שרשור חדש
(חיוך מרוח)חסרת טאקט
אותי הצחיק הפרצוף שלו חסרת טאקט


נעעלראות בטוב
אשכנזים עוד חוגגים ביחס לחבדניקים...
yes123אחרונה


כי אין הרבה מה לאכול yes123

(נתן גושן שם,שם)

עוד מחכה לפיצה הם אומרים שהיא בדרךחסרת טאקט


ולקוות שהיא תיהיה, כשלפ ולא בערךרודף אהבה בימים
חח טוביםםyes123אחרונה


וואייייציפור מדבר.
פשוט נהיה פה משעמםםם כל האנשים המעניינים לא פההה!!!
אני יקח את זה כמחמאהyes123

😥

חחח יופי..ציפור מדבר.
מי מכיר אותך בכלל?🤷‍♀️🤦‍♀️🙈
חח לא להפגעעע פשוט נראלי לא דיברתי איתך אפפעם..🤔🤔ציפור מדבר.
דיברנו בקבוצה yes123


אממממממחסרת טאקט

כנראה שאני לא אוכל לעזור לך...

 

אולי תתייגי אנשים מעניינים ?

 

לא נעיםםם😂😂😂ציפור מדבר.
מה לא נעים?חסרת טאקט


שאני לא אשכח כמהציפור מדבר.
ובכל זאת...חסרת טאקט

אמממ איך מגידירה אדם מעניין?

אדם שמעניין אותךך! שמעניין לדבר איתוציפור מדבר.
המממממ....חסרת טאקט

יאללה תתייגי....

 

 

 

חוצמזה נעים להכיר ! אפשר לשאול בת כמה את ?

חח אפשר בש"א.. בואיי🤗🤗ציפור מדבר.אחרונה
אח, מוזיקה. קסם גדול יותר מכל מה שאנחנו עושים כאןבימאית דמיונות

-אלבוס פרסיבל מה שמו דמבלדור-

..yes123

@כל_הניקים_שנתקעו_עם_שמות_של_אנשים_מהארי_פוטר

אהלן!ניק כמעט בלי ראשאחרונה

תייגת אותי..?

 

אגב, אם יש לך רעיון לשם שלא קשור להארי פוטר, אני אשמח...

כבר קצת נמאס לי מהשם שלי... אפאטי

-אלבוס פרסיבל וולפריק בריאן דמבלדור-The Lion


''השיעמום אוכל מבפנים''yes123


מאוד טעים לוyes123


תאכל גםאנא אערףאחרונה


האוטו זה מה שחשוב? לא האנשים?-אני :)


תכלס אבלyes123

מה שאני רואה בתמונה זה את האוטו לא האנשים

אויייי אני מדמיינת מה קרה לאנשים חסרת טאקטאחרונה


נעררפועל במה

@נער מתבגרר יש'ך עוד?

גמרתי כמעט הכל והלילה ארוךחצי חיוך

תגיד שמות ואני יביא לךנער מתבגרר
זה נשמע עסקת סמיםנוצת זהב


רק נשמע?מהלך בדרך...


צודק. נער מספק את הסמים הכי טובים בארץ!נוצת זהב


לא..הפוך..פעם תפסתי אותו פשוט על חםנוצת זהב

ויש לי משרה במשטרה מחלקת סמים תלפיות מחוז מרכז י-ם

 

חח לגמריפועל במה

יש'ך מהירוק למה נראה לי נגמר לי!|מסומם|

קפטן אמריקה יש לך?פועל במה


תודה רבה! אשריך!פועל במה


יש לך גם אקס מן וספיידרמן?פועל במה

(אשכרה הפכתי את נסיו''פ לשרשור סרטים...)

אני אבדוק שניהנער מתבגרר
תודה רבה אחי!פועל במה


יש לך את ספייידרמן 3?ג'נטלמן

"אין דרך הבייתה"

למה נראה לי שהוא כבר לא פעיל?!שפיר כאמרתיאחרונה
חול המועד להיות כמו:מזמור לאל ידי

חח זה כל כך נכון!!yes123אחרונה


בשביל כל העולם אתה מישהו, אבל בשביל מישהו אתה כל העולםyes123


ח'היךכנמךבשמצתגכתסוורוס סנייפ

גאו יךדךוןיהמגדח

קוד סודי 🤦‍♂️

אנלא בטוחה שאפילו אתה תזכור את הקוד הזהLove the world
מה יהיה על הכספת?
🤣🤣סוורוס סנייפאחרונה

עשיתי את זה כי אמרו פורום פחחחח

יאללההה עפתייי ליומיייםםםםם אניייי נוסעתתת לאילתתת (לא) סתם ילדה


יאללה ביי נסיעה טובה תהנו 😊😊🙂משקפת
תהני בייyes123אחרונה


כולכם, מגודלים!!!!!!נערה מתברגת.


