מי עוד עשה בספרות היום??עזרא - ארכיון
לי הלך פצצ
גיאומטריה- בההההה
עזרא - ארכיון
מישהו\מישהי מכיר\ה אתר על הסברים במשולש ישר זווית???זה ממש דחוף!!!
ואם למישהו\ מישהי בא להסביר לי פה, זה גם יכול לעזור!
תודה!
מה בדיוק הנושאעזרא - ארכיון
פיתגורס
תיכון ליתר שווה למחצית היתר
משולש 30 60 90
מה בדיוק את צריכה?
תיכון ליתר שווה למחצית היתרעזרא - ארכיון
אוקייעזרא - ארכיון
התכונה המיוחדת של משולש יש"ז היא, שהתיכון לצלע הנקראת יתר= שווה למחצית היתר.
דוגמא - נגיד יש משולש, שאורכם של שני הניצבים שיוצרים 90 מעלות הוא שלוש וארבע, והיתר שווה חמש.
אם נעביר קו, מהקודקוד של ה90 מעלות, אל האמצע היתר,(קו זה הוא התיכון ליתר), נגלה שקו זה שווה למחצית היתר, כלומר לחמש חלקי 2 שווה 2.5.
משולש 30 60 90- במשולש שבו הזויות שוות 30 60 90 מעלות, ישנה תכונה מיוחדת שבה הניצב שמול הזוית של ה30 מעלות, שווה לחצי היתר.
בהצלחה!
וסתם לידע כלליעזרא - ארכיון
בטח באולפנא הנושא הכי אהוב במתמטיקה הוא... אחוזים.... חחחח

חחח אהבתי..גאומטריה זה נושא מעניין..עזרא - ארכיון
אמת...עזרא - ארכיון
הקלות עוד נחמדות, אבל להוכיח שסינוס אלפא שווה ביטוי בן מיליון איברים- סיוט!!!
מזל שנגמר...
המכה ה#11עזרא - ארכיון
תתפלא...עזרא - ארכיון

ואם אני יעשה סקר בשכבה שלי יצא שהרוב שונואות(ואני מדגישה)גיאומטריה

תודה בכל מקרה.
אז חכי שהם יגיעו ליא וישנאו טריגו!!עזרא - ארכיון
תאמין לי שאני לא מחכה לזה
עזרא - ארכיוןאחרונה
מישהו יכול להסביר מה הקטע של נוסחאות ויטה?עזרא - ארכיון
אז ככה-עזרא - ארכיון
כמו שאתה בטח יודע, כדי לפתור משוואה ריבועית, יש צורך בנוסחת שורשים. מה שעושות נוסחאות וייטה, הן מקשרות קשר מתמטי בין הa הb, והc ממקודם, לבין התוצאות של נוסחת השורשים(=פתרונות המשוואה=חיתוכים עם ציר x)
נוסחאות וייטה מגלות לנו, שחיבור פתרונות הפרבולה=b/a-
וכפל פתרונות הפרבולה =c/a.
הנוסחאות שימושיות, כאשר קיים לך כבר פתרון אחד של הפונקציה, ואתה רוצה את הפתרון השני, או בחקירת פונקציות ברמות גבוהות יותר...
ולי זה בכלל ירד במיקוד....

