ghthdfh
היי.אם מישו יוכל להעלות את "בא לי בית מלון בקופנגן" ב-mp3...תכלית הכוסף
תודה רבה!
בבקשה>>>פסיפלורה1
תודה
תכלית הכוסףאחרונה
עטוןthdfh
מישו יודע מה הרקע לכתיבת השיר כייון אחר של אודי דוידי??הכל זה לטובה
![]()
*כיוון אחרהכל זה לטובה
לפי השיר לחבר בין דתיים לחילוניים למרות ההבדלים בעולמותadarאחרונה
123456thdfh
yugbthdfh
ביני לנדאו-וכאשר אבדתייהדות=דרך חיים
אעכוthdfh
בעיכthdfh
ןוטעט\thdfh
ohbpijbnthdfh
מותר לשמוע שירים!!!!
לב טהור:)
שומע בלופים את "מנגן מירון"-חיליק פרנקפאי פקאן
חיליק פרנק ולחיים טישברגוע
(חילק העלתי כבר)
ואמרתם
לכבוד התנא..
אמר ר' עקיבא
ניגונים
עם זה
ישן אבל טובמבקש אמונהאחרונה
השיר "טוב בלחלום" של סיני, למישהו יש?שוברת גלים
נמחק לי בטעות מהפלאפון ואני חייבת אותו 😞
למישהו יש אותו בגרסת האולפן בבקשה ? 🙏
למישהו יש אותו בגרסת האולפן בבקשה ? 🙏
ניסיתיאש להבה
יאוווווווווו איך שימחת אותישוברת גלים
תודה גדולה!!!
אשמח לקבלו גם... בבקשה!נפש חיה.אחרונה
מחכה כבר ממש לשבוע הבא!!לב טהור:)
בס"ד
שאז אני אוכל לחזור לשמוע שיריםםםםם!!!!

מוצ''ש..משתדלת יותר
מותר לשמוע כבר במוצש? או בראשון בערב?*שלי*
מוצש. בלג בעומר כבר מותר לשמועפה לקצת
לפי חלק מהדעות 

בלג בעומר לא מותר עפ''י כולם?משתדלת יותר
גם אלה הנוהגים עד שבועות.
בלג עצמו כןפה לקצת
את השאלה שלה קראתי כאילו שאלה ממתי מותר, ולתמיד
טעות שלי בניסוח התשובה
טעות שלי בניסוח התשובה
מותר במוצשברגוע
תראי מה עושים במירון...
בגלל שזה הילולה*שלי*
אבל למוחרת עדיין אסור עד ראשון בערב
ההילולה גם ביום..ברגוע
גם בפועל עושים הרבה הדלקות עם מוזיקה וריקודים גם ביום לא פחות מבלילה
פניני הלכה זמניםפאי פקאןאחרונה
"ל"ג בעומר ביום, למנהג אשכנז מותר להסתפר ולהינשא, ובשעת הצורך מקילים גם בליל ל"ג בעומר. למנהג ספרדים אסור להסתפר ולהינשא בל"ג בעומר, כמבואר לעיל הלכות ג' וד'.
"ל"ג בעומר שחל ביום שישי, גם לספרדים מותר להסתפר בו (שו"ע תצג, ב).
ל"ג בעומר שחל ביום ראשון, למנהג אשכנזים מותר להסתפר ביום שישי ולספרדים אסור (לעיל הערה 8. ובנישואין - יש מהפוסקים האשכנזים שהקילו בשעת הדחק, ולספרדים אסור, עיין בהערה 6)."
(מאמין שהוא הדין למוזיקה)
"י - שמיעת מוזיקה ממכשיר חשמל ביתי
לדעת רבים, אין הבדל בין שמיעת נגנים חיים לשמיעת נגינה דרך רדיו או מכשיר אלקטרוני אחר, וכשם שאסור לשמוע ניגונים של כלי זמר בימי ספירת העומר עד ל"ג בעומר ובשלושת השבועות, כך אסור לשומעם על ידי מכשירים אלקטרוניים. אבל לשמוע שירים דרך מכשירים אלקטרוניים בלא ליווי תזמורתי - מותר (אג"מ יו"ד ב, קלז; יחו"ד ו, לד). ויש אוסרים אפילו שמיעת שירים בלא ליווי תזמורתי דרך מכשירים אלקטרוניים, כי המכשיר נחשב כמו כלי זמר (ציץ אליעזר טו, לג, שבט הלוי ח, קכז).
