דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: Official White House Photo by Shealah Craighead

נשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ מאוכזב מעורך דינו רודי ג'וליאני ואינו מוכן לשלם לו את שכר הטרחה בעבור הניסיונות לבטל את תוצאות הבחירות שלטענתו זוייפו.

על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט" היחסים הקרובים בין טראמפ לג'וליאני התקררו מאוד לאחרונה לאחר שהנשיא נדהם מדרישתו של עורך דינו לתשלום של 20 אלף דולרים ליום בעבור ייצוג הנשיא בדרישה לבטל את תוצאות הבחירות בחלק מהמדינות.

ב"וושינגטון פוסט" דווח כי הנשיא הורה לעוזריו שלא להעביר תשלומים נוספים לג'וליאני, שמצידו מכחיש כי הוא דורש שכר עתק של 20 אלף דולר ליום.

ג'וליאני נחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר לטראמפ והביע בו תמיכה פומבית מאז הבחירות ובטענה כי הן זוייפו. ג'וליאני גם ספג ביקורת חריפה בעצמו לאחר שהואשם כי הסית את תומכי טראמפ לפרוץ לבניין הקפיטול. בעצרת בשבוע שעבר בוושינגטון, חזר ג'וליאני על דבריו כי הוא משוכנע שהבחירות זוייפו.

"אני מוכן להניח את המוניטין שלי על הכף, הנשיא מוכן להניח את המוניטין שלו על הכף, על העובדה שאנו נמצא שם פשעים", אמר ג'וליאני.

גורמים בבית הלבן סיפרו גם לרשת CNN כי "הנשיא מאשים את ג'וליאני ומקורבים אחרים במצוקה בה הוא נמצא כעת ובכך שהם שתקו ולא הגנו עליו בעקבות המתקפה עליו לאחר הפריצה של תומכיו לבניין הקפיטול וההחלטה להדיח אותו".

בין השמות שהוזכרו כמי שטראמפ מאוכזב מהם במיוחד נמצאים דוברת הבית הלבן קיילי מקנאני, ראש סגל הבית הלבן מארק מדוז, ואפילו חתנו ג'ארד קושנר. "הנשיא די פגוע. אף אחד לא יצא להגנתו. הוא נמצא במצב של רחמים עצמיים, ורואה את הליך ההדחה נגדו כהמשך למצור שמוטל עליו בחמש השנים האחרונות", אמר אחד מבכירי הממשל ל"וושינגטון פוסט".