אם לא הבנת , הבט פה:
http://he.wikibooks.org/wiki/%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94_%D7%AA%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA/%D7%90%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%94_%D7%AA%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA/%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%95%D7%AA/%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%97%D7%90%D7%95%D7%AA_%D7%95%D7%99%D7%90%D7%98%D7%94
בהצלחה.
תודה, אחי! (מה, יש מיקוד גם במתמטיקה? יש!!!!!!)עזרא - ארכיון
זה תמיד יורד במיקוד של הקיץ...עזרא - ארכיוןאחרונה
עזרה| סיכומים בספרות ליחידה בסיסית.עזרא - ארכיון
אני צריכה סיכומים או כל דבר שיכול לעזור..
שירת ימי הביינים :
"שחי לא-ל יחידה החכמה"-ריה"ל.
יפה נוף.
סיפור קצר:
סובבתהו בכחש.
מדרשי חז"ל/מעשי חכמים:
ביתו של ר' עקיבא. ( צדקה תציל ממות)
רב רחומי.
נובלות/דרמה:
תהילה- ש"י עגנון.
בעלת הארמון- לאה גולדברג.
שירים בנושא משפחה:
התפרשות-חמוטל בר יוסף.
עקרה-רחל.
למי שיש זה ממש יעזור
תודה רבה!:]
יש לי=][=עזרא - ארכיון
גם לי יש אבל הבגרות הלך קל.........עזרא - ארכיוןאחרונה
ח-ו-פ-ש-!עזרא - ארכיון
תודו שחיכיתם לזה כל- כך הרבה זמן..
הנה מגיע החופש שלו כולנו חיכינו=)
לנו עדיין לא ניגמר..יש לנו חופש בשבוע הבא..
עזרא - ארכיוןאחרונה
למישהו יש אתר של חומרים?עזרא - ארכיון
1-היסטוריה
2-נ"ך-חשוב מאוד!!!ודחוף ביותר כי הבגרות עוד פחות משבוע=[]=
תודה רבה!!!
אתר לנ"ך..עזרא - ארכיון
תכנסי לשם יש שם שאלות ותשובות מבגרויות שהיו..השאלות תמיד חוזרות על עצמם תעברי לפי הפרקים של המיקוד
לתנ"ך יש את האתר של אמיתעזרא - ארכיון
ובאמית גם מביאים לך רק את הפרקים של המיקוד.
יש לי בהיסטוריהעזרא - ארכיון
דברי איתי שאני ישלח לך...
הרב שלנו אמר שאמית זה לא טוב זה רק מבלבל...עזרא - ארכיון
אמית מעולה....עזרא - ארכיוןאחרונה
בגרות באינגלישששששש!!!!עזרא - ארכיון
G היה קשה..עזרא - ארכיון
איפה יש את התשובות באינטרנט?עזרא - ארכיון
אמ גם D היה גרוע בטירוף!עזרא - ארכיון

עשיתי Cעזרא - ארכיוןאחרונה
רק המחברת שלי נאבדה...
אי שיוויוניםעזרא - ארכיון
למרות שלקחתי פוווווווול שיעורים פרטיים וכל החיים עוזרים
אני עדיין לא יודעת אי שיוויונים
אם מישו\י יוכל ללממד אותי אני ממש יודה לו...
את יודעת משהו? מאיפה להתחיל?עזרא - ארכיון
אי שיוייונים פותרים בדיוק כמו משוואהעזרא - ארכיון

דוגמאעזרא - ארכיון
3X<6
X<2
ואם זה היה מינוס שלוש איקס קטן מ-6 אז איקס היה ג-ד-ו-ל מ-2
* ואם זה היה מינוס 3X אז איקס היה גדול ממינוס 2עזרא - ארכיון
טליה נשמה..עזרא - ארכיון

כמה יחידות זה אי שוויונים?עזרא - ארכיון
אאני ב5 אז..
עזרא - ארכיון
ב- 4 ו- 5 יש את זה בטוח. אולי גם ב- 3עזרא - ארכיון
חח רות? את ב5?עזרא - ארכיון