אולם יש סוברים שהמנהג לאסור שמיעת כלי זמר בימים אלו אינו חל על שמיעת כלי זמר דרך רדיו או שאר מכשירים אלקטרוניים ביתיים, מפני שאין בשמיעתם חגיגיות כפי שיש בשמיעת נגנים חיים. ועוד שכיום הכל רגילים לשמוע ניגונים דרך רדיו וכיוצא בו, והשגרה שבזה ביטלה את החגיגיות והשמחה שבשמיעתם, והרי זה כשירה בפה שאינה אסורה בספירת העומר. ועוד שיש לחלק בין ניגונים של שמחה לניגונים רגילים, שרק ניגונים של שמחה יש מקום לאסור בימים אלו גם ממכשירים ביתיים, אבל ניגונים רגילים וקל וחומר ניגונים עצובים אין לאסור בימי האבלות שבספירת העומר. והרוצה להקל רשאי לסמוך על דעה זו ולשמוע שירים רגילים ועצובים ממכשיר חשמלי ביתי, אבל לא ישמעם בקול רם, מפני שעוצמת הקול שממלאת את חלל החדר יוצרת חגיגיות מסוימת.
ונראה שלכל הדעות, הנוהג ברכב וחושש שמא ירדם, רשאי לשמוע מוזיקה כדי לשמור על עירנותו."
"ל"ג בעומר שחל ביום שישי, גם לספרדים מותר להסתפר בו (שו"ע תצג, ב).
ל"ג בעומר שחל ביום ראשון, למנהג אשכנזים מותר להסתפר ביום שישי ולספרדים אסור (לעיל הערה 8. ובנישואין - יש מהפוסקים האשכנזים שהקילו בשעת הדחק, ולספרדים אסור, עיין בהערה 6)."
(מאמין שהוא הדין למוזיקה)
"י - שמיעת מוזיקה ממכשיר חשמל ביתי
לדעת רבים, אין הבדל בין שמיעת נגנים חיים לשמיעת נגינה דרך רדיו או מכשיר אלקטרוני אחר, וכשם שאסור לשמוע ניגונים של כלי זמר בימי ספירת העומר עד ל"ג בעומר ובשלושת השבועות, כך אסור לשומעם על ידי מכשירים אלקטרוניים. אבל לשמוע שירים דרך מכשירים אלקטרוניים בלא ליווי תזמורתי - מותר (אג"מ יו"ד ב, קלז; יחו"ד ו, לד). ויש אוסרים אפילו שמיעת שירים בלא ליווי תזמורתי דרך מכשירים אלקטרוניים, כי המכשיר נחשב כמו כלי זמר (ציץ אליעזר טו, לג, שבט הלוי ח, קכז).
אולם יש סוברים שהמנהג לאסור שמיעת כלי זמר בימים אלו אינו חל על שמיעת כלי זמר דרך רדיו או שאר מכשירים אלקטרוניים ביתיים, מפני שאין בשמיעתם חגיגיות כפי שיש בשמיעת נגנים חיים. ועוד שכיום הכל רגילים לשמוע ניגונים דרך רדיו וכיוצא בו, והשגרה שבזה ביטלה את החגיגיות והשמחה שבשמיעתם, והרי זה כשירה בפה שאינה אסורה בספירת העומר. ועוד שיש לחלק בין ניגונים של שמחה לניגונים רגילים, שרק ניגונים של שמחה יש מקום לאסור בימים אלו גם ממכשירים ביתיים, אבל ניגונים רגילים וקל וחומר ניגונים עצובים אין לאסור בימי האבלות שבספירת העומר. והרוצה להקל רשאי לסמוך על דעה זו ולשמוע שירים רגילים ועצובים ממכשיר חשמלי ביתי, אבל לא ישמעם בקול רם, מפני שעוצמת הקול שממלאת את חלל החדר יוצרת חגיגיות מסוימת.
ונראה שלכל הדעות, הנוהג ברכב וחושש שמא ירדם, רשאי לשמוע מוזיקה כדי לשמור על עירנותו."

