ראשי נוער העבודה והליכוד עם ח"כ מואטי
ראשי נוער העבודה והליכוד עם ח"כ מואטיצילום: דוברות

נוער העבודה ונוער הליכוד, משיקים שיתוף פעולה יוצא דופן, אשר במסגרתו יקדמו שתי התנועות את הצעת החוק שיוזמת חברת הכנסת אמילי מואטי להורדת גיל ההתפקדות המינימלי ל 16.

אייל צמיר, יושב ראש נוער העבודה, והראל צרויה, יושב ראש נוער הליכוד, הגיעו היום (שני) לכנסת כדי להחתים את הח"כים על ההצעה במפגן של אחדות ועבודה למען מטרה משותפת, שלא רואים כל יום.

הצעת החוק, שהוגשה ונוסחה בשיתוף שתי תנועות הנוער, תסייע לבני ובנות נוער אשר מעוניינים להיות מעורבים בפוליטיקה, להשפיע על ידי חברות במפלגה אשר מייצגת את דעותיהם.

מדובר על יצירת מדרג השתתפותי בחיים הפוליטיים: גיל 16 - השפעה במישור הפנים מפלגתי, גיל 17 - השפעה במישור המוניציפלי וגיל 18 - השפעה במישור הארצי.

אייל צמיר, יו"ר נוער העבודה אמר, "אני שמח מאוד לשתף פעולה עם נוער הליכוד, דווקא בזמנים האלו בהם השסע והפילוג גדולים מתמיד, אנו בני הנוער מסוגלים להראות שאפשר גם אחרת. אינני מסכים עם הראל, יו"ר נוער הליכוד, בהמון דברים אבל שנינו פועלים, כל אחד בדרכו, בשביל אותן המטרות, שיהיה כאן טוב יותר. בימים אלו, עלינו לשמור על האחדות ביננו ולהתעלות מעל המחלוקות הפוליטיות המפרידות אותנו.

הראל צרויה, יו"ר נוער הליכוד הוסיף, "אני, וכל נוער הליכוד, שמחים מאוד משיתוף הפעולה הזה שיביא לנו בני הנוער יותר השפעה. מאז כניסתי לתפקיד ידעתי שמה שחשוב לעם זה אחדות, ולא מדובר בשיתוף הפעולה הראשון או האחרון שלנו עם נוער העבודה. גם אם זה לא נראה ככה על פני השטח, בסופו של דבר כולנו רוצים טוב במדינה שלנו, ולכן אנחנו פועלים לקדם ביחד את הדברים המוסכמים ביננו, למרות המחלוקות בנושאים מסויימים".