שרשור חדש
כשחברה שלך מתחילה להשתמש בביטויים של הערוץ..רודף אהבה בימים



מחשיד משו

סו **** אם את פה במקרה
חסר לך אם את לא אומרת
שיטטטט אעמ🙈(לא) סתם ילדה

חחח סתם זאת לע אניננה-בננהצוחק

מי זאת?? (יעני מישהי שאני מכירה?) חח סתם רק אם בא לך להגיד;)לראות בטוב
אהה חחח מעולהלראות בטובאחרונה
אוי נו והרגל נרדמת לי שווב(לא) סתם ילדה


סליחה באמת שאין לי כח לזהרוח סערה
אפשרי למות לקצת 😬
שלא תדעו עוד עצבון.(לא) סתם ילדה
עבר עריכה על ידי לא סתם ילדה👧🏼 בתאריך ח' באייר תשפ"א 19:52

נשפך עלייי ועל כל הגדים שליי הרגע כוס מים ענקיתהמום  כוס מעצבנתעצבני

...ציפור מדבר.
מה אני אעשהה?
קשה לי
ומוזר לי
ואני מבולבלת
ואני בלחץ
והכל קורס לי
ואינלייי אינליייי קרן אור
ואני לא מבינה מה נסגרר
מה הבעיה?
ואני צריכה שקט?
או לעשות רעשש?
ואני מסובבתתת
והכל הפוך
והכל זר
אני לא מבינה כלום
אני רק סתומה
אני סתומה
ומעצבנתת
ומה הדפקהה שליי?
ואוףףף
הכל אוףף אחדד גדוללל
קצת נפגעתיציפור שיר.


בימאית דמיונות

איך היה היום?

..ציפור שיר.אחרונה

קצת מלחמה.

אבל בעיקר טוב.

"טוב אני יוצא לנשום קצת אויר צח, בסדר?"חיוךך

אין בעיה תהנו

סגורמאן דאמראחרונה


בגרות!!!!חיוךך

|נמרח בנסיופ|

|קם מאוחר|

|מגיע בסוף הבגרות|

|נכשל|

גמלך?חיוךך


אההילדה של אבא

אבל אם אקום מאוחר זה יהיה מצוין

חוסך שעות של מתח

ואהיה יותר ערנית

כי היא בצהרים..

 

אה נכון זה בצהריםחיוךך

אז יאללה קרחנות!!

יאללה אזרחות!ילדה של אבא

יומיים ללמוד את הכל מההתחלה ועד הסוף.

 

 

לא אתפלא אם אתחיל לחשב שיפוע של משיק של פונקציה בעזרת הרשות המבצעת

הכל סלט.

 

חחחח וואי אני גם צכה השבוע להשלים מתכונת באזרחות 🤮חיוךך


מתכונת?ילדה של אבא

 

זה בסך הכל המבחן השני

 

היה לנו נראלי רק מבחן אחד וקיבלתי בו איכשהו 100 חיוךך


יו נקרעתיייבימאית דמיונות

.אזרחות.

לפחות מישהו עוד צוחק פהילדה של אבא

 

אני כבר מיואשת

..

 

|מזכירים לו שזה בצהריים|חיוךך

|ממשיך להימרח בנסיופ|

למה להזכיר לאנשיםמאן דאמר

את סיוט החיים

אגב איך היה?

סבבה לגמרי.חיוךך


וואי גם לי היה סבבה המתכונת באנגלית(דיבור) עכשיומאן דאמראחרונה

יאללה יום רבעי בגרות אנגלית.....

היום היתה מתכונת וראיון ובע"ה!!!עבודהבימאית דמיונות


מי ערחיוךך


עררוצה להשתחרראחרונה
אי אפשר לישון כשיש רעש מעצבן
מה עונה חדשה לשטיסל? מה?נקומה נא
ושוב יהרגו את אשתו של קיווע בשביל להחזיר אותו לעולם מחוסרי האהבה?
פףף.
עונה 3 היתה דפוקה.
לא רוצה עוד אחת כזאת.
יש עונה חדשה?חיוךךאחרונה


וואי חם לייייפצלשית10
רותחחרודף אהבה בימיםאחרונה
היה אצלנו 46 מעלות היום בשיא..
..רוצה להשתחרר
דווקא לא ( פטיש)
...רוצה להשתחרראחרונה
הפטיש הראשון ששרד
כאזרח רענןחיוךך

@דוסים חשוכים

ועדה קרוא(\ע)הבימאית דמיונות


אהלןןן אנשימוססאקונה מטטה

יש למישו איזה רעיון לעבודה בריקודגליםם?

בפרטי בקשההה

תודהה לכולכםםם

אולי נחלק פלאייריםבימאית דמיונותאחרונה


..מעונן

אני לא מיוחדת

לפעמים אני רוצה פשוט להיעלם מהעולם

אני לא אוהבת את האנשים סביבי

ואנשים שחושבים שאני אוהבת אותם, ובכן טועים כי בלב אני רק מנסה לחשוב איך להתנהג לידם/איתם

ואני פשוט לא יודעת

 

אז הלוואי והייתי יכולה להיעלם, 

רק בשביל שקט נפשי, כי נגמר לי הכוח

נגמר לי הכוח מכולם ובעיקר מעצמי

 

 

ביטוי. עיסוק. תנועה.ילדה של אבא

 

חופש.

