דיי כבר למתוח את הלב של פנינה!
הוא רגיש!!
הפעם בקטע הטוב
יעל
שלום לכולם,
אנחנו מחפשים בדחיפות תמונה טובה של ביני שאפשר להכניס לפלאייר פרסום להופעה שהוא עושה אצלנו.
מי שיש לו / מוצא אני ממש אשמח שישלח לי פה במסר או במייל: bordo.yh@gmail.com
תודה מראש!
היו שם כמה תמונות שלו.
אם יש סרטון של הופעה אפשר לצלם את המסך.

יוו!! עבד

רק בדקתי את הקיצורים.
די"מאיפה הקיצורים?
(אני לא מהמחשב עם התוסף אז אני יכולה להדגים חופשי-)
אם תכתוב |מסמיק| הוא יעשה לך פרצוף אדום ומסכן,
|זקן כסיל| יתן את 
וכנלאה וכנלאה...
יעלזבלנות.


|זקן כסיל|
יעללאט לאט תלמד איך קוראים להם... אפשר לראות ת'שמות כשעומדים עם העכבר על הסמל.
די"מ
יעל<צ>
את מגניבה
אבל מסכן
בטח כואב לו הראש


הכל דבש..@לכתוב סיפור
@לחפור בור בחצר
@לנסוע לעיר אחרת
@(רעיון באמת נועז) ללכת ברגל לעיר אחרת (כדאי רחוקה,לא העיר שהיא שני מטר מהבית שלך)
shira935לחלק סוכריות לאנשים ברכבת או לנסוע לים?
חחח
זה קורעע
אחד הכייפים..

shira935
פסגת החרמון?
![]()
יעל
לא קר ולא חם.
קול דממהאחרונה
יעל
נחלעדיף גפילטע פיש בשימורים פג תוקף
|אשכנזי מקולקל|

אבל ממש!!!!!
למה?*בננית*
נחל
*בננית*כי אחרי זה אני אתבאס,כשישימו לב לטעות.
אבל בכל זאת מאושרת לא נורא,רק שהאמת תכאב יותר (או שיעבור שבוע ואני אקלוט שזו המציאות וזה אמיתי)
יעלתראו את התאריך, עוד רגע נגמרת השנה ולא עשיתי מספיק
נחלאם נגיד אני אחיה עד גיל 90, זה אומר שעברו לי יותר משישית מהחיים!
אני מפחדת שזה יעבור לי בין הידיים
מה צעירה כמוך חושבת עלזה? תהניי מהחיים!!!נחלכי אין חיים! זה החיים! אחר כך אין אפשרות לתקן את מה שעשינו עכשיו...
את מבינה? אני יכולה מחר למות, ואז מה אני אגיד? שנהניתי מהחיים?
עצם המחשבה גורמת לפעול.
רק צריך להיזהר לא להיכנס לאובססיה.
ד"א, עצה מעשית ידועה ומוצלחת כדי לנצל את הזמן - לכתוב לו"זים מפורטים ורשימות מטלות (שכוללות גם את המשימות הכי קטנות).
זה ממקד ויוצר תחושת סיפוק ומלאות 
שבת הקרובה שבת חברים לאח שלי פה בבית... אפשר להישאר, אבל אם אני רוצה להישאר רווקה עד מוצ"ש כדאי לי לעוף לאנשהו. יש רעיון?
ראשון-שני: סמינריון שאני באמת צריכה לברר מה איתו
שלישי: מומולדת!!
רביעי: טיול עם ראשית
חמישי: מפגשכבה
ראשון: מפגש כתצים של **
שני: מפגש כתצים של ** (הו, מרגישה פופולארית
)
ושניהם בירושלים אז אני אשאר אצל ספתא בלילה
*שבוע חסר תכניות עתידניות*
שני-חמישי: טיול בשטח! 
וזהו לבינתיים
חופש נעים
אני לא טובה בלהתארח![]()
בס"ד
שו"ע הלכות קידושין סימן סד הלכה ה
ובעז"ה תמצאי את השידוך המתאים לך אולי ![]()
יעלתדעו שאהבתי אתכם.
שבעה בוגרי שמינית!!! 7!!!
![]()
נחל
אם הם חברה' זורמים וחמודים
נחלהולך להיות מצחיק, אני יודעת, אבל תחשבי מזה להיות בבית עם עוד אישה אחת (אמא שלי) ו13 גברים, שרק שישה מהם מהמשפחה שלי...

נחל
יעל
לי לא היה בעיה אם חברים של אחי היו באים..נחל

אין לי בעיה כשאחשלי מביא חבר הביתה. אפילו עם שניים שרדתי.
אבל שבעה?!
למה מביך?נחל
בשבילם אני האחות הקטנה של.
אז אני אמורה להגיש סלטים ולא להיכנס לשטויות שלהם.
זה..באמת מעצבן
נחל
יעל
נחלאחת זה אומר לשמור כל השבת על שלוש בנות חמודות ומתוקות- אבל חופרות בשכל,
ועוד אחת זה אוטובוס ורכבת לכל כיוון.

תאלצי להנות עם חברים של אחיך
נחל
יעלאחרונה
יעלאולי אני אכין לך משו.
אם תנוח עלי המוזה
נחלאז תגידי.
ואם יימאס לך תתחילי לדבר איתן עברית
גיברת פלסף.עם האנגלית
ואיך שהיא הסתכלה עלי

קול דממה
קול דממה
קול דממה
נחל

נחל
אנשים. |נואש|גיברת פלסף.

לכי תפנקי ת'עצמך באיזה גלידה שווה..נחלפתחתי עכשיו איזה כרטיסייה באינטרנט
פתאום נפתח לי דף בערבית עם פרצוף של מחבל וכאילו הדף בכתיבה,
מקלידים לי מול העיניים דברים אני כולי בוהה בזה בהלם
ואז מתעשתת וסוגרת
בואנה זה היה מפחיד!!!
במיוחד שהיום דיברתי עם חברה על האקרים!!





יעלקרעת אותי
פינג.
קול דממה
אביה!!!למה לשפה שמדברים בבית קוראים שפת אם?
כי לאבא אין מילה בבית!