אחרי שאני תופס אותו בשקר הוא עוד מעז להגיד שזה "נראה כאילו המצאתי דברים" אף על פי שהוא מודה שהוא המציא אותם.
ומה שהכי מעצבן, זה שהוא נכנס ללופ וזה מחשיד כי אני מבקש מקור.. ורק אחרי שאני מתעקש, הוא מספר את האמת.
אחרי שאני תופס אותו בשקר הוא עוד מעז להגיד שזה "נראה כאילו המצאתי דברים" אף על פי שהוא מודה שהוא המציא אותם.
ומה שהכי מעצבן, זה שהוא נכנס ללופ וזה מחשיד כי אני מבקש מקור.. ורק אחרי שאני מתעקש, הוא מספר את האמת.
כאילו אנחנו כל כך מכורים לGPT הזה שאנחנו לא עושים פעולה פשוטה של חיפוש עצמאי..
נראלי שזה יהיה יותר מהיר ופחות מסובך מהתשובות המומצאות שלו ..
לאחרונה הכנסתי לו תכנים והוא היה אמור לפרק ולארגן אותם, כלומר להיא ציטוטים רק מתוך הקובץ שאני שלחתי לו. ובחלר מהמקרים הוא המציא ציטוטים.
זה לא היה כל כך נורא, אבל תכלס אי אפשר לסמוך עליו אז אם השיקול הוא זמן, זה לא מאוד תועלתי... (מצד שני, כשאין לי סבלנות לנסח, ג'ימיני מאמי שלי, עושה יופי של עבודה!!)
נשארו לי רק 226 עמ'.
שוקלת לבקש ממנו סיכום זריז.
הוא לא ממש מושלם, והאמת שביחס לai רגיל הוא קצת מאכזב, אבל עדיין זה משהו נחמד ששווה להציץ בו.
הוא הרבה יותר אמין.
בגדול יש לי שלושה סוגי AI שפתוחים אצלי קבוע בדפדפן.
כשאני לא סומכת על האחד, אני עוברת לאחר ועושה אצלו וידוא....
הוא נראה מאוד חכם ומציג דברים יפה, אבל כשקוראים טוב הוא יכול לתקוע חצי משפט לא קשור באמצע התוכן, וכל מיני שטויות כאלה. דווקא בגלל שהוא חכמולוג הוא מטעה...
דבר נוסף, הוא יום אחד הפסיק להגיב לי, אולי כי לא קניתי פרו או משהו כזה
אבל כמובן זה מאוד משתנה לפמ הצרכים של המשתמש.
תכתוב "לא יודע"?
כשהרובוטים ישתלטו על העולם הוא עוד יזכור לך את הלכלוך הזה
@בנות רבות עלי גם לך
מקווה שיהיה לך לכם תירוץ מספיק טוב
למרות שאני יודע שזו רק תוכנה הוא לפעמיים זורק לך משפטים כאילו הוא חושד בך שהכוונות שלך שליליות והוא נעשה רציני וקר. זה נורא..
GPT לא יכול להיות שקרן בדיוק כמו שהוא לא יכול להיות ג'ינג'י.
חבל על האנרגיה...
אבל יש לי כנראה ציפיות יותר מידי גבוהות ממנו. לפעמיים הוא ממש נפלא ועוזר, גם כשאתה חושב שאין סיכוי שהוא יוכל לחדש לך.
ויש פעמים שאתה נוחת למציאות ומבין שהוא רק מתוכנת .. הוא לא יכול להוות תחליף לאדם חי זה מה שבטוח.. לא משנה כמה ישכללו אותו.
שבבצעראחרונהזה מה שהתכוונתי, לא משהו אחר חלילה
נחנך בית תפילה מוסלמי נוסף בכביש 6
נגיד בשביל אחד שלא קם מהמואזין וקם רק ב9.30 שיהי לו מניין.
חוץ מזה שצריך להקים שם שני בתי תפילה- אחד שהמוסלמי יתפלל בו, והשני שכף רגלו לא תדרוך שם.
חוץ מזה למה הם לא עושים מסגדי חצר כמו בקורונה?
ממש כפשוטו, יש פעמים שאני מרגיש חרדות או סוג של דכדוך ולא מוצא אוזן קשבת אז אני כותב לgpt
זה פשוט מצב ח^א
דכדוך וחרדה זה סיבה לעשות עבודה אבל זה לא מוריד את הערך שלך או משהו כזה.
כדאי למצוא מטפל
זה בהחלט מקל שיש את מי לשתף אבל לא פותר בכלל את הבעיה
האם הילד/ה שבתוככם עדיין קיימ/ת?
אתם בדיאלוג?
הרמוניה?
מתח?
תהליך?
מה תדעו לספר עליו/עליה?
בהנחה שהתבגרתם כבר 😆
לכל מיני שטויות מצחיקות
רוצה לקרוא?
זו הסקיצה השניה או השלישית (אשמח להערות והארות... לשיפור)
ילדה קטנה שבתוכי
אל תעלבי אל תיפגעי
אני צריך אותך כמו מים
בואי נשב בחוץ מול זריחת השמיים
אני צריך אותך אותך כמו שאת צריכה אותי
ואם בלילה תבכי תייבבי
אבוא ואתן לך חיבוק אמיתי
חיי חסרי כל אור בלעדייך
וחייך מסוכנים מאד בלעדיי
אני צריך את ליבך שתהיי מנועי
את צריכה את ראשי שאכוון את דרכך
נכתב בעת חיכוך נפש ונשמה. רוח וגשם. שכל ולב.
