שרשור חדש
שבת שלום!!טימון!

שבת שלום אנשים!!

שבת מלאה קדושה!!

 

אמן!פעימה
בס"ד

שבת שלום!
זכו למצוות!
שבת שלוםצ.מ.צ
שבת שלוםאנונימי (פותח)אחרונה
נו.. איך הציונים של הבגרויות???טודרוס!

 

***ב"ה מעולים.ורד=)
וואו, התחרפנתי עד שהם הגיעו!
הקטע שהם הגיעו לבית ספר עוד לפני האינטרנט, ואיזה סרטים עשו לנו עד שנתנו לנו לראות אותם!
ציונים טובים+yho_y
לנו נתנו אותם באותו יום..מוריה
בס"ד

אפשר לומר שסבירים. במיוחד במיוחד מחשבת ישראל, שהייתה בגרות קשה וציונים טובים לרוב הבנות.

הבעיה שלי הייתה תורה, שבגלל המורה אין לי עובר.
ב"ה טובים=] רק בעסה שה"מגנים" הורידו קצת ת'ציון...ישה"ז=]
ממש אחלה!!טימון!
חוץ מתמטיקה- משו מפחיד ולא מובן..
ורק מגן אחד הוריד לי, ב"ה.
נורא!!פז
חח סתם כל המגנים הורידו לי אבל סבבה בעיקרון...

איזה כיף!!שנה אחרונה שלי!!
ב''ה!אנונימי (פותח)אחרונה
סתם מעניין אותי..אנונימי (פותח)

האם לדעתכם הציבור הדת"ל הוא מה שנקרא - האורתודוקסיה המודרנית?

בערך, אנחנו מוגדרים רשמית "ניאו אורתודוקסים"אנונימי (פותח)
ניאו = חדש, מודרני.
כנראה שלא למדת לבגרות בהסטוריה...
תגובהאחד מהעם
הציבור שלנו מאוד מגוון, חלק מהציבור שלנו (לצערי) לא יותר טוב מהחילונים
בזמן שחלק אחר מקיים מצוות ובקיא בתורה יותר מהחרדים..

קיצור תלוי מי.
למה לדעתכם?הרועה
אני לא חושב שיש מישהו שיגיד אחרת, מי שנקרא ניאו אורתודוקסים זה הדת"ל.
אין לי בעיה עם ניאו-אורתודוכסים.מ.מ.י.ר
למרות שאני בכלל לא מבין מה צ-ר-י-ך להיות ההבדל בין הציבור הדתי לאומי לבין הציבור החרדי: עיקר המחלוקת הוא בקשר להתייחסות לציונות ולמדינת ישראל, ודברים נוספים (לימודי אמונה בישיבות ועוד).

אבל לקיים את כל השולחן ערוך, את זה צריכים גם הדתיים לאומיים וגם החרדים.

אבל נניח שאנחנו "ניאו אורתודוכסים", אז? אם אנחנו מקיימים את מה שכתוב בשולחן ערוך, אז מה זה משנה?
זה משנה, הגישה שלנו שונה..הרועה
החרדים אומרים שאנחנו רפורמים.. חחאנונימי (פותח)אחרונה
כיפותאנונימי (פותח)

היי כולם:

יש לי שאלה..

איזה דברים חמודים אני יכולה לכתוב או לעשות על כיפות???

אני מתה לדעת אז בבקשה תגיבו...

תודה רבה

מיטל

יש שירשור כזה כבר...אמסטי דמתי
תחפשי
בבקשה:אח..
נדמה לי שבאתר כיפה יש דוגמאות לכיפות (=דינה ברזילי
רק עכשיו אני רואה ת'שירשור הזה..פגזניקית גאה!
ממש נחמד!!

[לא, לא הקפצתי!]
" אל תהיה צודק , תהיה חכם "אנונימי (פותח)
מסר טוב
בכיפה יש..פעימה
בס"ד

אבל הם צ'כים לעדכן..
נגמר המבחר=/
אין עוד מלבדו!יאירו
הפכתם את הכיפהאחד מהעם
הפכתם את הכיפה לאיזה קישוט של סוכה..
אני לא אומר שצריך ללבוש משהו מכוער כמו של החרדים.

אבל להשקיע בזה שעות זה כבר מוגזם לדעתי..
אפשר לכתוב באידיש-טראכט גיט ועט זיין גיטחילא דמשכנא
שזה אומר תחשוב טוב יהיה טוב(כאיו חושבים בראש והכיפה על הראש...{למתקשים}) פעם ראיתי כיפה כזאת...
תן להם.. אם זה מה שעושה להן את היוםאנונימי (פותח)אחרונה
אה?
תשאלי בפורום אולפניסטיות!!!!!!גב''שניקית גאה
אנשים יקרים/ להתראות...דינה ברזילי

בס"ד

אנשים יקרים!

הכרתי כאן הרבה אנשים יקרים וטובים,

אבל...

