שרשור חדש
אני לא יודע מה אריסטו היה אומר על זהאיש בלי חזון
איזה עולם, איזה עולםריעות.
יואווו... זה הפתיח של שמש נראלי נכון?פשוט אמת.
חחח איזה ישןן...
נכוןריעות.אחרונה
אירוע פתיחת הכנסת ה21! מרגש!המקדש השלישי בדרך


שתדעו, שזקן ופיאות זה המראה הכי קדוש ויפה שיש.לעבדך באמת!
🤦‍♂️נאור97
טוב נכנעתי...
למרות שמראה קדוש ויפה זה אינדיבידואלי. הרי היו גם רשעים בעלי זקן ארוך. פשוט היום מי שמגדל זה בעיקר החזקים דתית.

לא שלחת לה מסר שתפתח את השרשור הזה, נכון?...


חחח לא לא. זה קפץ לי לעין והתאמצתי לתייג אותך שתראה ;)פה לקצת
נכון. יש גם מחבלים שמגדלים זקן
ועדיין.
תודה..נאור97
באמת זה הפתיע אותי שלא מעט בנות מתחברות לזקן ארוך אצל צעירים.

אני כמובן אשאר עם זקני הקצר.. שגילו תמיד מתחיל משבוע ונגמר לפני שמגיע לחודש..

שתמצאי בע"ה מישהו כלבבך בפנימיות ובחיצוניות!
ובהקשר לדיון על משקפיים אתמול, מאחל שיהיה בעל עין טובה תרתי משמע..
אמן ואמן. וכן למר.פה לקצת
קדוש אולי יפה זה לא בהכרח..נצח נצחים


קדוש כן. לרוב זה יפה...לעבדך באמת!
אהמ..אני חולקנצח נצחים

לפעמים זה יפה

פעם אהבתימשה

היום אני לא מסלק אותו רק כדי לא לצאת ילדון.

תלוי למי ותלוי למה...תכלית הכוסףאחרונה


804 שאלון דפוק. בטוח אני נכשל תכלית הכוסף


בבקשה אל תתקשרפועל במה
בבקשה
אל
תתקשר
אנשים שהקול שלהם ממסטל זה נחמדחופשיה לנפשי
זאת גם אחלה תעסוקה לתקופת האבלות הזאת.
זה מלחיץ לפעמיםReminder
לא מוצאת את זה מלחיץחופשיה לנפשיאחרונה
רק מרגיע, אני קצת התמכרתי לכמה סרטונים עכשיו
מי בירושלים ורוצה לראותי?לעבדך באמת!
לא כולם ביחדד😅😬לעבדך באמת!
איפה את??לעבדך באמת!
בלימודים, גומרת בשלוש וחציבתוך בני ישראל


לא... בזמן הזה אני כבר צריכה להיות ביום עיוןלעבדך באמת!אחרונה
אנשים מגוש טלמוניםמאיר.
אני הייתי אני אתם הייתם אתם.
סוף קו חורש ירון.
גאווה גדולה לשמור עליכם
עוד יותר גדולה להיות בפינה חמה.

ויאללה לקו אלון מורה וסלאמת לצעירים
.00:07שעות של אמת.
@גלידת לימון אני רוצה כבר לפגוש אותך.
זה לא פייר
לא יודעת למה השעה ממש שעשעה אותיגלידת לימון

בקטע של לצחוק בקול

 

זה לגמרי לא פייר

חשבתי שאחרי הפסיכו יהיה לי חיים מסתבר שאין

לפחות צחקת.שעות של אמת.אחרונה
אין לך חיים גם אחרי הפסיכו הזה
ואני רוצה ים ודייט
קר לי.שעות של אמת.
ולבד.
באלי לבכות ולצרוח למישו.
תסתמי כבר מפגרת.
מזדההארצ'יבלד
קופ. תתקשרי פעם הבאה.מדבר הלב.


דיברנו קצת אחכ.שעות של אמת.אחרונה
ולא באלי להציק לך בכלל אז אני לא מתקשרת לאפחד.
..משיח נאו בפומ!
אסור לי לחזור למקום הזה, אסור לי

אוף. למה זה משפיע עליי
מישהו רוצה להיפגש בקוקיאדה היום?דוס בדם
מה אני עושה עם החיים האלה טעטעע? מהה??פשוט אמת.
צריכה מילים שיתנו לי כחמשיח נאו בפומ!
לעשות את זה


איפה הן,
איפה אתם


חסרה
את יהודיה!דוס בדם
אפשר להוסיף גם צדיקה אבל לדעתי הכותרת מספיקה
יש דברים שלא צריך להגיד בשביל לדעתדוס בדםאחרונה
במחשבה שניהבתוך בני ישראל
בעצם, עשירית
כל העניינים שעוסקים בהם עכשיו, משחקי ילדים
איך אמר? משחקים במגרש הביתי שלנו, לא מעיזים לצאת החוצה. כי אם פה לא מנצחים, איך שם?

