ימים ספורים לאחר מכן כתב נוביק כי אינו יודע מדוע עזב את תפקידו. "לשאלה שנשאלתי הכי הרבה השבוע, למה עזבת את חדשות 13, אין לי תשובה מוחלטת. טכנית התפטרתי, אבל אחרי שהבנתי שדרכי בדסק הפוליטי הסתיימה", כתב נוביק.

''האם זה בגלל תחושת המיצוי משלוש מערכות בחירות שהבעתי בכל מקום, כולל במערכת הערוץ? שמא מדובר בשיקולים פוליטיים מגבוה? האמת, איני יודע במדויק.

''יש המון מה לכתוב ולומר על הרפתקאותיו של כתב מבית גידול שונה מסביבתו, על אינספור שידורים שבהם הייתי המחייך (או המתאבל) היחיד, ועל ויכוחים ומאבקים קשים. אבל אני לא מהנוהגים לדבר סרה במקום העבודה רגע אחרי עזיבתם. אין בזה דרך ארץ", הוסיף הכתב הפוליטי לשעבר.