יש כאן אנשים שמקומם לא פה, בין חבר'ה טובים, והם "פוגעים" בבנות שפה. (לא פיזית, אלא מילולית)

וגם אם קורה שמדברים ויש שיתוף פעולה של שני הצדדים, תשתדלו להצליח לשים גבול ולומר "סטופ", כי בסוף מישהו יפגע...

מניסיון, אפילו אם את/ה בת/בן טוב/ה, ואין לך קשר עם בנים/בנות, ואת/ה בטוח/ה שזה לא יקרה לך, אל תאמינו לזה, כי ברגע שאת/ה שם/ה רגל אחת על המדרון, ההדרדרות קלה ומהירה...

בהצלחה לכם, אנשים יקרים...

שלכם,

דינה

 

מה קרה???מתנחלת לעדאחרונה
מה קרה לך יש בעיה שתפי אותנו-או לפחות אותי...את יכולה לשלוח במסר אישי!!!
חברים אני צריכה בדיחותשוש14
היה לי יומולדת היום =17בן של מלך

ב"ה

אבל זה בלועזי זה נכשיו?????      

 

תגידו לתרום דם אפשר מ17 בלועזי או בעברי??

 

חג שמח(=

לא נחשביהודי גאה
יום עיון ב'גל עיני'קשקשן

בעזרת ה' יתברך יתקיים מיני) יום עיון במשנתו של מו"ר הרב יצחק גינזבורג שליט"א, בענייני השעה והחסידות.

הזמן: יום שלישי כ"ט תשרי (ערב ר"ח) תשס"ט החל מהשעה 12:00.

המקום: בית 'גל עיני' בירושלים, רח' האוזנר 2 בית וגן*.

בתוכנית: 

             חלק א'

            12:00) - לימוד משותף במאמר 'מבית שאול לבית דוד' (מתוך הספר 'קומי אורי'), המאמר עוסק באיחוד הכוחות (החרדיים והדתיים לאומיים), ההקבלה המדהימה בין תקופת שאול ודוד לתקופתינו והמעבר מ'בית שאול' ל'בית דוד' בימינו. מאמר בסיסי וחשוב שכל אחד חייב לדעת כדי להבין את תקופתינו!  

                      - שיעור ב''ענייני השעה'' - היחס לציונות, למדינה, לצבא ולתקופה, והדרך המעשית לתיקון.

                      - זמן לשאלות על דרכו של הרב ב''עניני השעה'' [כגון: מה דעת הרב על...]

       תפילת מנחה.  

             חלק ב'

                      - שיעור ב''קבלה וחסידות'' - שיטתו של הרב בעבודת ה' הפרטית.

                      - זמן לשאות על דרכו של הרב ב''קבלה וחסידות''.

      יציאה לסיבוב שערים.

את השיעורים והלימוד ימסור: הרב שילה אופן (אח של נריה אופן ותלמיד של הרב יצחק).

נא להרשם כמה שיות מוקדם בפלא': 0547870441 מתניה (אפשר גם במסר אישי)

התוכנית עדיין לא סגורה נשמח להארות מחכימות!

כדאי וחשוב להגיע כדי לדעת איך לצאת מהמבוך אליו נקלענו...

* דרכי הגעה: קו  26א מהרצל לרח' הרב עוזיאל ממשיכים יש לרחוב נזר דוד עד הפניה לרח' האוזנר (נמצא ליד אתר בניה וליד מלון הולילנד).

לא יודע למהקשקשןאחרונה
אבל במקום סוגרים נהייה סמיילי, עמכם הסליחה!
בבקשה מכולם...דינה ברזילי

בבקשה מכולם,

תגידו את פרק התהילים הקצר שלמטה, לרפואת:

חיים אבישי בן לאה

במשך החודש הקרוב הוא יהיה במצב מאוד קריטי, וכל תפילה הכי קטנה יכולה להועיל.

אז בבקשה, תאמרו את הפרק הבא, ואם לא קשה, שימו אפילו פתק בסידור, צמוד לברכת "רפאינו".

תזכו למצוות, ושנזכה לראות בהחלמת כל חולי עמ"י, ובביאת הגואל!

פרק תהילים:
א  שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:
אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים--    מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
ב  עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה--    עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
ג  אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ;    אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
ד  הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן--    שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
ה  יְהוָה שֹׁמְרֶךָ;    יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
ו  יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה;    וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
ז  יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע:    יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
ח  יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ--    מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.

 

רפואה שלימה בע"ה!!יעל =)אחרונה
איגרת מתושבי עכו*^שלמה-בת-ים^*
שלחו לי באימייל את זה וביקשו להפיץ:

נושא: איגרת מאנשי עכו


אחים יקרים!
אנו, תושבי עכו, שולחים אליכם איגרת זו ומקשים שתדפיסו תקריאו
ותתלו אותה בבתי הכנסת בישובכם. כמו כן, להמשיך להפיץ מייל זה.

חזקו ואמצו,
חג שמח
אחיכם
תושבי עכו היהודים



בס"ד                                                                                                                   ערב סוכות התשס"ט

 

לכבוד: אחינו היהודים

מאת: אחיכם היהודים מעכו

 

אנו, תושבי עכו היהודים, כותבים אליכם איגרת זו

כדי  שתדעו את הסיפור האמיתי ובנוסף, מי מכם שיוכל לעזור, יבורך.

