אז אני מוכנה לבגרות
יאיי לי
יאיי ליאוי אני לא אוהבת לחשוד
זה מטריד את מנוחתי
(את השיר האחרון אני זוכרת. מלפני שנה בערך, או יותר.
כמה הוא נגע לליבי אז, וכמה עכשיו.
ריעותי, את כל כך רב גונית.
וזה הרבה מעבר לכתיבה היפהפייה שלך.
יש בך כל כך הרבה בבת אחת)
הלוואי. הלוואי והיה לך טוב.
![]()
למדתי גזרות.
השעון והציפורים.
ספרתי 32; יש בי מזבחות.
למדתי. (מדדתי)
אולי מחר-היום בערב אשאל את אמא.
אולי אצטרף למקהלה בכל זאת ואולי אפציע אל ניסיון חדש.
להתקשר. (שבי) להטות. (סלט)
לשיר. ללטש את הביצוע, לבדוק על הפסנתר של אורית,
לכוון מחדש את הגיטרה על A במול (מינור, כמובן)
לנגן-כבר-עם-אביגיל.
אנסה לישון קצת.
יום טוב.
![]()
שאולי-כבר-ניפגש-גם-אם-לא-ננגן-ביחד. או ים!
ואני סתם מניחה שזאת אני כי הרי כל העולם סובב סביבי
אבל אם לא אז פשוט תפגשי איתה. זה בטוח יותר קל מלפגוש אותי.
שום דבר בעולם לא קשה יותר מלפגוש אותך, יותר מאלף שנות אור, אלפיים קילומטר של מסלולי מכשולים ובורות והרים, מפרידים בינינו. יום אחד אהיה אבירה נועזת ואחצה אותם, אבל עד אז, אגנח לי בלחש, צפונה כאן לבד בגעגועיי העזים. |מתפייט|
נופת צופים של ממש 
בע אני חייבת לבוא אליך הביתה
נו בואי כבר. בואי בואי בואי בואי
וגם העבודה אם אני אתקבל אליה. מה שאומר שאם עד עכשיו לא היה לי זמן אז
אבל בעז'ה. מתישהו
אז אני אבוא אלייך באמצע הלילה או העבודה או עיסוקים חשובים של אביגיליות ואעשה לך רעש באוזניים |עיניים נוצצות|
פינג.אחרונהברגע הראשון בו יהיה לי זמן באופן רשמי אבוא, בעז"ה
ההתלהבות הזאת. הרגישות.
הפשטות שבה היא אומרת לי כל פעם מחדש כמה היא אוהבת אותי.
עכשיו אני מבינה את הענין של "נתן".
אני מקבלת יותר ממה שאני נותנת.
היא באמת מדהימה.
כמה אפשר ללמוד ממנה, והיא בסכ"ה בכיתה ג'.
חבל שעוד חמש פעמים זה נגמר
אחרי שנתיים
חלילית אלט
חלילית אלטאחרונהתהני!
שוברת גליםאבל אני חושבת שלאחרונה התחילו מבצעים בשבוע הספר גם ברשתות ספרים חרדיות.
זה הזוי.
ומטורף.
ובעיקר ממש הזוי.
אבל הציון הזה לא כ-זה טוב..אבל הוא ה100 של הכיתה.
אחח. |מסופק|
נחל
פרפר לבן.
ירא ורך לבבויואו מעיין נובע אני כל כך מסכימה איתך!
ממש!
גלידת לימוןיש מעשים רעים.
מעשה רע לא הופך את הבנאדם כולו אוטומטית לרע.
ובכל בנאדם יש רוע,
זה ברור.
אבל יש גם טוב.
זה בטוח.
ולכן,
אין אדם רע,
יש אדם שעושה מעשים רעים.

פרפר לבן.
פרפר לבן.
חלילית אלטובטוח שיש בו גם טוב.
ואממ..
אפשר לפרט לך באישי?