(בית נאמן בישראל)

וואי אבא. הצילו. סתם סיבוכים פיתולים בלגן ובסוף רואים שהכל סתם נקודה אחת קטנה.
צריך לעשות התבוננות, לא להתעמק רק בספרים אלא לדעת להביט גם על עצמנו- נפשנו - נשמתנו ולעבוד. לעצום קצת עיניים לעולם שבחוץ ולפתוח אותן לאמת, לצלם אלוקים, לראות איפה לוכלך יותר ואיה האין.
איה האין. למה נגרע.

יש אור, כל כך ברור ושקוף שיש אור, כשמש בצהריים כן זוהר אורך, רק צריך לתכנן איך נוכל להסתכל עליו ולא לשרף. להגיע לאמת. לזכך את עצמנו ולזכור שגם הפיתולים האלו וגם הנקודה הקטנה הזאת הם רצונו של הקדוש ברוך הוא.

(הפירוש של רבי צדוק. אם הייתי רואה את רבן גמליאל, הייתי מעיזה להכנס?)

ואולי כדאי שנפסיק לכתוב כאן. טוב זה לא עושה. קצת טיהור, נכון, אבל גם נזק.
הקדמת האגלי טל?בתוך בני ישראל
אבל... זה לא מה שנכון עכשיו.
והכל מסובך כל כך! (אולה, מהללאל, שם שם)בתוך בני ישראל
יואויואו בליבונדנחמיה17

אנוסים מניסים, מנסים להשים לקֶלֶס

המקשר ומגשר, ההכשר ליישר לפֶלֶס

הנטוש מביטוש בעיטוש היתוש קדמו

מעללו מהללו אלה לו ללילו ויומו

לבדו פחדו שידו תבגדו למרמה

יבקש כעיקש המוקש לנקש ולגרמה

גם אם סופו לעיפו בגופו איפוא יאהב.

כי חתר ופתר ונותר להעתר לאלהיו

 

 

ושתיקת האמת מבקשת לנוחבתוך בני ישראלאחרונה

אמר רבי יוסף נדרים דף ח. נידוהו בחלום צריך עשרה בני אדם להתיר לו והוא דמתנו הלכתא ואי ליכא אפילו תנו ולא מתני ואי ליכא ליזל וליתיב אפרשת דרכים ויהיב שלמא לבי עשרה עד דאיקלע לבי עשרה דתנו הלכתא א"ל רבינא לרב אשי אי ידע מאן שמתיה מהו למישרי ליה א"ל לשמתא שויוה שליח למישרי ליה לא שויוה שליח א"ל רב אחא בריה דרבא לרב אשי שמתיה ושרי ליה בחלמא מאי א"ל כשם שאי אפשר לבר בלא תבן כך אי אפשר לחלום בלא דברים בטלים. אמר רב הונא באושא התקינו אב ב"ד שסרח אין מנדין אותו אלא אומרים לו הכבד ושב בביתך חזר וסרח מנדין אותו בפרהסיא שנא' וכשלת היום וכשל גם נביא עמך לילה כסהו כלילה אמר רב פפא תיתי לי דלא שמתיה ליה לצורבא מרבנן מעולם אלא כי מיחייב צורבא מרבנן שמתא היכי עביד כי האי דבמערבא מימנו אנגידא דצורבא מרבנן ולא מימנו אשמתא ומאי שמתא שם מיתה ושמואל אמר שממה יהא אמר ר"ל כשם שנכנסת ברמ"ח אברים כך כשהיא יוצאת יוצאת מרמ"ח אברים כשהיא נכנסת כתיב והיתה העיר חרם בגימטריא רמ"ח הוי וכשהיא יוצאת דכתיב ברוגז רחם תזכור רח"ם הכי הוי א"ר יוסף שדי שמתא אגנובתיה דכלבא איהי דידה עבדא. ההוא כלבא דהוי קאכיל מסאני דרבנן ולא הוו ידעי מאן קא עביד שמתיה למאן דעביד איתלא נורא בגנובתיה ואכלתיה. מאי שיפורי שנפרעין ממנו מאי תברי אמר רב יצחק בריה דרב תברא בתי:

מה זה נורמלי?משיח נאו בפומ!
מי אתה שתגיד מי נורמלי ומי לא??


בלעע%*&? +="@@
נורמאלי זהuאחרונה

1.

לפי הסטנדרט, רגיל, תקין, לא חריג

2.

שפוי, בריא בנפשו, לא משוגע

 

 

 

 

 

אני? אני @u.....

לגדול בצל המוותמשיח נאו בפומ!
מחלף אלוף שדהכבתחילה
...משתלמתאחרונה
אם את שם תקפצי לבקר