עליתי עלייך!שפרינצא בוזגלו


את תקבלי ממני.....שושיאדיתאחרונה
מכות!!!
..רוח סערה
נערך🙄
הצלחתיyes123

פיווו

דיליייציפור שיר.
איי נאוובימאית דמיונות

אני אוהבת לענות לשירשורים ישנים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וגם להקפיץ מתהום הנשיה

 

אולי נחזור לזהשטן

יופייציפור שיר.
הבנתי אותך






יאללה
(מנסה להיזכר מה זה היה)yes123


ציפור שיר.אחרונה
פפפבימאית דמיונות

אגב 

לכתוב חחחח בשביל לסמל צחוק

זה פשוט לא זה.

היציפור שיר.
בטח שזה זה
זה לאyes123

זה כיחכוח

זהציפור שיר.אחרונה
כן
יש שדיבור ישנה את כיוון הניגוןפשטות.
אעע זה הזה שישי ריבו שרחיוךך
זה של ענת מלמודפשטות.
אבל ישמצב שהוא שר אתזה מתישהו
כע בגלגלצחיוךך
וואלהפשטות.אחרונה
אוךנבוכי הדור

למה החיים כ״כ מסובכים?

 

כי אחרת הם היו משעממים.....לעבור את הנהר
שאלה טובה...תות"ח!

אתה באמת בטוח שאתה רוצה לשמוע...?

יאללה, נכתוב משהו...תות"ח!

לא שאני יודע משהו, אבל אולי תעשה משהו עם מה שאני כותב...
בשמיים יש לקב"ה הרבה מלאכים, שעושים את רצונו בלי סיבוכים ובלי עניינים.
הקב"ה רוצה שבבחירה שלנו בו תהיה יותר משמעות, ותעשה לו נחת רוח, ולכן הוא נתן לנו כוח בחירה בין טוב ורע.
אם הטוב והרע היו ברורים בעולם, לא הייתה באמת זכות בחירה, כי ברור שכולם היו בוחרים בטוב.
הקב"ה עשה "עולם הפוך", כדי שנבחר בטוב כי אנחנו רוצים באמת.
אבל עדיין, השאלה עומדת בעינה, שהרי גם כאשר "עולם הפוך" וכו'..עדיין הקב"ה יכל לעשות את זה יותר פשוט, מדוע הקב"ה עשה תהפוכות, שינויים וכו'...?
התשובה היא שהקב"ה לא רוצה שיהיו לנו חיים משעממים, כמו ש@לעבור את הנהר כתבה, הוא לא רוצה שנלך לסופר, נחזור, נתפלל, נאכל, נלך ללימודים/לעבודה, נחזור, נלך לישון וחוזר חלילה, הקב"ה רוצה שתהיה התחדשות בעולם למרות השגרה...!!
וזה גם בקודש, וגם בחול...
בקודש אנחנו יודעים ממה שכתוב במסכת ברכות: "העושה תפילתו קבע-אין תפילתו תחנונים"- זה שאנחנו עומדים לפני המלך כל יום אין זה אומר שאנחנו צריכים כבר לא לחוש יראת ה' או התרוממות, אנחנו צריכים שתפילתינו תהיה תחנונים, שלא תהיה קבע, רק כי אנחנו עושים כל יום...!!
וגם בחול, אסור לנו להיות רגילים לאף דבר שהקב"ה נתן לנו, הכל זו מתנה וזכות משמיים, גם אם השמש זורחת כל יום ויש לך מה לאכול כל יום ועוד יותר היום בשפע הגדול שיש לנו, אסור לנו לקבל כלום כמובן מאליו, אנחנו צריכים להודות לקב"ה על הכל...!!
אגב, זו בעיה לפעמים בנוער וילדים של הציבור הדתי, שהוא כבר שמע סיפורים/דרשות וכו'...ואז הוא כבר פחות מחפש להתקדם וללמוד עוד תורה ועוד ספרים, הרבה פעמים זה לא חסר להם, לעומת זאת חילוני שחוזר בתשובה הוא משתוקק לזה כי הוא לא זכה לגדול כך...!!
בקיצור, אשרינו מה טוב חלקינו, "החיים שלנו תותים", ושנזכור להודות לבורא שנתן לנו את כל הטבע השוקק חיים הזה, את כל הצבעים והגוונים שיש בעולם, "מה רבו מעשיך ה' כולם בחכמה עשית"...
שנזכה...!!!

