בס"ד
- לצפרדעים אין אוזנים
אולי רק חורי שמיעה אולי גמזה לא אבל אוזניים אין להם - לשירה אין קרניים
- לדובי קוטב יש פרווה
- וזהו
איזה יום מוזר שכזה
פתאום באלי להיות תחיה
בס"ד
איזה יום מוזר שכזה
פתאום באלי להיות תחיה
פיתה פיתהאחרונה
הכל דבש..
נחל![]()

נחל
נחל
נחל
מישהי=)
נחל
נחל
איזה שיר!!!!!
רייצ'ל=)
!!!!מיכל =>
דורשת קרבתךוהיה באלי לעשות היום סדר במלא מחשבות אבל ידעתי שאני אשכח הרבה
ואז לא עשיי
ואחכ ממילא לא היה אפשר ככ
והיה לי מצב רוח עצבני היום וזה לא כיף
וקצת עשינו עוגיות ולא היה לי כח
או חשק
ואז נרדמתי ב7 ומשו
ובכלל ישנתי הרבה לפניזה.מאיזה 11 וחצי עד רבע ל9 (!!)אז אולי בעצם דוקא בגלל שקמתי מאוחר אז היה לי מצב רוח עצבני
וכשקמים מאוחר אז אין חשק להתפלל וזה מבאס
קיצור ואז התעוררתי בעשרה לשמונה
ובאלי לאכול
אבל..אני לא יצליח לצאת מהדלת של הבית בסוף החופש בקצב הזה
וחוצמזה שזה מגעיל כבר לאכול
ושתדעו ללכם שיש פה אנשים חמודים ממש
אה כן וגם אם אני מדברת איתה כמה ימים ברצף זה מרגיש יותר מידי
ואם שלושה ימים דיברנו בקושי אז אני כבר מתגעגעת
ובכלל מרגיש מוזר לשלוח לה הודעות וכל פעם אני חושבת עליה שמה היא תגיד
וזה מציק
נחל
באלי לבכות כשאני יודעת שהיא סובלת.
מביינה אותך
רייצ'ל=)
גיברת פלסף.
פינג.אחרונה
גיברת פלסף.
הנסיך הקטן.את פשוט שאווה.
וזה נראה סוף |מתגרה נוראות|
פינג.אני רוצה גםםםםםם
מושלם מושלם מושלם ואני חייבת לטעום מיזה!
תותחית!
דורשת קרבתך
אביגיל.
*בננית*זה נראה מדהים!!
זה האוכל או איכות הצילום.
(כנראה שאני צריך לטעום כדי לדעת
)
(אתה מוזמן לטעום
)
חמודים שאתם.
אביגיל.