השר יואב גלנט
השר יואב גלנטצילום: הלל מאיר

עם סיום תקופת כהונתה הזמנית של ממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, החליט שר הביטחון יואב גלנט למנות את העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד התחנה לתקופה בת שישה חודשים.

בשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה.

זקן (58) משמש ככתב המדיני-ביטחוני של העיתון גלובס ובעבר שימש במגוון תפקידים עיתונאיים שונים ברשת ב' של קול ישראל, לרבות תפקידי כתב, עורך, מגיש ובתפקידים ניהוליים וכן עבד כעורך ומגיש בגלי צה"ל.

בנוסף שימש כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים, חבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ וכיום חבר במליאת מועצת העיתונות. זקן בעל תואר שני בתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית ובוגר תכנית לעיתונאים מצטיינים מטעם אוניברסיטת מישיגן.

אלטשטיין מונתה באוגוסט 2021 על ידי שר הביטחון הקודם בני גנץ למפקדת הזמנית של גלי צה''ל. בהמשך הקים גנץ ועדת איתור מקצועית, שבחרה לתפקיד את מנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק. הוועדה לא הספיקה למסור את המלצתה באופן רשמי לשר לשעבר גנץ, מפני שסיימה את עבודתה בסוף חודש יוני, כשכבר הוחלט על פיזור הממשלה.