וואו,נבוכי הדור

 

@תות"ח!, אתה כותב פשוט מקסים, 
אין עליך, באמת,
תפסיק להגיד שטויות שאתה לא גברא רבא וכאלה
עזרת מאוד!
תודה רבה

...תות"ח!

תודה רבה...
ולא, אני רק אדם פשוט שמבטא בכתב את מה שברור מאליו ואת מה שכולם יודעים בצורה מסודרת, זה הכל...
שמחתי לעזור במה שיכולתי...!!

זה כישרון שיש ליחידיםנבוכי הדור

זה לא מובן מאליו

 

אוקיי, אם אתה אומר...תות"ח!

שמח לעזור לאחרים ולהשתמש במתנה שה' נתן לי כדי שיהיה יותר טוב לאחרים...
ואגב, שלא תחשבו, יותר משהאנשים אוהבים לקרוא את המגילות של תות"ח, תות"ח אוהב לכתוב אותן...

אגבנבוכי הדור

אם זה מובן מאליו בשבילך, אתה באמת גדול הדור (לא בציניות)

בוא תגזים.תות"ח!

לא כזה קשה להבין, הקב"ה נתן לבן אדם כישרון, הגיוני שהתפקיד שלו הוא לעזור לאחרים איתו ולהשתמש בו ולא לשמור אותו לעצמו ולא להשתמש בו או לנצל אותו לאינטרסים אישיים.(עיין ערך בלעם, שהיה שווה בכוח הנבואה למשה רבינו וכל מה שהוא עשה איתו זה לקבל כסף וזהב. מכאן הוכחה שהגויים הם לא יכולים להיות מקושרים לא-לוקות אלא אם כן הם מתקשרים לעם ישראל שהוא בבחינת "ומי יתן כל עם ה' נביאים כי יתן ה' את רוחו עליהם", בפני עצמם הם לא כאלו, מה לעשות...).
ואני בטוח שיש הרבה אנשים שיודעים את זה וחיים את זה, הרבה יותר טוב ממני.

התכוונתי לזה:נבוכי הדור
אה, חחחחח...תות"ח!

אוקיי, צודק, זה באמת לא ברור מאליו...

לאלאלאנבוכי הדור

לך זה ברור מאליו

ולכן אתה צדיק! 

....תות"ח!

טוב, די להגיד שאני צדיק...
אני לא צדיק, הלוואי שהייתי יכול להגיד שאני צדיק, אבל אני לא, אני בסה"כ מנסה להשתדל לשמור רצונו יתברך כמה שאני יכול ויש פעמים שאני אפילו מצליח, זה הכל.
אם כבר, אתה הוא הצדיק מבינינו..

..נבוכי הדוראחרונה

אני לא חושב שהקב"ה מרשה לך לדבר ככה על ברי'ה שלו...

אתה צדיק, ויהי מה... (גם אם לא תרצה...)

^^ניק כמעט בלי ראש
אתה באמת ת"ח.. @תות"ח!
שכוייעח!
יפה כתבת!לעבור את הנהר
@Love the world ראית?
כן🙂Love the world
תודה לך @תות"ח!
אני מסכימה בכל לב עם מה שכתבו פה וואו, - נסיונות פעילים
אתה תותח צמרת
בשמחה...!!תות"ח!


תותח צמרת, אהבתי....

תעבוד על מילון....Love the world
יש כמה ביטויים מגניבים שצריך לרשום שם....
אבל לא יהיו מספיק אנשים שיקנו את זה...תות"ח!

כי רק מי שבפורומים יבין את הביטויים...

..ניק כמעט בלי ראש
מתישהו התחלתי לכתוב מילון לביטויים בפורום, אבל הפסקתי בגלל מחסור במילים..
וואו, בתכל'ס לקחת את זה ברצינות...תות"ח!

וכתבת מילון...
אכן, אין הרבה ביטויים, זה לא שמי שלא נמצא בפורומים לא יבין את השפה של מי שנמצא בפורומים. אולי קצת בדיחות פרטיות, אבל אין הרבה ביטויים וכו'...

אממממLove the world
אז כמה אנשים בתכלס יש פה בערוץ....?
נעשה מכירות ממוקדות
וואו, שאלה טובה..תות"ח!


אפשר, רעיון...

...Love the world
ואז הוא אמר לה ש
ואני צעקתי עליו ש
והוא אמר לה ש
ואני הרחקתי משם אותה וצעקתי עליו ש
והיא התחילה לבכות והוא צעק עליה ש
ואני משכתי אותה משם
וברחנו
הירח מסתכל עליLove the world
נמאס מהחיים הדרמטייםLove the world
זמן לברוח
והוא אמר והוא הקשיבLove the world
ההרמוניה