אמיר בוחבוט דיווח באתר NRG ב 18.8.04 על הפגישה וציין כי "פעילה בכירה במחסום ווטש אמרה ש'בעלה של אחת מהנשים בארגון שירת כקצין בכיר בצה"ל ולאחר מכן עבד במשרד הבטחון. הוא זה שסייע בקיום הפגישה, לכן הענין רגיש. כינסו אותנו אחרי הפגישה עם הרמטכ"ל והבהירו לנו שאסור שפרטי הפגישה ידלפו החוצה מפני שהרמטכ"ל ביקש זאת אישית".

כתבת INN רותי אברהם מוסרת כי לפני כחודש פרסמה תנועת נשים בירוק דו"ח המתעד את הנעשה במחסומים בהתבסס על תצפיות שערכו הפעילות ועל שיחות שקיימו עם לוחמי המחסומים. מהדו"ח עולה כי פעילותן של נשות מחסום ווטש משבשת את עבודתם של החיילים, גורמת להם לדמורליזציה, ויש חשש כי לעיתים פעילותן מהווה סיכון עבור אזרחי המדינה. נדיה מטר יו"ר תנועת נשים בירוק פנתה אל לשכת הרמטכ"ל וביקשה להפגש עימו כדי למסור את הדו"ח ולדון במימצאיו.

לבקשת הפגישה השיבה רונית לב סא"ל מזכירת הפיקוד העליון כי "בהמשך לבקשה להפגש עם הרמטכ"ל הריני לציין כי לצערנו לעת הזאת, לא יוכל הרמטכ"ל להפגש עימכן".

בהתייחסה לתלונות על הפרעות בעבודת החיילים מצד נשות מחסום ווטש השיבה לב כי "ככל שפעילות של גורם זה או אחר מפריעה לחיילים במילוי תפקידם, שמורה להם הזכות להגיש תלונה במשטרה כנגד הגורם המפריע".

כתבתנו פנתה אל דובר צה"ל ובקשה לקבל את סיכום הדברים מפגישת הרמטכ"ל ונשות מחסום ווטש. כמו כן ביקשה כתבתנו לדעת מדוע לא ייפגש הרמטכ"ל עם נציגות תנועת נשים בירוק, בעיקר לאור העובדה שהסכים להפגש בנושא זה עם הצד השני של המפה הפוליטית, נשות מחסום ווטש. עוד בקשה כתבתנו לדעת אם הרמטכ"ל עיין בדו"ח שהוגש לו על ידי תנועת נשים בירוק והאם בדעתו לבדוק את תלונותיהן.

כמו כן, בהתייחס לדברי לב כי ללוחמים שמורה הזכות להתלונן על "גורמים" ה"מפריעים" לעבודתם, בקשה כתבתנו לדעת האם צה"ל מיידע את הלוחמים על זכותם ובאיזה אופן.

בתגובה השיב דובר צה"ל: "לפני כשלושה שבועות נפגש הרמטכ"ל עם נציגות ארגון "watch". הרמטכ"ל שמע על האירועים בהם נתקלו נשות הארגון והסביר את מורכבות המשימה, הבעייתיות והדילמות איתן נאלצים להתמודד החיילים במחסומים".

כתבתנו מציינת כי השאלות הנוגעות לסיבת סירובו של הרמטכ"ל להפגש עם נציגות תנועת נשים בירוק, תגובתו לדו"ח מטעמן, והשאלה בדבר מסירת מידע ללוחמים על זכותם להתגונן מפני גורמים מפריעים, נותרו ללא מענה.