 

*

יום רביעי בבוקר, ערב יום הכיפורים, אישה אחת הולכת לעשות קניות אחרונות באחת החנויות בעיר עכו. לפני שהיא יוצאת מהחנות, המוכר הערבי אומר לה:"שיהיה לכם חג שקט". האישה בתמימותה עונה לו:" לא כך אומרים, אלא, צום קל, חתימה טובה". עונה לה המוכר: "לא, לא, אני יודע מה אני אומר, שיהיה לכם חג שקט"...

 

באותו יום במקום אחר בעכו, באחד המפעלים, עובדת נערה יהודיה יחד עם עוד פועלים ופועלות ערביים. בסוף היום אמר לה אחד הפועלים הערביים: "הלילה, יום הכיפורים שלכם, אנחנו לא הולכים לישון"...

 

*

המשטרה חסמה את הכניסות לשכונה המזרחית בעכו , שכונה גדולה שכל תושביה יהודים למעט 10 משפחות ערביות פחות או יותר.  

ליל יום כיפור, נסתיימה התפילה וכולם יוצאים מבתי הכנסת והולכים על הכביש, הכביש מלא באנשים. לאט, לאט  הרחוב מתרוקן ונשארים עדיין בני נוער הנהנים מהעניין שמותר ללכת חופשי על הכביש.

עד כאן נהדר, נכון?

השעה בערך 2:00 לפנות בוקר. בכבישים עדיין ישנם בני נוער.

בכניסה לעיר, מכונית נהוגה בידי ערבי פרצה את המחסום המשטרתי בכניסה לעיר ונכנסה לתוך השכונה היהודית  במהירות של מעל 80 קמ"ש. הנהג הגיע לכיכר ("כיכר הגפרורים") עשה שם כמה סיבובים סביב הכיכר באותה מהירות בליווי "חראקות" . בתוך כך פגע בשתי נערות אשר לא הצליחו לברוח מהכביש בזמן. הוא המשיך קצת בנסיעה, עצר ליד בית כנסת וצעק לעבר הנערים שם:"מי אתם שתחסמו כבישים? אתם חושבים שזאת העיר שלכם? היא עוד תהיה שלנו!". בתוך כך גם הנערים שמעו גם על הפגיעה בבנות. מתוך שמירה של כבוד עם ישראל, על גאוות העם היהודי, היכו את הערבי שעשה את הפיגוע ויידו בו אבנים עד שהצליח להימלט על נפשו. הוא התקשר לערביי עכו העתיקה ולערביי הכפרים מסביב, אשר היו מוכנים לכך מבעוד מועד, והם הגיעו תוך 20 דקות באוטובוסים פרטיים, 500 ערבים רעולי פנים עם אלות וגרזנים בידיהם הולכים ברחבי העיר צועקים "אטבח אל יהוד" והורסים כל דבר אשר נקרה בדרכם ממכוניות ועד חנויות. התושבים שהיו בחוץ ברחו לתוך הבתים, חלקם אפילו נרדפו ע"י המחבלים עד שמצאו מקום להיכנס אליו, השאר התעוררו משנתם והזעיקו את המשטרה אשר, אומנם, הגיעה- אך לא עשתה דבר. מדוע, אתם שואלים? מכיוון שהשוטרים שהגיעו היו שוטרים דרוזים וערבים. את השוטרים הדרוזים הבריחו המחבלים באיומים ובאלימות . השוטרים הערביים לעומתם עודדו את פעילות המחבלים ואמרו להם בערבית כמובן :"תמשיכו כמה שיותר לפני שהיס"מ יגיעו".  התושבים שאינם מבינים ערבית נדהמו לראות המון ערבי מנפץ מכוניות ליד ביתם והשוטרים הולכים אחריהם ואינם עושים דבר. ואמרו לשוטרים – "תעצרו אותם!" – תשובת השוטרים הייתה – "כנסו הביתה!" . אישה אחת מספרת שכאשר היא שמעה וראתה את כל הפוגרום הזה ואת דברי העידוד של השוטרים למחבלים, חזר אליה זיכרון ילדותה בתוניס -  הפרעות שהיו הערבים עושים ליהודים בדיוק באותה צורה- והיא פשוט לא יכלה להפסיק לבכות.

הפרעות הופסקו רק כאשר היס"מ הגיעו- אף ערבי לא נעצר!

 

*

מוצאי יום כיפור, כל אנשי עכו יצאו להפגנה. יש לציין שאף אחד לא ארגן את ההפגנה הזו, לא מוסד ציבורי כלשהו, לא עמותה, לא גוף ציבורי, לא מפלגה וכד'. האנשים פשוט יצאו מהבתים להפגין, אלפים אלפים של תושבים יהודים אשר הבינו שעל דבר כזה אסור לשבת בשקט! שאם לא נגיב עכשיו המצב רק יחמיר!

