אני לא יודע מה אריסטו היה אומר על זהאיש בלי חזון
אירוע פתיחת הכנסת ה21! מרגש!המקדש השלישי בדרך
שתדעו, שזקן ופיאות זה המראה הכי קדוש ויפה שיש.לעבדך באמת!
🤦♂️נאור97
למרות שמראה קדוש ויפה זה אינדיבידואלי. הרי היו גם רשעים בעלי זקן ארוך. פשוט היום מי שמגדל זה בעיקר החזקים דתית.
לא שלחת לה מסר שתפתח את השרשור הזה, נכון?...
חחח לא לא. זה קפץ לי לעין והתאמצתי לתייג אותך שתראה ;)פה לקצת
ועדיין.
תודה..נאור97
אני כמובן אשאר עם זקני הקצר.. שגילו תמיד מתחיל משבוע ונגמר לפני שמגיע לחודש..
שתמצאי בע"ה מישהו כלבבך בפנימיות ובחיצוניות!
ובהקשר לדיון על משקפיים אתמול, מאחל שיהיה בעל עין טובה תרתי משמע..
אמן ואמן. וכן למר.פה לקצת
קדוש אולי יפה זה לא בהכרח..נצח נצחים
קדוש כן. לרוב זה יפה...לעבדך באמת!
אהמ..אני חולקנצח נצחים
לפעמים זה יפה
שויןלעבדך באמת!
פעם אהבתימשה
היום אני לא מסלק אותו רק כדי לא לצאת ילדון.
כלכךעד עלות השחר.
תלוי למי ותלוי למה...תכלית הכוסףאחרונה
804 שאלון דפוק. בטוח אני נכשל
תכלית הכוסף
תתחדשי על הניק
להיות בשמחה!!!
תודה
עד עלות השחר.אחרונה
בבקשה אל תתקשרפועל במה
אל
תתקשר
אנשים שהקול שלהם ממסטל זה נחמדחופשיה לנפשי
זה מלחיץ לפעמיםReminder
לא מוצאת את זה מלחיץחופשיה לנפשיאחרונה
מי בירושלים ורוצה לראותי?לעבדך באמת!
לא כולם ביחדד😅😬לעבדך באמת!
אני אניבתוך בני ישראל
איפה את??לעבדך באמת!
בלימודים, גומרת בשלוש וחציבתוך בני ישראל
לא... בזמן הזה אני כבר צריכה להיות ביום עיוןלעבדך באמת!אחרונה
אנשים מגוש טלמוניםמאיר.
סוף קו חורש ירון.
גאווה גדולה לשמור עליכם
עוד יותר גדולה להיות בפינה חמה.
ויאללה לקו אלון מורה וסלאמת לצעירים
.00:07שעות של אמת.
זה לא פייר
לא יודעת למה השעה ממש שעשעה אותיגלידת לימון
בקטע של לצחוק בקול
זה לגמרי לא פייר
חשבתי שאחרי הפסיכו יהיה לי חיים מסתבר שאין
לפחות צחקת.שעות של אמת.אחרונה
ואני רוצה ים ודייט
קר לי.שעות של אמת.
באלי לבכות ולצרוח למישו.
תסתמי כבר מפגרת.
מזדההארצ'יבלד
קופ. תתקשרי פעם הבאה.מדבר הלב.
דיברנו קצת אחכ.שעות של אמת.אחרונה
..משיח נאו בפומ!
אוף. למה זה משפיע עליי
מישהו רוצה להיפגש בקוקיאדה היום?דוס בדם
מה אני עושה עם החיים האלה טעטעע? מהה??פשוט אמת.
צריכה מילים שיתנו לי כחמשיח נאו בפומ!
איפה הן,
איפה אתם
חסרה
את יהודיה!דוס בדם
מי אמר?משיח נאו בפומ!
יש דברים שלא צריך להגיד בשביל לדעתדוס בדםאחרונה
במחשבה שניהבתוך בני ישראל
כל העניינים שעוסקים בהם עכשיו, משחקי ילדים
איך אמר? משחקים במגרש הביתי שלנו, לא מעיזים לצאת החוצה. כי אם פה לא מנצחים, איך שם?
