מכונת גילוח רק כי אין לך מה לעשות
בסוף תיראה כמו דמות מצוירת ותצתרך להסביר לאנשים איך הגעת לזה.
מכונת גילוח רק כי אין לך מה לעשות
בסוף תיראה כמו דמות מצוירת ותצתרך להסביר לאנשים איך הגעת לזה.
לא ברור מהו...
תכלית הכוסף
א"י שלנו לעד|מתכונן לסקילה|
ה' לא באמת אוהב את כולם.
או שכן, ואז אם זו אהבה... עוד אהבה כזו ואבדנו.
(יצא כופר?! שיצא. אני מנוסה.)
שלא יסכימו, אבל שיסבירו למה לא מסכימים, לא שידפקו קלישאות.)
זה מוציא מהדעת. תסבירו יואו. גם אל תצטטו, תסבירו בעצמכם. [במחילה מכבוד...])
פרק מו ויש דרך ישר לפני איש, שווה לכל נפש, וקרוב הדבר מאד מאד, לעורר ולהאיר אור האהבה התקועה ומסותרת בליבו, להיות מאירה בתוקף אורה כאש בוערה בהתגלות ליבו ומוחו, למסור נפשו לה' וגופו ומאודו בכל לב ובכל נפש ומאד מעומקא דלבא באמת לאמיתו, ובפרט בשעת קריאת שמע וברכותיה כמו שיתבאר.
והוא, כאשר ישים אל לבו מה שאמר הכתוב: "כמים הפנים לפנים כן לב האדם אל האדם". פירוש, כמו שכדמות וצורת הפנים שהאדם מראה במים כן נראה לו שם במים אותה צורה עצמה, ככה ממש לב האדם הנאמן באהבתו לאיש אחר, הרי האהבה זו מעוררת אהבה בלב חבירו אליו גם כן להיות אוהבים נאמנים זה לזה, בפרט כשרואה אהבת חבירו אליו.
והנה זהו טבע הנהוג במידת כל אדם, אף אם שניהם שווים במעלה. ועל אחת כמה וכמה אם מלך גדול ורב מראה אהבתו הגדולה והעצומה לאיש הדיוט ונבזה ושפל אנשים ומנוול המוטל באשפה, ויורד אליו ממקום כבודו עם כל שריו יחדיו, ומקימו ומרימו מאשפתו, ומכניסו להיכלו היכל המלך חדר לפנים מחדר, מקום שאין כל עבד ושר נכנס לשם, ומתייחד עמו שם ביחוד וקירוב אמיתי וחיבוק ונישוק, ואתדבקות רוחא ברוחא בכל לב ונפש - על אחת כמה וכמה שתתעורר ממילא האהבה כפולה ומכופלת בלב ההדיוט ושפל אנשים הזה אל נפש המלך, בהתקשרות הנפש ממש מלב ונפש, מעומקא דליבא לאין קץ. ואף אם ליבו כלב האבן המס ימס והיה למים, ותשתפך נפשו כמים בכלות הנפש ממש לאהבת המלך.
והנה ככל הדברים האלה וככל החזיון הזה, וגדול יתר מאד בכפלי כפליים לאין קץ עשה לנו אלוהינו, כי לגדולתו אין חקר, ואיהו ממלא כל עלמין וסובב כל עלמין, ונודע מזוהר הקדוש והאר"י ז"ל ריבוי ההיכלות והעולמות עד אין מספר, ובכל עולם והיכל ריבוא רבבות מלאכים לאין קץ ותכלית. וכמו שאמרו בגמרא, כתיב: "היש מספר לגדודיו", וכתיב: "אלף אלפין ישמשוניה וריבו רבבן קדמוהי" וגו'. ומשני, אלף אלפין וכו' מספר גדוד אחד; אבל לגדודיו אין מספר. וכולם קמיה כלא ממש חשיבי, ובטלים במציאות ממש, כביטול דיבור אחד ממש לגבי מהות הנפש המדברת ועצמותה, בעוד שהיה דיבורה עדיין במחשבתה או ברצון וחמדת הלב, כנזכר לעיל באריכות. וכולם שואלים איה מקום כבודו, ועונים: מלא כל הארץ כבודו, הם ישראל עמו. כי הניח הקב"ה את העליונים ואת התחתונים, ולא בחר בכולם כי אם בישראל עמו, והוציאם ממצרים ערוות הארץ, מקום הזוהמא והטומאה, לא על ידי מלאך ולא על ידי וכו', אלא הקב"ה בכבודו ובעצמו ירד לשם, כמו שכתוב: "וארד להצילו" וגו', כדי לקרבם אליו בקירוב ויחוד אמיתי, בהתקשרות הנפש ממש, בבחינת נשיקין פה לפה, לדבר דבר ה' זו הלכה, ואתדבקות רוחא ברוחא, היא השגת התורה וידיעת רצונו וחכמתו, דכולא חד ממש. וגם בבחינת חיבוק, הוא קיום המצוות מעשיות ברמ"ח אברים, דרמ"ח פיקודין הן רמ"ח אברין דמלכא, כנזכר לעיל. ודרך כלל נחלקין לשלוש בחינות, ימין ושמאל ואמצע, שהן חסד דין רחמים, תרין דרועין וגופא וכו'.
וזהו שאומרים "אשר קדשנו במצוותיו", כאדם המקדש אשה להיות מיוחדת עמו ביחוד גמור, כמו שכתוב: "ודבק באשתו והיו לבשר אחד". ככה ממש ויתר על כן לאין קץ הוא יחוד נפש האלהית העוסקת בתורה ומצוות, ונפש החיונית לבושיהן הנ"ל, באור אין סוף ברוך הוא. ולכן המשיל שלמה עליו השלום בשיר השירים יחוד זה ליחוד חתן וכלה בדביקה חשיקה וחפיצה בחיבוק ונישוק.
אין לי מה להוסיף. אני חושב שהרב פה אומר דברים נפלאים שא"א להתכחש אליהם.
שני קווים מקבילים שלא יפגשו לעולם.
למדתי את זה, ועדיין היו שאלות ועניינים.
לא קיבלתי, מתנצלת.