המשטרה והיס"מ הביאו כוחות מתוגברים הכוללים זרנוקי מים, רימוני הלם, כדורי גומי ופרשים. כולם מופנים כלפי הציבור היהודי בעיר. הם זרקו עלינו לתוך ההמון את כל התחמושת הזו ויש מספיק עדויות של אנשים שנפגעו מכך.

כשראינו שלא נותנים לנו לעבור לעיר להפגין, הוחלט לעשות מעשה – התחלנו לחזור לתוך השכונה (השכונה המזרחית)- ואנחנו רוצים להדגיש ש"אנחנו" זה כולם - צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים, נשים וגברים, ימניים ושמאלנים.

עברנו בכל רחובות השכונה וכל רכב של ערבים נותץ ונזרקו אבנים לכיוון כל בית אשר גר בו ערבי. כשהגענו לאחד הבתים – הערבי ובנו התחילו לירות עלינו אש חיה מאקדחים שברשותם. היס"מ לא עשו כלום חוץ מלהרחיק אותנו וחיכו לצבא שיגיע כדי לעצור אותו, להם אסור לגעת בו. וכך המצב נמשך עד לפנות בוקר שהציתו שתי מכוניות של ערבים. וכמובן, שהשוטרים מנסים בכל כוחם לעצור את העניין אך הם לא מצליחים.

מצד שני, הערבים בחלק השני של העיר, פרצו לבתים של יהודים ושרפו חלק מישיבת ההסדר. והשוטרים-  הם הוצבו ליד מכוניות של ערבים כדי שהיהודים לא יפגעו בהם...

לצערנו, נעצרו כמה פעילים צדיקים יהודים.

השקרים אשר הופצו בתקשורת (ועדיין מופצים) והשקרים של הערבים (שעדיין משקרים) גרמו לכך שהיהודים רק הגבירו את הפעילות שהמשיכה גם להצתות בתים (שהיו ריקים מאדם) וגרימת נזק לרכוש. באחד הרחובות התחלנו לנגן, לשיר שירים ולרקוד "עם ישראל חי"... פתאום – מתוך אחד הבתים הערביים נחתו עלינו בלוקים, זכוכיות, אבנים וכד' – שפגעו בשלושה אנשים. לשבחם של היסמניקי"ם יאמר שהפעם הם נכנסו לתוך הבית והוציאו משם את כל המשפחה ,כמו כן נמצאו ברשותם , אלות אבנים בלוקים וגרזנים ו.... אנחנו מחינו להם כפיים!     

 

חשוב לציין, שזה איננו מקרה חד פעמי. הערבים כבר במשך כמה שנים מציקים לזקנים ברחוב, מרביצים לילדים שיוצאים מבית הספר, פוגעים ברכוש חנויות יהודיות, מקללים, ועוד, כאשר בחגים זה תמיד יותר גרוע. וכל הזמן האלימות הערבית רק מתגברת בעידוד ההנהגה שלהם. המשטרה כמעט אינה עושה דבר בגלל שידיהם קשורות או אולי כרותות מאז "וועדת אור". אסור להם לעשות כלום לערבים וזו עוד סיבה להתפתחות האלימות.

התקשורת גם היא שותפה לפשע- הם מבקשים מאיתנו לשלוח תמונות וקטעי וידאו ואנחנו שולחים – אח"כ הם לוקחים את החומר הזה ומספרים סיפור אחר לגמרי ותמיד לטובת הערבים! אנחנו הפסקנו לשתף פעולה איתם.

 

בעניין ה"פסטיבל" – אנחנו מתנגדים לקיומו מכיוון שהמרוויחים הגדולים מכך הם הערבים, ה"פסטיבל" נותן להם  משכורת לפחות לחצי שנה ואנחנו לא חושבים שהפרס הזה מגיע להם!

       

שנים שאנחנו שותקים, שנים שאנחנו לא מגיבים, והגיע הזמן לומר לכל העולם וכמובן לערבים:

אותנו לא מפחיד שום דבר! אנחנו לא ניתן יד לפרעות ופיגועים!

שכולם ידעו:

שאת הכבוד היהודי אף אחד לא ירמוס!

שרכוש יהודי אינו הפקר!

שדם יהודי אינו הפקר!

 

הגלות נגמרה – נגמר העידן שבו מרביצים ליהודי והוא שותק, מתחבא או בורח.

הגיע הזמן להוציא את הגלות מתוכנו – ללכת בראש יהודי מורם ולומר בלי פחד:"אני יהודי גאה- לא כדאי לכם להתעסק איתי!"

 

עכשיו, אתם בטח שואלים את עצמכם:

"מה אני, הקטן, יכול לעשות"?

