נחנך מוקד חדש אשר נועד לתת מענה מקצועי לפניות מורכבות, ביניהן פניות רגישות ואנושיות, המגיעות לרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין ("הטאבו"). מדי יום מתקבלות במוקד השירות הכללי של משרד המשפטים כ-900 פניות בנושאים הקשורים לרשות, מתוכן כ-100 פניות מורכבות, אשר מצריכות ומחייבות טיפול על ידי גורמי מקצוע ברשות.

עד כה, פניות אלה היו מועברות להמשך טיפול בלשכות, אולם החל מהיום פניות אלה ינותבו מיידית למוקד התמיכה והשירות ברשות עצמה, ויטופלו ע"י גורמי מקצוע, במטרה להעניק לציבור מענה מקצועי באופן מיידי, תוך קיצור בזמני הטיפול והמענה.

מנכ"ל משרד המשפטים, איתמר דוננפלד: "אנו רואים חשיבות רבה בחניכתו של מוקד זה, המהווה מוקד מקצועי ויעיל, וזאת כחלק מתפיסת השירות של המשרד במטרה להעניק מענה מיידי לציבור הרחב בנושאים מורכבים, חלף הפנייתו ללשכות הרישום. המענה יינתן על ידי גורמי מקצוע ראשונים במעלה, אשר נבחרו בקפידה, והכל למען שיפור השירות לציבור".