חח..י'זבלעזרא - ארכיון
מה את רוצה לדעת על א"ש שאת לא יודעת?עזרא - ארכיון
בסדר הבנתי בסופו של דבר...עזרא - ארכיון
אז מה הבעיה שלך בהסתברות?עזרא - ארכיון
אממממממעזרא - ארכיון
והמורה שלנו אמרה שהיא לא מלמדת יותר הסתברות ושעם הידה הבסיסי שלנו נצתרך לעשות את הבחינה...
אז בהתחשב בעובדה שאני לא יודעת מה אני צריכה לדעת ...קצת בעיה להגיד מה הבעיה
(אמל'ה הסתבכתי...)
אסנת, מזה השגיאות כתיב האלה?!עזרא - ארכיון
רשמתי שם... הסתבכתיעזרא - ארכיון
שככל שמתקרבים יותר לבגרות בלשון העברית שלי נהית יותר עיגת
מה את צריכה לדעת בהסתברות?עזרא - ארכיון
הסתברות ביום יוםעזרא - ארכיון
למה אתן לא לומדות הסתברות קלאסית?עזרא - ארכיון
למדנו הסתברות קלאסיתעזרא - ארכיוןאחרונה
למישהוא יש רעיון לספיץ שאאפשר לעשות (נושא)... (ל"ת)עזרא - ארכיון
אובאמהעזרא - ארכיון
דינוזאוריםעזרא - ארכיון
חסר?עזרא - ארכיון
תלמד לפלסף ולחרטט ואתה מסודר.
איך מכינים עוגה מסויימת,עזרא - ארכיון
בדוק, המורה מתלהבת.
הכי פשוט... תעשו על עזרא...עזרא - ארכיוןאחרונה
זה צריך להיות ממש קל!!!=)
בהצלחה!
מחשבים..עזרא - ארכיון
מישהו יכול לעזור לי לפתור שאלה בwhile?
השאלה: ערכו רישום של כל המטוסים שנחתו בשדה התעופה ביום מסוים.
כתוב תכנית שתקלוט ותדפיס לכל מטוס שנחת באותו יום את שם המדינה שממנה הגיע ואת מספר הנוסעים במטוס.
התכנית תחשב ותדפיס את סך כל הנוסעים שהגיעו במטוסים לשדה התעופה ביום זה.
התכנית תסתייים כאשר יקלט שם המדינה "סוף"
תודה מראש:]
ממ כתבתי את התוכנית, חמש דקות שאני יעלה אותה לפה..עזרא - ארכיון
ככה..עזרא - ארכיון
var
nos,zover:integer;
medina:string;
begin
zover := 0;
writeln('Enter name Of The Country:');
readln(medina);
writeln('Enter Num of Passengers:');
readln(nos);
while (medina <> 'sof') do
begin
writeln('Enter name Of The Country:');
readln(medina);
writeln('Enter Num of Passengers:');
readln(nos);
zover := zover+nos;
end;
writeln('The num Of The Passengers is: ",zover);
readln;
end.
פיי..כמה טעויות לא שמתי לב..הנה המשופר..עזרא - ארכיון
var
nos,zover:integer;
medina:string;
begin
writeln('Enter name Of The Country:');
readln(medina);
writeln('Enter Num of Passengers:');
readln(nos);
zover := nos;
if (medina = 'sof') then
writeln(' the num of passengers is: ', nos)
else
begin
while (medina <> 'sof') do
begin
writeln('Enter name Of The Country:');
readln(medina);
writeln('Enter Num of Passengers:');
readln(nos);
zover := zover+nos;
end;
writeln('The num Of The Passengers is: ',zover);
end;
readln;
end.
תודה..עזרא - ארכיון
וואי, אני יודעת את זה. אחלה חומרעזרא - ארכיון
אה..נח...עזרא - ארכיון
כן..כי אם זה בלי זה,עזרא - ארכיון
אמ..עזרא - ארכיון
תודה:]
על if או על while?עזרא - ארכיון
נמ.whileעזרא - ארכיון
נשתדל...עזרא - ארכיון
את מבנה הפקודה את מכירה?
אמ..נראה לי..:]עזרא - ארכיון
ממ..עזרא - ארכיון
while זה תנאי מתמשך כזה..כל עוד משו קורה תעשה את הפקודות האלה.. כשהמשו הזה לא יקרה תמשיך הלאה...
אוקי..עזרא - ארכיון
כתבתי דוגמא על whileעזרא - ארכיון
לדוג', אם אני יתרגם את התוכנית של שרית למילים,עזרא - ארכיון
בלה בלה בלה..
ברגע שאני יציב בשם המדינה 'סוף' זה ימשיך הלאה..
סורי על הטימטום אבל-לא הבנתי מה רציתת..
עזרא - ארכיון
נח אם אתה כבר בשוונג של להסביר אז....עזרא - ארכיון
עשינו תרגיל בwhile עם המורה והיא אל עשתה if אבל השאלה על אותו עיקרון..
ב whileעזרא - ארכיון
קלוט תוכנית שתקלוט משכורות של עובדים, ותחשב את סכומם
איך את יודעת מתי התכנית הזאת תגמר, או איך התכנית יודעת מתי להפסיק? לכן את שמה זקיף- נניח 0 או מס' שלילי. כי משכורת לא יכולה להיות מס' שלילי או 0, וכשהתכנית תגיע למס' שלילי הלולאה תעצר, ואז היא תתחיל לחשב את הסכום.
אם לא הבנת עדיין, תשאלי שוב
אוקי אז ככה..עזרא - ארכיון
אחרי זה את יכולה להמשיך אל ה-while (כמו שבטעות עשיתי בפעם הראשונה שכתבתי את התוכנית הזו..)
אבל אם על הפעם הראשונה שבקשת שם של מדינה וכמות הנוסעים את תכתבי בשם שלה 'סוף'?זה לא יציג שום כמות נוסעים וזה ימשיך אל ה-while למרות שכבר כתבת 'סוף'..
לעומת זאת, אם את מוסיפה את ה-if הזה, זה מכסה גם את האופציה של פעם ראשונה לכתוב 'סוף'..
יש מבין?
האמת..לא ממש...עזרא - ארכיון
כאילו התכנית מריצה כל עוד השם של המדינה הוא לא סוף לא?
כן,עזרא - ארכיון
תסתכלי בתוכנית שכתבתי, לפני ה-while אני מבקש שיכניס שם של מדינה וכמות נוסעים..
עכשיו יש מבינה?
אמ...עזרא - ארכיון
לא..זה תלוי במה שמבקשים בתרגיל..עזרא - ארכיון
נראה לי שיש לי תשובה קצת יותר פשוטה...עזרא - ארכיון
a זה שם המדינה. b זה מספר הנוסעים. c זה סך כל הנוסעים. לא השתמשתי ב-if. ה-end הראשון זה סוף הלולאה של ה-while. ה-end השני זה סוף התוכנית.
שרית, אם עוד משו לא ברור- תתקשרי=]
המשך יום נעים!
;program airport
var
;a:string
;b,c:integer
begin
;c:=0
;('הכנס את שם המדינה')writeln
;(readln(a
do 'סוף'<>while a
begin
;('הכנס מספר נוסעים')writeln
;(readln(b
;(writeln(a
;(writeln(b
;c:=c+b
;('הכנס את שם המדינה')writeln
;(readln(a
;end
;(writeln(c
.end
חחחחח... שרית, ההודעה מרות- זו אני=]עזרא - ארכיון
גמאני חשבתי ככה...וזה גם מה שקפקא עשתה...עזרא - ארכיון
זה נראלי נכון, אבל אני בתוכנית שלי התכוונתי שגםעזרא - ארכיון
סבבה תודה לכם על העזרה:]עזרא - ארכיון
באיזה שפה זה?עזרא - ארכיון
פסקל.עזרא - ארכיון
איזה שיעמום... בשיל זה ני רק בכיתה ז'...=(עזרא - ארכיוןאחרונה
פורום לימודים! (:עזרא - ארכיון
נתחיל במקרה שכך קרה:
"הבן שלי לומד בכתה ו' ונשאל בשיעורי בית שאלה זו,
חיפשתי ב"גוגל" תמיכה והגעתי אליכם, לא ידעתי לאן הגעתי,
אבל הבנתי שמדובר באתר של יודעי תורת ישראל, המשכתי בתקווה לקבל מענה ואכן קיבלתי,
למרות שעניינכם קשור לתחומים חברתיים יותר ופחות לימודים.
אני מודה ומתנצלת."
אז כן, עזרא זה לא רק מפגש חברתי (הרי רובינו קופצים לסניף גם כדי ללמוד) אז פתחנו פורום למען שאלות מסוג זה ואחרת..
שימוש פורה ומהנה! 
חח מרתק.נשתדל :]עזרא - ארכיון
חחחחח ראיתי את האשכול הזה!!עזרא - ארכיון
חח כע..עזרא - ארכיון
חחח...תתחדשו לכם!עזרא - ארכיון
נחמד..עזרא - ארכיון
יאלה אז בואו נתחיל לפעול...עזרא - ארכיון
יאללה תשאלו!עזרא - ארכיון
לא נימאס לכם לפתוח פורומים?עזרא - ארכיון
מסתבר שזה ממש הנאה שלהם...עזרא - ארכיון
אהמממ...עזרא - ארכיון
מסתברעזרא - ארכיון
חח לא לזלזל :]עזרא - ארכיון
ולא רק אנחנו..