אני מתחיל...
אני מקבל על עצמי בלי נדר, לקרוא תהילים כל יום להצלחת כל עמ"י.
יהדות=דרך חייםאתה מוזמן בכל זאת אם תרצה 
ללמוד אורות הקודש בגיל 16? אני לא אבין כלום. וגם אתה.
אם תקרא כל פסקא 4 פעמים, תבין חלק, אמנם לא הכל אבל חלק, כמו שלא כל גמרא אתה ישר מבין...
הרבה אנשים מפססים את הרב קוק בגלל שהוא מצוייר להם כאישיות רחוקה מאוד שאי אפשר כלל לאחוז בזה העולם, הרב יהושע שפירא סיים את אורות הקודש כשהוא היה שמיניסט, לא אני בטוח שהוא לא הבין הכל, אבל אני מאמין באמונה שלמה שאת האהבת ה' והיראת שמים שיש לו היום הוא קיבל בזכות זה. בזכות השאיפה והניסיון להבין
פפ
אמא
וכל אחת לחוד
(כלומר לפחות אני,
כלומר מפגש של נקודה שחר נקודה ופסיקית,
מפגש של שחר נקודה ופסיקית
מפגש של נקודה ופסיקית)

בעיקרון היא נקודה
ואת נקודה עם מלא ה
פשוט לא היה לי כח לכתוב
אנחנו חייבות להיפגש כבר.
חייבות
(ואני לעולם אהיה פסיקית!!!)
יאוו כן,
זה יהיה לי יום ארוך עם המון אנשים טובים.
אבל נקודה, אל תלכיייי
אנחנו אוהבות אותך
(יופידו!)
אל תלכיייייייי
גלידת לימוןאחרונהמכירה את השיר שדות?
לא נראה באופק....
והיא הבריזה לי היום לטובת בנות אחרות.
זה אווצ'
וטוב
וטוב
וטוב
אז למה אני מחפש בפחים לעזאזל?
האם הטוב הוא טוב שלם
או אולי זה סתם שקר גס
חכם, שקדן, מתמיד ופייטר
נקווה שאני אראה את זה מתישהו
אמן ואמן
לעזאזל
הטוב נמצא בתוך הלב של כל אחד ואחד מאיתנו
מוסתר ע''י אינספור קליפות חיצוניות
זה לא נכון
בכל אחד ואחד יש טוב
הוא פשוט מוסתר בהרבה מאוד קליפות של רוע
לכן אנחנו לא רואים ולא מודעים אליו
זה לא אני אמרתי, זה ר' נחמן
אני זוכרת שלפני זמן מה לא הרגשת טוב ממש. איך את עכשיו?
אולי כי אני לא מגיבה הרבה לאנשים. ולמי שכן אני יותר זוכרת.
וגם זה היה נשמע קצת מלחיץ
באמת את חושבת שאף אחד בעולם לא אוהב אותך?
משפחה?
@הכל משמים
אני (משתדלת לאהוב כל יהודי. וגם משיטוט פה בפורמים, נשמעת בת אדם חמוד לגמרי)
ה'
אף אחד לא אוהב אותך?


ביי אם אבא לא יפתח את האינטרנט של הפון.
היה נחמד לראותך.
הלב שלי ככ קטן עכשיו
נקודונת.אחרונהאתם לא.
אני רוצה לצחוק שיכאב לי הבטן
ושירד לי דמעות, אבל מצחוק
ולצחוק בלי הכאב בפנים.
אהה, שכחתי להוסיף שאני רוצה שזה יהיה בלילה
עם חברות
ושאני ארגיש אהובה
ולא בודדה בכלל