בנצי גופשטיין
בנצי גופשטייןצילום: Yonatan Sindel/Flash90.

בעוד שבוע וחצי בדיוק, ניגש כולנו אל הקלפיות, איש איש בסמוך לביתו, ונצטרך להכריע במי אנו בוחרים מבין המועמדים הרבים שמעמידים עצמם לבחירת הציבור.

ישנם שיקולים רבים המהווים קריטריון לבחירה: המאבק בטרור הערבי, יוקר המחיה, הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט, ועוד ועוד - כולם חשובים, רצויים ונדרשים. אבל אני מבקש מכם להוסיף למכלול השיקולים שלכם שיקול נוסף, לפני שאתם מכניסים את הפתק למעטפה ומשלשלים אותה אל הקלפי: המאבק בהתבוללות.

התקשורת אמנם לא עוסקת בזה, אבל אני יכול לספר לכם שהשנה האחרונה היתה אחת השנים העמוסות ביותר בפניות שהגיעו לידי ארגון להב"ה: עוד ועוד צעירות יהודיות שמתפתות לקשרים עם גוים, עוד ועוד דורות של ילדים לעתיד שיהיו מבולבלים אודות זהותם, עוד ועוד מפחי נפש.

מדינת ישראל, לא עושה כמעט דבר כדי להיאבק בתופעה הזו בארץ. להפך. היא נאבקת בנו.

אבל בכנסת ישראל, יש חבר כנסת אחד - חבר כנסת שאנחנו בעזרת השם רוצים לראותו כשר בממשלת ישראל הבאה, שלא שותק. שמסייע לנו תמיד, בשעות הקטנות של הלילה, במקרים הסבוכים ביותר, כדי להציל עוד יהודייה: לחבר הכנסת הזה, קוראים איתמר בן גביר.

הוא תמיד שם בשביל הבנות שלנו, ובשבילנו. לכן, בעוד כשבוע וחצי, כשנצא להצביע, בואו נהיה שם בשבילו. שימו ט' בקלפי. שבת שלום.

(פורסם בעלון השבת מצב הרוח)