 

אזרחותחיוךך

😬

יש גם פרוייקט לעשות ולא התחלתי עדייןמאן דאמראחרונה

אהה בעצם יש לי ייבוא אישי אז העניין של הפרוייקט בסדר..

אבל למען ה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעהלםפמרשןדםבנכודם, נ

\נש

נהכר ]ןל

קר

ה נש]

 

]'קנא

אנשים דחוףףף!!!! ע-צ-ו-מ-הבימאית דמיונות

כל מי שרוצה שיהיה פורום פנטזיה עם כותרת שתשתנה מדי פעם לפנטזיה אחרת (בון, מאלאדר, לב של דיו, הקמע, פוקימון, גיבורי על, המופלאה, סוניק, פרוזן, פלונט, אוטאר!!!, הדרקון הראשון שלי ועוד ועוד ועוד) 

(אולי נעשה הצבעותתתתתת)

 

 

בבקשה שיחתום כאן

או

(עדיף)

שישלח מסר למשה שאנחנו רוצים את זה

לא אישיLove the world

בנים אתם עם חפרן ולקקן בטירוף!

וואי. באתי לומר את זה על בנותחתול עם רישיון


..כיפת ברזל-סרוגה
איך זה יכול להיות אישי כשאת מכלילה?🤨
אוכל סוכריות על מקל...מאן דאמר


תגיד רגע אגבמאן דאמר

החתימה שלך (בטח חפרו לך על זה)

מה הקטע

כאילו בנאדם בא לפורומים כולו שמח

וכו

מלא ממתקים חיכו מחמדים

מחייך וזה

רואה את החתימה שלך גם שטוב לך זכור את השואה..

ואללה דפקת לו ביאוס של החיים...

 

בדיוק שאלו אותי לפני כמה ימים שובכיפת ברזל-סרוגה
לעמ''י היה פצע ענק, ששום בנאדם נורמלי לא יכול ללכת איתו, אבל אדם רגיל עם פצע כזה גדול שממשיך להתקדם ונהיה אחד האנשים הכי מצליחים בעולם זה דבר שהוא צריך לשמוח בו ולזכור את הפצע כדי לזכור מאיפה הוא התחיל ועשה את כל המסלול עד שהגיע לאן שהגיע.

ויש עוד סיבה בגאולה יש שני שלבים: בניית בית המקדש ותחיית המתים אז זה בחינת אם אשכחך ירושלים של תחיית המתים, ש"אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי" אומר שלא אהיה שמח לגמרי כשירושלים לא בנויה והמשפט הזה אומר שלא נשכח עד ''שיתוקן'' העוול- בתחיית המתים.


אבל הזכרת לי שרציתי להחליף
אהה שכוייחמאן דאמר

אני עייף מידי אז קראתי ברפרוף כזה..

צריך להתעמק בזה יותר

אכן את לא באישי אלא בפורומים...תות"ח!

ואני באופן אישי לקחתי את זה אישי...

בקיצור, די, ממש לא נכון, גם לא באופן מכליל....

תודה מראש על ההבנה וחוסר השיפוטיות שאני מקווה שאכן אם אני אומר תודה מראש אני אמנע את זה מראש, כנראה שלא יצליח לי....

קצר ולענייןאנא אערף


..רוח סערה
את מכלילה וזה די עקום, אבל אני מבינה אותך,
because guess what, I'm a woman and I understand why you're saying such things
....תות"ח!

נכון, זו אכן הכללה וזה די עקום...

And guess what, I'm a man in 5 points and I don't understand why she said this, maybe beacause I'm a man...

..רוח סערה
או שפשוט לא חווית ונחשפת מספיק בשביל להבין
או גם וגם
....תות"ח!
עבר עריכה על ידי תות"ח! בתאריך ו' באייר תשפ"א 10:27

לא, לא, מספיק חוויתי ומספיק נחשפתי, זו הכללה לא נכונה, היא במקרה פגשה חפרנים ולקקנים...

..רוח סערה
א. לא הכללתי, אמרתי שייתכן שאתה פחות מבין על מה הכעס או הכאב כי לא נתקלת או נחשפת או חוית או כי לבנות זה שונה או או או

ב. במקרה, רק שיש המון המון כאלו 🤷🏼‍♀️
..מאן דאמר

קודם כל בנים זה לא עם.

בנים זה חלק מהמין האנושי,

ב"ה יש השלמה בטבע, ולכל דבר יש את הצד שכנגד,

ולכן אפשר להגיד שיש עם שמורכב משני המינים אבל לא עם שמורכב ממין אחד.

חפרנות לא קשור למין או לגזע או דת.

חפרנות זה קובץ של דברים שהשפיעו על האדם להיות חפרן.

אותו דבר גם לקקנות.

מה שכן, אם יש משהו שקרה, עדיף לפרוק אבל לא ככה.

לא בצורה מכלילה..

 

רקאומרכיפת ברזל-סרוגה
זה נראה כאילו השפיע עליך איזה קובץ של דברים..
מאן דאמראחרונה

לא נגסתי בגמבה

ממ. אני בלחץבימאית דמיונות

ולכן אני פה.