יצא לי להביא לסניף כמה פעים סיכומים:]עזרא - ארכיון
הסניף סגור כל הזמן...פתוח רק בשבת =)עזרא - ארכיון
טוב... ה'סניף שלנו' פתוח תמיד ובמקרה שאין שם חוג טעזרא - ארכיוןאחרונה
נ.ב. גם אני לא ממש באה לסניף כדי ללמוד...=)
ותזכרו-
מתמטיקה, אנגלית, וכל שאר המקצועות הם לא הכל בחיים- הם רק חצי מהם...=)
מ"ת=/עזרא - ארכיון
"צרת רבים חצי נחמה.."
אני רואה לכולם יש בעיות במ"ת..אז ס22ה..חחחח..
שמעו-ב03.. אז נכון יש נגזרות?(אני ב4 יחידות)
קיצר,יש שם נוסחאות.. איך אני יודעת מתי להשתמש במה? יש מאה.. ומתי לפתוח ת'סוגריים ומתי לא?
כאילו 05 שאמור להיות הכי קשה דווקא זורם ו03 מעצבן אותייייייייייי...
חחח..תודה מראששש:]
מרגישה אחת הסתומות,אבל צריכה עזרההעזרא - ארכיון
איל לעזאזל עושים סטיית תקן..
יענו יש לי ת'נסחא אבל אין לי מושג איך משתמשים בהה=//
איזה ספרים יש על רועי קליין?!עזרא - ארכיון
ומי שיודע אז אולי הוא יכול לתת לי איזה פיסקה עליו.. ואת שם הספר והמחבר..
בבקשה...:]
תסתכלי באינטרנט ויקיפדיה תכתבתי רועי קליין...עזרא - ארכיון
*אולפני אתרוגעזרא - ארכיון
"בכל לבבך" על המידות בחודשים.עזרא - ארכיון
על גבורתו? הענווה שלו? פרטי-נא יותר ע"מ שאנסה לעזור.
אני צריכה קטעים על הגבורה שלו והמסירות נפש=]]עזרא - ארכיון