 

אז יש לנו כמה רעיונות, וכל המרבה הרי זה משובח:

  1. לשלוח מכתבים, פקסים, מיילים וכו'- לחברי כנסת ולכל מי שיש לו השפעה, על מנת לתבוע את עלבון הצדק ואת עלבון העם היהודי.
  2. מי שיש לו יכולת כלכלית או שיש לו קשר למישהו כזה – להתחיל לגאול אדמות. לקנות בתים של ערבים (אפילו לא כדי לגור בהם) על מנת לעצור את התפשטותם.
  3. מי שיכול ומעוניין לעבור לגור בעכו יתקבל בשמחה. חילוני-מסורתי-דתי-חרדי והעיקר שיהיה יהודי.
  4. אתם מוזמנים לחגוג את שמחת תורה בעכו. בואו לחזק את ידי התושבים. בואו להגיד לנו אנחנו איתכם, אתם לא לבד! אנחנו לא מקבלים שום תמיכה לא מהשלטונות, לא מכוחות הביטחון ולא מהתקשורת ולכן זה חשוב להרבה יהודים שתבואו לחזק אותם.

 

                                                                                                  בברכת חג שמח,

                                                                                                 אחיכם

                                                                                                  תושבי עכו

 

 

לפרטים נוספים ולהרשמה לשמחת תורה, התקשרו:

 

0545240976               0525707665            0522437435

 

אנחנו מחכים לכם!

עדכונים "יד יאיר"   חובה לקרוא...!!!!!בן של מלך

ב"ה

יד יאיר זה מאחז בין דולב לרמאלה , לפני 18 שנים בערך תושב דולב חזר הביתה ונרצח בדרך לבנאדם קראו יאיר מנדלסון הי"ד.

לאחר הרצח נבנה במקום גל עד, והובא למקום מכולה אדומה ששימשה כבית כנסת ועוד...

אם הזמן "כוחותינו" עזבו את השמירות באיזור.

כעבור כמה שנים....

הערבים תושבים זמנים מהאיזור שרפו את הבית כנסת כמה פעמים.

כעבור זמן הסדירו ביד יאיר תפילת שחרית בשעה 6 בבוקר, ראוי להזכיר שהמכולה האדומה ששימשה כבית כנסת מוגנה יותר מפעם אחת. וניראת כמו משו אדום אם סורגים מסביב בצורה מגוככת.

לפני בערך חצי שנה הישיבה בנחליאל החליטה שנימאס לה מהמצב שם.

אז..הם תפסו את עצמם בידים ולקחו לשם גרעין של חברה בגילינו פלוס מינוס.

הם מיגנו את המקום בגדרות תייל..עשו שמירות.. ושמרו על המקום .

אם הזמן גם משפחת גולדמינץ. מאיר(סיפורו של שב"ח)

עברו לגור שם בתנאים לא תנאים. כעבור 3.5 חודשים "כוחותינו" (עלק...) החליטו שנימאס להם מהאזור הזה.

אז..הם באו ופינו את כולם. לא נתנו לאפחד לחזור ולקחת דברים ששיכים להם.

את הגלעד לקחו את הגנרטורים לקחו. המון ציוד אישי הושחת..

מי שהיה שם יודע שהמקום בנוי כמו תרסה..(---|___)ככה זה ניראה בערךכמו מדרגה גדולה

הבית של משפחת גולמינץ היקרה נמצא על התרסה באלכסון המכולה האדומה (בית הכנסת ז"ל)

ניראה כמו פחית שמעכו וחץכו.

המכונית שלהם נילקחה לבית אל למחנה הצהלי שם וככאשר הוחזר ממש עכשיו חזר אם רק...פנס אחד שבור

המכונית השניה שהיתה שיכת ל"יד יאיר...." חזרה בחתיכות....

כיום יד יאיר ניראה כמו כביש לפני שסמו עליו אספלת..

אני מצטער שהחסרתי חלק מהדברים...פשוט ניגמר לי הכוח לכתוב....

אם מישו רוצה להוסיף אז בבקשה..

למי ששואל את עצמו "איך הוא יודע את כל הדברים האלה אם צהל עוד לא נותן לנו לעלות על המקום חזרה"??? 

אז שידע שהיו כמה עליות" חוקיות" למקום.

בעז"ה שנישמע רק בשורות טובות!!!! חג שמח(=

 

אפשר תקציר...נעמה!אחרונה
חידת היגיוןאנונימי (פותח)
מה הקשר בין בוב ספוג לל"ט אבות מלאכה?? http://www.wix.com/DATISHIRT1/datishirt
מחפש  קבוצה או אנשים לקורס צלילהאנונימי (פותח)

מי שיודע על קבוצה שמתארגנת לעשות קורס צלילה באילת.

ויש לה מקום פנוי, או שהוא מכיר אנשים שירצו להתגבש בתור קבוצה.

אשמח אם יודיע לי במסר"ש (אפשר עד שש אנשים בקבוצה בלבד).

נ.ב.

מי שרוצה פרטים יותר מפורטים שיצור קשר במסר"ש.