(בית נאמן בישראל)
וואי אבא. הצילו. סתם סיבוכים פיתולים בלגן ובסוף רואים שהכל סתם נקודה אחת קטנה.
צריך לעשות התבוננות, לא להתעמק רק בספרים אלא לדעת להביט גם על עצמנו- נפשנו - נשמתנו ולעבוד. לעצום קצת עיניים לעולם שבחוץ ולפתוח אותן לאמת, לצלם אלוקים, לראות איפה לוכלך יותר ואיה האין.
איה האין. למה נגרע.
יש אור, כל כך ברור ושקוף שיש אור, כשמש בצהריים כן זוהר אורך, רק צריך לתכנן איך נוכל להסתכל עליו ולא לשרף. להגיע לאמת. לזכך את עצמנו ולזכור שגם הפיתולים האלו וגם הנקודה הקטנה הזאת הם רצונו של הקדוש ברוך הוא.
(הפירוש של רבי צדוק. אם הייתי רואה את רבן גמליאל, הייתי מעיזה להכנס?)
ואולי כדאי שנפסיק לכתוב כאן. טוב זה לא עושה. קצת טיהור, נכון, אבל גם נזק.
הקדמת האגלי טל?בתוך בני ישראל
והכל מסובך כל כך! (אולה, מהללאל, שם שם)בתוך בני ישראל
יואויואו בליבונדנחמיה17
אנוסים מניסים, מנסים להשים לקֶלֶס
המקשר ומגשר, ההכשר ליישר לפֶלֶס
הנטוש מביטוש בעיטוש היתוש קדמו
מעללו מהללו אלה לו ללילו ויומו
לבדו פחדו שידו תבגדו למרמה
יבקש כעיקש המוקש לנקש ולגרמה
גם אם סופו לעיפו בגופו איפוא יאהב.
כי חתר ופתר ונותר להעתר לאלהיו
ושתיקת האמת מבקשת לנוחבתוך בני ישראלאחרונה
אמר רבי יוסף נדרים דף ח. נידוהו בחלום צריך עשרה בני אדם להתיר לו והוא דמתנו הלכתא ואי ליכא אפילו תנו ולא מתני ואי ליכא ליזל וליתיב אפרשת דרכים ויהיב שלמא לבי עשרה עד דאיקלע לבי עשרה דתנו הלכתא א"ל רבינא לרב אשי אי ידע מאן שמתיה מהו למישרי ליה א"ל לשמתא שויוה שליח למישרי ליה לא שויוה שליח א"ל רב אחא בריה דרבא לרב אשי שמתיה ושרי ליה בחלמא מאי א"ל כשם שאי אפשר לבר בלא תבן כך אי אפשר לחלום בלא דברים בטלים. אמר רב הונא באושא התקינו אב ב"ד שסרח אין מנדין אותו אלא אומרים לו הכבד ושב בביתך חזר וסרח מנדין אותו בפרהסיא שנא' וכשלת היום וכשל גם נביא עמך לילה כסהו כלילה אמר רב פפא תיתי לי דלא שמתיה ליה לצורבא מרבנן מעולם אלא כי מיחייב צורבא מרבנן שמתא היכי עביד כי האי דבמערבא מימנו אנגידא דצורבא מרבנן ולא מימנו אשמתא ומאי שמתא שם מיתה ושמואל אמר שממה יהא אמר ר"ל כשם שנכנסת ברמ"ח אברים כך כשהיא יוצאת יוצאת מרמ"ח אברים כשהיא נכנסת כתיב והיתה העיר חרם בגימטריא רמ"ח הוי וכשהיא יוצאת דכתיב ברוגז רחם תזכור רח"ם הכי הוי א"ר יוסף שדי שמתא אגנובתיה דכלבא איהי דידה עבדא. ההוא כלבא דהוי קאכיל מסאני דרבנן ולא הוו ידעי מאן קא עביד שמתיה למאן דעביד איתלא נורא בגנובתיה ואכלתיה. מאי שיפורי שנפרעין ממנו מאי תברי אמר רב יצחק בריה דרב תברא בתי:
מה זה נורמלי?משיח נאו בפומ!
בלעע%*&? +="@@