עזרא - ארכיוןאחרונה
מטרת הספר היא לענ"ד להאיר גם את ה"נקודות הקטנות" (אך הגדולות באמת) בחייו, באלו שהוא *לא* קפץ על רימון...
עזרה! גאומטריה!עזרא - ארכיון

projectעזרא - ארכיון
בס"ד
למישהו יש עבודה - פרוג'קט (העבודה של סוף השמינית ב- 5 יח"ל באנגלית) מוכנה?
יש לי עבודה, על הכותל, אבל לא בא לי להגיש אותה.
קיצר, מי שיכול להשיג עבודה שלו או של בוגרים, אשמח..
רק 5 יחידות צריכים לעשות את זה?עזרא - ארכיון
אמל'ה.עזרא - ארכיון
למישו יש רעיון על מה לעשות פרוג'קטט!??!
ולמי שיש מוכן- תפדאל. אני מחכה.
אם את רוצה יש לי מוכן על "יד לאחים"...עזרא - ארכיון
הגשתי את העבודה על הכותל - ב"ה 100 בבע"פעזרא - ארכיון
על הכותל??עזרא - ארכיון
איזה סיבוך יאאללהה.. זה כי המורה הגבילה אותנו..
אני עשיתי על הקימונו..חחחעזרא - ארכיוןאחרונה
מתמטיקה!!עזרא - ארכיון
נראה שלא..עזרא - ארכיון
חבל..עזרא - ארכיון
אני יודעת הנדסה אנליטית טוב..השאלה אם זהעזרא - ארכיון
זה אותו דבר רק ברמה הרבה יותר גבוהה..עזרא - ארכיון
אה..אז מן הסתם אין ביכולתי לעזור לךעזרא - ארכיון
הלך לא משהו..עזרא - ארכיון
בגרות?עזרא - ארכיון
לא סתם מבחן..עוד חודש הבגרות הצילו!עזרא - ארכיון
זה פשוט לא יאמן...
מה חיים אתה עושה 07 וואו!!!עזרא - ארכיון
זה פשוט שאלון לא פתיר מה עושים??עזרא - ארכיון
יורדים ל4
עזרא - ארכיון
07 זה כבר י"ב. :]עזרא - ארכיוןאחרונה
מתמטיקה!! חייבת עזרה :/עזרא - ארכיון
תקשיבו, אני מרגישה שיא המפגרת לשאול את זה, אבל מישהו יודע ויכול לעזור לי בפתירת בעיות בהנדסת המישור? שטח והיקף של ריבוע ומלבן..אני באמת לא יודעת מה עושים :/
I need help :/