מוזמנים לקרוא מאמר שכתבתיאנונימי (פותח)
אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב על המאמר שכתבתי- "אם נרגיע בשלום נגיע" שפורסם באתר זה. מועדים לשמחה- איתמר ליברמן
מה אתם אומרים על מה שהיה בעכו?חננאל האגדי
אני לומד שם בעכו
חבר'ה מישו בא למיגרון?אמסטי דמתי
כל מי שבפורום הזה מכוכב השחר שיכתוב  סתם לדעתמעוז אסתר
כל מי שבפורום הזה מכוכב השחר שיכתוב  סתם לדעת אם  יש משהו כזה
אני גר בכוכב השחרכוכשניק
כוכב השחר להתעוררמעוז אסתר
אתה רוצה את האמת המרה בפנים?420malאחרונה
אין פה אנשים מכוכב השחר חוץ מאחד...
ואולי יש עוד אבל לא בא להם להגיד לך.
זהו..
ברכת כהנים. דחוף!!פעימה

בס"ד

למישו יש שמץ באיזה שעה הברכת כהנים מחר?
גם שחרית וגם מוסף..

ב-ב-ק-ש-ה!!


דחוף..

תודה!

 

אהה זה לא מחר..פעימה
בס"ד

תודה
אפשר פרטים מה הולך להיות שם בדיוק??דינה ברזילי
מה זה? מה כ"כ מיוחד..?
וגם מתי זה?דינה ברזילי
תודה!דינה ברזילי
אבל...
כאילו, מה יש שם.. חוץ מברכת כהנים?
ולמה זה כזה טררם??
יש שם תפילה המונית,לבן כהה
וכמובן- ברכת כוהנים המונית, של מאות כהנים. (מאוד מרשים)

וגם זה עניין של שלושת הרגלים, שכולם עולים לכותל, והכהנים מברכים אותם....
רגע! זה מחר או לא?!פעימה
בס"ד

בערוץ שכתוב שזה ביומראשון..

תודה!פעימה
בס"ד

עכשיו אחותי הצטרפה למשלחת..

שעת השכמה: 5:30.

רח"ל.
זה לא הגיוני שזה ביומראשוןnaamahr
כי אם אני לא טועה יש ברכת כוהנים רק בימי שני וחמישי......
ואאההה הי'ה מדהים!!פעימה
בס"ד

כמה אנשיםםםםםםםםםםםםםםםם
לא הצלחתי לצאת מהכותל..

[ובניגוד לכל ההפגנות, עצרות וכד'- הי'ה רוב שולט של חרדים. כולל החזן.]
הייתי שם...דינה ברזילי
וחוץ מברכת הכהנים עצמה, שהייתה מדהימה, לא נהניתי בכלל.
התפילה היתה בשפת הקודש, שאני לא מבינה ולא אוהבת... וכשאיבדתי ולא הצלחתי למצוא כי לא הבנתי.
?! מה?!פעימה
בס"ד

לויד'ת מה איתך..
הי'יתי עם רינת ישראל- ספרד והי'ה מצוי'ין.
הלך בדיוק כמו שכתוב.[אצלי לפחות ]

כן...דינה ברזילי
אבל עד שקלטתי איפה הם...
ואני שונאת את ההגייה הזו... מעצבנת אותי... וגם לא שרו את ההלל, ושום שיר כמעט!! מזה התבאסתי...
אהה כן. צודקת.פעימהאחרונה
דבר ראשון שפת הקודש זו עברית לפי כ-ל הדעות!אחת מהצפון
וגם כ-ו-ל-ם מתפללים בעברית שהיא שפת הקודש!
מה ששונה בתפילה שלהם זו ההגייה..
ובקשר לאידיש החסידים מדברים ככה כי הם טוענים שאסור לדבר סתם בשפת הקודש-עברית...
מועדים לשמחה!
אני יודעת שעברית זו שפת הקודש!דינה ברזילי
אבל ככה נראלי שמכנים את ההגיה הזו, החסידית... ואני שונאת את ההגיה הזו, וגם את הקטע הזה של- לא לדבר עברית...
יש לי שכנים חסידי לוידעת מה, שהילדים שלהם פשוט לא יודעים מילה בעברית!!
ההורים מדברים יידיש, וגם בגן שלהם... טירוף...
משהו היה ב"הקהל"?לבן כהה

איך היה?

 

הגיעו המון אנשים?

מכתב מעניין שחושף את הדו פרצופיות של השמאלשבות פ
יוזמת תגובה: פינוי-פיצוי בקיבוצים  
 
  יוזמת תגובה: פינוי-פיצוי בקיבוצים
שמעון כהן
בימים אלה ממשיכים אנשי תנועתו של חבר הכנסת אבשלום וילן (מר"צ), 'בית אחד', לשגר לתושבי הישובים היהודיים ביהודה ושומרון מכתב ובו הם מזמינים אותם לנטוש את ביתם תמורת פיצוי כספי, מהלך שזכה כבר לכינוי 'פיתוי פיצוי'.

אחת המשפחות באחד מיישובי חבל בנימין החליטה שלא להבליג על ההצעה ושיגרה לאנשי 'בית אחד' מכתב תגובה ארוך, מנומק, ומושק, בו היא מזמינה את תומכי 'בית אחד' מבין תושבי הקיבוצים לעזוב בעצמם את ביתם. זאת לנוכח העובדה היסטורית – הם הוקמו על חורבות כפרים ערביים.

