מחר אקח לרופא שיתן תרופה
אבל עכשיו ממש סובל
הוא בן 2.5
מתואמת
זה באמת מפחיד. מבינה אותך כ"כ..מתואמת

מיואשת******
מיואשת******
חמניהשהם פחות מ 1 מ"ג - יש רופאים שמלכתחילה נותנים מינון של 1 מ"ג אז כנראה שזה בסדר
יש הנחיה גורפת לקחת כל תקופת הפוריות
ואף אחד לא בודק אם יש לך מספיק, אולי את בעודף..
לא מכל דבר עודפים זה מסוכן.
בנוסף לפרנטל, אני לוקחת אומגה שאין בזה חומצה פולית- היחידה שראיתי בלי חומצה פולית , לא זוכרת של מי
אז ב"ה כבר שבוע 25, ומתחילים לחשוב על קורס הכנה ללידה..
אנחנו גרים באזור מודיעין (ולא רוצים לנסוע למרחקים), ובנוסף חשוב לנו שהקורס יתאים לדתיים.
כלומר- אם או שזה יהיה קורס רק לנשים (בלי הבני זוג), או שחלק מהמפגשים עם הבני זוג, אבל לא מפגשים של תרגול תנועות/תנוחות..
אני במאוחדת, וניסיתי להירשם דרך הקופה לקורסים שלהם, אבל לסניפים בכלל אין מושג אם מתקיים אצלם קורס..מישהי יודעת? אולי במודיעין עלית? בסניף הם אמרו שאין אצלם (מצד שני גם במודיעין אמרו שאין, ומסתבר שיש.. אבל עם בני זוג :/)
וחשבנו אולי לעשות קורס פרטי אם לא נמצא..למישהי יש המלצות למישהי באזור מודיעין? חשוב שהיא תהיה מילדת מוסמכת, אחרת לא מקבלים החזרים מקופ"ח..
תודה רבה 
ההחזרים על קורס של מיילדת מוסמכת הם חלק מהסל הריון?
אני במכבי - ואמרו לי שבשום מצב אין החזרים על קורסים פרטיים... מה שלא ממש תואם את מה שאני רואה באינטרנט...
לגבי חיפושים על קורס באזור מודיעין - אני גם חיפשתי... למכבי יש קורס שמחתיל ב4.4 בערך ולדעתי אפשר להירשם אליו גם מי שלא במכבי
סדנאות במכבי - זה הפרטים שלו.
אנחנו מצאנו משהו אינטרנטי... או לחפש בירושלים.
אם את יודעת איפה את רוצה ללדת - שווה לבדוק גם אופציה של החזרים מהבית חולים - אני יודעת שחלקם נותנים החזרים אם יולדים אצלם. בשערי צדק ראיתי שיש אופציה כזאת למי שמצטרפת למועדון יולדות שלהם.
אני חושבת שההחזר הוא לא חלק מהסל הריון..
הקורסים של מכבי הם מתאים לדתיים? (כלומר נפרדים?)
ואני כנראה אלד בבילינסון, ושם אני לא חושבת שיש החזרים..
תודה 
את יכולה לראות את זה גם באתר שלהם
אני צריכה לעשות העמסת סוכר 50.
הרופאה באותה הזדמנות נתנה לי לעשות עוד כמה בדיקות דם...
אחת מהן היא בדיקת סוכר בצום...
את הבדיקת דם בצום עשיתי לפני חודשיים בערך - גם לפי בקשה של הרופאת נשים - ויצא 68 - שלפי מה שראיתי באינטרנט זה תקין לחלוטין בהריון.
הגיוני שצריך לעשות אותה גם עם הבדיקה של העמסת סוכר 50?
לא יודעת אם לבוא בצום או לא?
וכבר קרה שנשים באו בצום והאחות לא הסכימה לעשות להן את ההעמסה
אומרים לאכול משהו קל לפני הבדיקה - פרוסה עם ממרח או משהו כזה
אבל אם כבר עשית בדיקת סוכר בצום לפני חודשיים נראה לי מיותר לבדוק עכשיו שוב
והיא הציעה לי פשוט לאכול קודם ולא לבוא בצום... ואז לא יעשו לי את הסוכר בצום...
נראה לי שזה מה שאני אעשה...
אני חושבת שזה טעות של הרופא משפחה שהפך לי את ההפניה מהרופאת נשים הפרטית להפניה של הקופת חולים...
כי ברשימה של הרופאת נשים אני לא רואה או מזהה את הסוכר בצום גם.
(ולא נראה לי שזה כל כך הרבה, תחפשי טווחים נורמלים לפי השבוע באינטרנט)
לגבי אולטרסאונד אין מה לעשות לפני שבוע 7, ועד אז תנסי בכלל לא לחשוב על זה אפילו
לפי החשבון זה נשמע עליה תקינה, לא נשמע תאומים..
אין מה להלחץ
חכי עם US לשבוע 7-8
ובאמת ניסו לעורר אותו כי הם צריכים לסמן את ה V שנצפו תנועות במהלך הבדיקה
באמת אין בעיה עם זה שהוא ישן ודופק שומעים/רואים בכל מקרה..
הוא צריך לראות את הראש, הלב, הכליות ולפעמים קשה מבחוץ ויש צורך בבדיקה וגינאלית.
לי הוא לחץ ממש חזק על הבטן כדי שיצליח לראות מבחוץ וב"ה שלא היה צריך וגינאלי.
אין מה לדאוג בגלל זה הכל בסדר
בהמשך הבטן עולה למעלה ואחר כך לקראת הלידה היא יורדת חזרה
כי לעולם חסדואחרונה
זוהרת בטורקיזתקבעי תור לשבוע 7 או קצת מאוחר יותר
יראת גאולה
זוהרת בטורקיזזה לא חיוני
הרבה נשים לא עושות
אני אישית חושבת שסתם מכניס לחצים מיותרים
מספיק לקבוע תור לרופאה לשבוע 7-8
1הריוןאחרונהבס"ד
צריכה תזכורת :
חיסון של גיל חודשיים - יש תופעות לוואי אחריו או לא?
לא זוכרת..
בהתחשב בעובדה שבעיני כל הקורס הזה היה מיותר
אפשר להתעדכן לבד באינטרנט וביוטיוב,לדעתי כמובן
מוריהבדרך כלל הריון ראשון לא יודעים אם הולכים לקראת קיסרי
החרדים ממש אפילו לא מקיימים אותה
עושים קידוש קטן עם דברי מאפה בביכנ"ס בשבת ,אומרים את השם וזהו
זו פשוט מסיבת הודיה.



