נאיל זועבי
נאיל זועביצילום: הליכוד

נאיל זועבי (49), איש חינוך ותיק אשר שימש כמנהל בית ספר, ישוריין במקום ה-39 ברשימת הליכוד לכנסת הקרובה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי ״לפני כמה שבועות קראתי בנצרת לעידן חדש עבור אזרחי ישראל הערבים, שהם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. נאיל זועבי יוביל את המאמצים שלנו לטובת אזרחי ישראל הערבים מתוך הליכוד: יישום התוכנית שלנו למאבק בפשיעה ובאלימות, ושיפור חייהם של אזרחי ישראל הערבים בכל התחומים - חינוך, בריאות ורווחה.

''אזרחי ישראל הערבים מגיעים לליכוד כי רק הליכוד בהנהגתי הביא להם הישגים אדירים: 15 מיליארד שקל בהשקעות, 9 תחנות משטרה ו-4 הסכמי שלום היסטוריים. יש לנו עוד הרבה מה לעשות למענם ונעשה זאת יחד. לאזרחי ישראל הערבים נמאס לבזבז את קולם על מפלגות באופוזיציה. רק הליכוד מתחייב לשפר את חייהם, וזה בדיוק מה שנעשה״, הבטיח נתניהו.

נאיל זועבי אמר: ״אני מאוד מתרגש וגאה להיות חלק מתנועת הליכוד. תודה לראש הממשלה נתניהו על האמון ועל כך שבשנים האחרונות הוא עשה רבות לטובת המגזר הערבי בישראל ושילובם בחברה ואנו רואים את התוצאות בשטח.

''השילוב שלי בתנועת הליכוד מהווה הבעת אמון בערביי ישראל. ערביי ישראל רוצים להיות חלק מההצלחה ולכן גם באים לשורות ליכוד ולמפלגת השלטון. אני מתחייב בכל כוחי לשרת את אזרחי ישראל הערבים והיהודים כאחד״, הוסיף זועבי.