אנו מביאים כאן כלשונו את מכתבה של המשפחה המבקשת לשמור על עילום שמה, ומציינת כי לטובת ניסוח המכתב הם נעזרו דווקא בימידע המתפרסם באחד מאתרי האינטרנט של תנועות השמאל הקיצוניות ביותר. "במכתב הבאנו רשימה של למעלה מ-80 קיבוצים וכן של כ-20 ערים שנבנו על אדמות 'ערביות' (נעזרנו לשם כך באתר של תנועת השמאל הקיצוני 'זוכרות' המביא רשימת ערים כאלו ובמקורות נוספים באינטרנט)", אומר אבי המשפחה.

לכבוד

תנועת 'בית אחד', ליאונרדו דה וינצ'י 13 תל -אביב

שלום רב

א.ג.נ.

הנידון: פינוי – פיצוי לקיבוצים ולערים היושבים על אדמות ערביות

קיבלנו את מכתבכם בו אתם מציעים 'פינוי – פיצוי' לתושבי יהודה ושומרון. ואולם, בטרם נדון על רעיון זה, אנו מציעים לכם 'פינוי – פיצוי' מהערים ומהקיבוצים שאתם יושבים בהם, משום שנבנו על שטח אשר היה בבעלות פלסטינית לפני ששלטונות המדינה וצה"ל כבשו אותם בכח הזרוע והניסו את יושביהם הערבים. לעניות דעתנו זהו סוג של 'מוסר כפול' ואף צביעות לדרוש ממנו לעזוב את בתינו בטענה שמדובר באדמה ערבית, בעוד אתם עצמכם יושבים על אדמה שכזו ללא שום נקיפות מצפוניות או לבטים מוסריים כאלו ואחרים מצידכם.

אשר על כן, אנו מציעים לכם – כצעד בונה אמון למען השלום – לתרום את חלקכם לבניית 'מזרח תיכון חדש' ולהתפנות מבתיכם אשר יושבים על אדמות פלסטינאיות. יתירה מזו, אנו מציעים לכם לבוא לגור עמנו ביהודה ושומרון, משום שאצלנו הישובים נבנו בשטחים ריקים אשר לא היו מאוכלסים לפני כן באף אוכלוסיה ערבית, ובזאת תתרמו את שלכם לשלום המיוחל והמצופה.

לצערנו, החברה הישראלית ברובה אינה מודעת למצב לאשורו, ולכן כשירות לציבור אנו מביאים בפניכם רשימות (חלקיות כמובן) אשר מהן תוכלו ללמוד 'על קצה המזלג' כמה ישובים יהודיים כיום יושבים בעצם על אדמות ערביות כבושות, ותושביהם אינם מודעים בכלל לכך.

להלן פירוט רשימת הכפרים הערביים ההרוסים עליהם בנויים קיבוצי השומר הצעיר:

