דוד ביטן
דוד ביטןצילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חה"כ דוד ביטן התראיין הערב (מוצאי שבת) ל"פגוש את העיתונות" ושם איים על יו"ר מפלגתו הליכוד: "כמו שנתניהו הלך נגדי אני יכול ללכת נגדו".

"אני, כ"ץ ואמסלם נהיה מתואמים. גם חיים כץ, מיקי זוהר וקיש הם קבוצה. אם ביבי רוצה להתנהג כמו שהתנהג לסער - זו בעיה שלו, לא נוותר בעניין הזה. החלוקה צריכה להיות הוגנת", הוסיף ביטן. "אנשים מדברים נגדי בתוך הלשכה, ח"כים ועוזרים. הוא לא צריך לשמוע על מה שאומרים לו. תמכתי בו במצבים הכי קשים שלו".

"תמכתי בנתניהו מגיל 14. אני לא מצפה לדברים שאני יודע שלא יקרו. אני אהיה פעיל בכנסת. אני מאמין שאסיים את המשפט בצורה טובה. יש בית משפט ואני מאמין שאני אזוכה. אני לא אפרוש מהליכוד, אני גדלתי בליכוד.

הליכוד זו לא תנועה של בן אדם אחד. מקום המדינה היא התקדמה לאט-לאט. הליכוד זו מפלגה שתומכת במנהיג שלה באופן קבוע ולכן זה נראה כאילו היא של בן אדם אחד. נתניהו נבחר ואנחנו תומכים בו".

על רקע המגעים של נתניהו עם רון דרמר על מינויו של האחרון לשר חוץ, אמר ביטן: "זה לא בסדר. יש מספיק ח"כים בליכוד שמגיע להם. המצב הוא שאתה הולך כמפלגה, כולם יחד, כל אחד נותן את הניסיון שלו, לכן צריך למנות חברי כנסת מהליכוד. הוא לוקח בחשבון שהסמכויות למנות שרים הן שלו, וצריך למנות גם שרים מהליכוד. צריך לבנות את הליכוד ואת הממשלה בצורה נכונה".