1-רואים מגיבים יוצאים
2-שעה
3-4שעות
4-הרבה יותר
לגלוש קצת...
1, אבל בד"כ אני עושה את זה כמה פעמים ביום...
המורה נותנת לי 60 בתעודה, ואני מבסוט רצח מזה!!!
הבאסה היא שהיא הודיעה לנו עכשיו שיש את הפרוייקט הזה!!
אוי ואבוי...
אני מכירה את זה במתמטיקה...
שיח סודאבל השנה בחסדי ה' יתברך הצלחתי להוציא 100 בבגרות הארורה הזאת יימח שמה.
ואני לא יודעת תחומררר שתינו ב3 יחידות והמורה שלנו עזרה לי בבגרות, כאילו לא ידעתי איך פותרים תרגילים ואם היא ראתה שפתרתי לא נכון היא אמרה לי תנסה שוב בדרך אחרת עד שצדקתי 
בכל אופן זה אם לא היית מגיבה הייתי יכול למחוק את התגובה אבל אחרי שהגבת כבר אי אפשר 
חלילית אלט
יומנים נשרפים
יומנים נשרפים
יש לי סיכוי
גם ראיתי אחד שלך שהעלית לציור ורישום.
ולא יכלתי להפסיק להסתכל.
וניסיתי גם, אבל לא יוצא לי יפה
שלך פשוט מושלמים..!!
חלילית אלטאבל זה לא עובד..
אני עושה אתזה עכשיו כל הזמן בשיעורים
בעז"ה
חלילית אלט
יש לי סיכוי
*בננית*נדיר.
בא לי גם
חלילית אלט
חלילית אלט
זה סיכום ממזג או סקירה ספרותית?
כי יש הבדל..
אז לא ככ זוכרת..
רק שצריך פתיחה גוף וסיום![]()
את יודעת אתזה מנהסתם..
ואי אופ באמת לא זוכרת,
באסה.
בהצלחה![]()
חלילית אלט
הכל מאת ה'פיכס. מתכונת זוועה
שאגאחרונהקל הפעיל ופיעל
פעילים בלשון ישראל
נפעל התפעל ופועל
נסבלים יחדיו עם הופעל
לנפעל יש חד"ק
ולפעמים יש לו צ"ק
אם תראה תחילית פתח
ההפעיל כאן מובטח
על התפעל פיעל ופועל
יש דגש ערבי שם מעל
הדגש נשאר שם תמיד
אם תראה כדאי אותם להחשיד
אם תראה פועל מוזר
תחשוד בבניין קל
עודף צורות, וריבוי הטיות
בעתיד למשל, יש גם אה(e) וגם או(o)
אם לא תמצא, ישנה עוד שיטה
תעביר לעבר, בצורת הנסתר
הופעל למשל, יתגלה בשמחה
כל עוד, הגזרה היא נוחה
איך תדע להבחין בין פועל להופעל?
לשניהם יש קובוץ, זה הרי כלל!
התשובה היא פשוטה, לא קשה בכלל
אם הקובוץ בפה הפועל, הבניין הוא פועל
בניין התפעל הוא בניין מעצבן
יש בו צורות מיוחדות שצריך לשנן
כאשר השורשים בסמ"ך, שי"ן או סי"ן מתחילים
עם ת"ו הבניין, מקומות מחליפים
אם השורש בזי"ן או בטי"ת מתחיל
שוב מקומות מחליפים בלי שמחה ובלי גיל
אך הפעם המקרה ממש שונה
ופתאום הבניין ממש משתנה
אם פ"א הפועל, היא זי"ן האות
תי"ו הבניין-דל"ת הופכת להיות
ואם השורש מתחיל בכלל בטי"ת
אז תי"ו הבניין פתאום צד"י נהיית
כשפ"א הפועל היא האותיות הבאות
נכנס בהם דגש והתי"וים הבנייניות נעלמות
האותיות הן טי"ת וחוץ ממנה גם דל"ת
וכשפ"א הפועל היא תי"ו-
תמורת דגש,עם התי"ו הבניינית מתמזגת
בגזרת השלמים
בזמנים מעבירים
וכך את פיעל פועל והתפעל-הבניינים האפשריים
מוצאים
בגזרת חפ"ן מוספיות מורידים
וקובעים את הגזרה אם מתקיימים התנאים:
(1) דגש אחרי המוספית (2) רק שני עיצורים
מוסיפים נו"ן למה שנשאר ואת השורש מוצאים
גזרת חפי"צ ממש דומה לחפ"ן
רק שבעה פעלים, אני מרגיש סטלן
איך מוצאים?
זו כלל לא בעיה
על שלבי חפ"ן חוזרים
והנה היחודיות מגיעה
(פעלי גזרת חפי"צ קלים לזכירה)
י.צ ואז אחת מהאותיות
בקע"ת ג"ר להן, ראשי תיבות
בנוסף יש עוד שורש בגזרה
והשורש הוא, שורש י.ז.ע
את גזרת נלי"ה בקלות תגלה
כי הסיומת שלה היא קמץ ואז ה"א
בנוסף בגזרה פיעל(pi'el) הופך לפיעל(pi'al)
כמו כן התפעל (hitpa'el) הופך להתפעל (hitpa'al)
גזרת נל"א כמעט זהה לשלמים
חוץ מבבינוני פעול (pa'ul) שב"מחס"ן ק" לנלי"ה זהים
כדי להבחין בינהם יש שיטה לא קשה
מעבירים לפועל אחר באותו שורש, ומוצאים אם נל"א או נלי"ה
נעו"י וכפולים דומים בעבר נסתר קל
ולהבדיל בניהם לא קשה בכלל
בנעו"י קמץ בכפולים פתח
והנה פתח להבנה לפניך נפתח
נפי"ו מאופיינת בתחילית בתנועה גדולה ומלאה
כאשר לכל בניין תנועה שונה
בניין קל מתחיל ב-אי (i), ולהופעל יש או (u) תחילית
ובנפעל והפעיל יותר קשה להחליט
נפעל מתחיל ב-נו (no) עכשיו ובעבר
ובשאר המקרים החד"ק המוכר
בהפעיל יש אי (e) כאשר עי"ן הפועל נמ"ל ש"ט
ויש תחילית או (o) בשאר, שזה הרוב המוחלט
אין לי כוח להמשיך
אם תרצה זו זכותך
ובכול מקרה
בבגרות,
בהצלחה!
חלילית אלט


אנחנו לומדים רק על פעלים בלי תחביר אז זה לא יקרה

חלילית אלט
ויש לזה אולי מנגינה? נראה מועיל+*בננית*