1. קיבוץ אדמית במקום הכפר הערבי אדמית
2. קיבוץ אילון במקום השבט ערב סמניה
3. קיבוץ אליפז במקופ השבט אחיואת
4. קיבוץ בית-אלפא במקום בית-אילפא
5. קיבוץ בית-זרע במקום אום-ג'וני
6. קיבוץ בית-ניר במקום קידנה, ראנה וזיכרון
7. קיבוץ בית-קמה במקום השבט ערב סוארקי
8. קיבוץ ברעם במקום הכפר בירעים
9. קיבוץ ברקאי במקום הכפר חרבת ואדי ערה
10. קיבוץ גבולות במקום השבט ערב תראבין והכפר כרם סלטין
11. קיבוץ גבעת-עוז במקום הכפר זובובה
12. קיבוץ גזית במקום הכפר טירה
13. קיבוץ גל-און במקום הכפר זיתא
14. קיבוץ גן-שמואל במקום הכפר אל-מסעדי
15. קיבוץ געש במקום חרבת בלקיה
16. קיבוץ געתון במקום הכפרים ג'עתון וגיידין
17. קיבוץ גשור במקום הכפר תנוריה
18. קיבוץ גת במקום עיראק מנשיה
19. קיבוץ דביר במקום חרבת מוג'ידלאת
20. קיבוץ דליה במקום הכפר דליית א-רוחה
21. קיבוץ דן במקום ח'אן א-דוויר
22. קיבוץ הזורע במקום אבו זוריק
23. קיבוץ המעפיל במקום הכפר קאקון
24. קיבוץ העוגן במקום חרבת שיח חוסיין
25. קיבוץ הראל במקום הכפר בית ג'יז
26. קיבוץ זיקים במקום הכפר חרביה
27. קיבוץ חורשים במקום חרבת חיריש.
28. קיבוץ חצור במקום הכפר ברקה
29. קיבוץ יד-מרדכי במקום הכפר דיר-סניד
30. קיבוץ יחיעם במקום חרבת ג'ידין
31. קיבוץ יסעור במקום הכפרים בירווודמו
32. קיבוץ יקום במקום חרבת זבבידה
33. קיבוץ כפר-מנחם במקום הכפר א-תינה
34. קיבוץ כפר-מסריק במקום השבט ערב חוט
35. קיבוץ כרמיה במקום הכפר חרביה
36. קיבוץ כרמים במקום השבט הערבי רמדין
37. קיבוץ כרם-שלום במקום אבו-סלים ושבט בדואי
38. קיבוץ להב במקום חרבת חווילפה
39. קיבוץ להבות-הבשן במקום חרבת חיאם אל-ואליד
40. קיבוץ להבות-חביבה במקום חרבת גילמה
41. קיבוץ מגידו במקום הכפר לג'ון
42. קיבוץ מגן במקום הכפר שיח' נורן
43. קיבוץ מזרע במקום חרבת אל-מזרע
44. קיבוץ מסילות במקום אשרפיית ג'ברן
45. קיבוץ מעברות במקום מד-א-דיר
46. קיבוץ מענית במקום בידום
47. קיבוץ מצר במקום חרבת ביר אל-איסיאר
48. קיבוץ מרחביה במקום הכפר פולה
49. קיבוץ משמר-העמק במקום הכפרים אבו-שושה ור'וביה
50. קיבוץ נגבה במקום הכפרים בית עפה ועיראק סויאדן
51. קיבוץ נחשון במקום הכפרים דיר מוחסין ולטרון
52. קיבוץ נחשונים במקום הכפר מוזיריע
53. קיבוץ נטור על אדמות הכפר חספין
54. קיבוץ ניר-דוד במקום חרבת טוניס
55. קיבוץ נירים במקום חרבת מעין
56. קיבוץ ניר-יצחק במקום הכפר דנגור והשבט ערב- ג'רמאנה
57. קיביוץ ניר-עוז במקום הכפר עבסן והשבט ערב אל-אוואלי
58. קיבוץ סאסא במקום הכפר סעסע
59. קיבוץ סמר במקום שבט אחיואת
60. קיבוץ סער במקום הכפר א-זיב
61. קיבוץ עברון במקום חרבת כברש
62. קיבוץ עין-דור במקום הכפר אינדור
63. קיבוץ עין-החורש במקום חרבת מנשיה
64. קיבוץ עין-המפרץ על אדמותיה של עכו
65. קיבוץ עין-השופט במקום הכפר ג'וערה
66. קיבוץ עין שמר במקום חרבת כרכור
67. קיבוץ עמיר במקום הכפר דוורה
68. קיבוץ פלך על אדמות מג'ד אל-כרום ודיר אל- אסאד
69. קיבוץ רבדים במקום הכפר אל-חימה
70. קיבוץ רוחמה במקום הכפר ג'ממה
71. קיבוץ רמות-מנשה במקום הכפרים חרבת מנשיה
72. קיבוץ רמת-השופט במקום הכפר ריחניה
73. קיבוץ רשפים במקום הכפר אשרפיה
74. קיבוץ שדה-יואב במקום עיראק סואידן
75. קיבוץ שובל במקום ביר זבלה
76. קיבוץ שומריה על אדמות הכפר בית מרסים
77. קיבוץ שמיר במקום חרבת שמן
78. קיבוץ שמרת במקום השבט ערב ע'ווארנה
79. קיבוץ שניר במקום הכפרים ח'אן א-דוויר ובניאס
80. קיבוץ שער הגולן במקום אבו-נמל
81. קיבוץ שער-העמקים במקום הכפר חרתיה
82. קיבוץ שריד במקום הכפר חרבת חוניפיש

להלן פירוט הכפרים הערביים שעל חובותיהם נבנו לאחר מכן ערים יהודיות:

אל-ח'אלצה (קריית-שמונה)
צפד (צפת)
עכא (עכו)
טבריא (טבריה)
א-נאצרה (נצרת)
חיפא (חיפה)
ביסאן (בית-שאן)
טנטורה
טובאס
טול-כרם
קלקיליה
יאפא (יפו)
אל-קדס (ירושלים)
אל-מסמיה אל-כבירה
אל-מג'דל (אשקלון)
אל-פאלוג'ה (קרית-גת)
ח'אן יונס

למותר לציין שאלו רשימות חלקיות בלבד, וישנם עוד מקומות רבים אשר נכבשו בכח הזרוע מידי תושביהם הפלסטינאים, ועליהם יושבים כיום יהודים (כשיך מוניס למשל אשר בה נמצאת היום שכונת 'רמת אביב' שבתל-אביב וכן אוניברסיטת ת"א ומוסדות נוספים).

כאמור, במלוא הכנות והרצינות, אנו חוזרים שוב על קריאתנו לכם ועל ציפיותינו מאתכם לעשות הצעד המתבקש ולפנות את בתיכם לטובת הפליטים הערבים אשר נמלטו או גורשו משם, ובאם תרצו תוכלו גם לבוא להתיישב ביהודה ושומרון על אדמות יהודיות כשרות

השתמשתי בטעות בשם של אחותי, אבל..השמרוני
אבל אני העליתי את המסמך הזה "השמרוני"
כל הכבוד.......לבן כההאחרונה
רעיון מצוין!
חחח...חג של שמחה...שירושקי
יציאה שלנו,הא טלי?!
חג של שמחה!!!
ולא חג של שמייח!!!=]]