מיואשת******
פאזאחרונה
בטח שנעים לבקש. הרבה ישמחו במצוה.כלה נאה
שמרית31
פיג'מהוכן יש עיניין הלכתי לחגוג הולדת בת (אומנם לא חובה כמו ברית מבחינת למול את הבן ולא צריך חגיגה אבל בהחלט שיש עיניין הלכתי)
(לגבי עניין הלכתי לחגוג לבת)פיג'מהלפנות לארגון הידברות - עד כמה שזכור לי הם מתווכים בין משפחות שרוצות להתארח לבין משפחות דתיות שרוצות לארח
מצאתי לך את הטלפון שלהם - 03-6166614
אני לא זוכרת איזה,תנסי לבדוק
אחת מכל 130 נשים בקירוב תהרה הריון ראשון מביציות שלה אחרי גיל 43!!!
אחת!!!
כן אז יש כאלו שהצליחו, וכדאי לנסות, וניסיתם כבר 3 שנים!!
הסיכוי יורד מטיפול לטיפול.
אנא פעלי בחכמה פני לטיפול רגשי תעזרי לעצמך לעבד את האבל, יש דברים את יכולה לעשות למען אחרים. וילד מביצית הוא ילד מאוד ביולוגי- הוא גודל אצלך מגיל -9 חודשים כל ההתפתחות הסביבתית שלו זה בבטנך הוא יהיה דומה לך במספיק דברים.
ותחשבי כיוונים נוספים חבל על כל יום
ברור שיש הבדל ובגלל זה פרטתי.עזות דקדושהיש קרם נגד סימני מתיחה, של חברה בשם "תפוח" או משהו דומה. די אהבתי, והשתדלתי למרוח.
בפועל, הגנטיקה גם כן משפיעה מאוד (אם לאמא שלך היו/יש סימני מתיחה מההיריונות).
בהצלחה!
שמשפרות את האלסטיות של העור
לא יודעת מה יש פה אבל מניחה שיש בסופר פארם
אני לא כזה מקפידה לשים וכבר יש לי בטן די גדולה ובלי סימנים בכלל בינתיים ב"ה
ולגבי התפקודי כבד- אשמח לדעת יותר, מה זה יכול להיות?
תודה רבה לעונות על העזרה!![]()
קרם גוף הכי פשוט לא היו לי סימני מתיחה
מוזר,גם ני לא האמנתי
ואצלי זה הטשטש עם הזמן כמעט ולא רואים אותם

מק"רהיום אין מצב שאני שותה כוס מים בלי לשתף אותה 
ולא לוותר על הבקבוק!! נסי לתת לו מים חמימים או תה ללא קפאין, לפעמים מעדיפים את הטעם הזה