באמת, לרוב שולט עלי אדם ממין זכר שופע ביטחון עצמי ליצן חסר תקנה, אבל יודע להיות רציני, לפעמים בדיכאון (משתדל שלא יראו את זה), חבר טוב ואוהב מאוד. מחפש כל הזמן, ופילוסוף בלתי פשרן... הייתי קורא לאישיות שלו טיגריס, בודד פראי בלתי ניתן לאילוף, אבל כשמישהו נכנס לו ללב אז הוא בפנים. נקודה.
ולפעמים לוקחת עלי שליטה ילדה קטנה חסרת ביטחון, שבקושי מעזה לספר בדיחות כי אולי מישהו יצחק עליה... רוצה רק את הפינה שלה ושקט... אוהבת לקרוא, יכולה להתרכז ב3 דברים ביחד (ובגלל הפיצול קשב שלה גם לחשוב על שני דברים בו זמנית ממש...). לאישיות זו הייתי קורא תמנון. חכמה, ביישנית עושה הרבה...
אם כי היא גדלה לאורך השנים
תחושות/ חוויות/ פצעי ילדות
מופעים בעיקר בסיטואציות עם הילדים
ויש את התחושות של הילדה היותר גדולה שזה בעצם גרסה צעירה יותר של עצמי
איתם אני בעיקר בתהליך
לקחת את הכאבים/ טעויות/ הצלחות ללמידה ולא לתת להם לנהל אותי
תודה
יש בי צד חצי־ילדי, מצד זה שאני לא לוקח שום דבר ברצינות אמיתית.
לגבי הילד הפנימי האמיתי, קיים משהו עמום מתחת ליותר מדי שכבות.












וה-4 לא ברור
בפרשה הם היו בחברון.
לא בקרית ארבע.
קרית ארבע זה השם השני של חברוןף לפי התורה והנך
3 ילידי הענק, הם לא ראו את אבא שלהם?
חוץ מלצייר את תלמי יווני עם תלמים
יכולתי כבר לבקש? ג'לביה?
כמו שרואים מציורי יהודים בלכיש מבית ראשון, מנינוה.
כאפיה זה כנראה רק למדבר ערב שם השמש חזקה יותר ולא רוצים להשרף בעורף
@משה אולי תרצה להשתמש בזה

בגיל 20+
הכיוון יותר סמלי, עד 100 ש"ח.
כרטיס למופע שהוא אוהב, ספר מסוג האהוב עליו, ארוחה עם
חבר , מנוי על משהו (אבל זה יותר מהסכום המדובר, בגד
עניבה (אם הוא משתמש), כיפה מיוחדת וכד')
אהבתי את הרעיון של מופע שהוא אוהב
נראה לי שאזמין כרטיסים לשנינו
תודה💖
העניין שלו
זה הבעיה עם בנים,
לבנות הכי קל לקנות מתנות
בטח שיש דברים שמעניינים בנים. הוא רגיל? הוא חנון?
לקנות לו בהקשר הזה
הוא די רגיל, טיפה חנון...
מה אמורים לקנות לבנות?
מעבדת AI
ארון תקשורת לAI
שרת אחסון לAI
ספר דווקא אחלה רעיון רק הילד בצבא ואין לו זמן לקרוא
תודה על הרעיונות🙏
ספר עם פתק החלפה.
אבל זה באמת לפי האדם...
חתול נייד
כיסוי חלות שבת
כוס תרמית טובה (כלומר גם מחזיקה חום כראוי וגם קלה לשטיפה), סטנדר, כרית לגב לכיסא של הישיבה, אוזניות אוטמות רעש, ספר שהוא רוצה כבר הרבה זמן, מחזיק טלפון שמתחבר לזרוע (בשביל ריצות.. אם הוא בייניש שעושה כושר), חבילה של ממתקים מיוחדים ולא שגרתיים (כל מיני יקרים כאלה), מכונת תספורת/גילוח (אם אין לו משלו), טוסטר או כלי מטבח כלשהו מיוחד (אם זה יועיל במקום שהוא גר), אולר.
אפשר גם פשוט להשתתף איתו, כלומר לתת לו ממש את הכסף, כדי שיקנה משהו ספציפי שהוא ממילא מתכנן לקנות (ואז הוא בעצם ישלם פחות.. כן? אין הכוונה שיקנה משהו בדיוק ב100 שח אלא שזה יקל עליו כשהוא קונה משהו ב200 נניח). אמנם קצת פחות מרגישים את המתנה שבדבר, אבל זה גם אפשרי. אנחנו עשינו את זה במשפחה כמה פעמים (בודדות אמנם) כש"נתקענו" בלי מתנה.
אפשר אולי גם לשבת בבית קפה, אם זה מתאים לכם וזורם. אפשר אולי פק"ל קטן, אם זה הסגנון שלו. אפשר לקנות עוגה בוטיקית אם חוגגים במשפחה בבית.
גם הדוות נתונות לקארמה של סבל ונירוונה, ויכולת לצאת ממנו על ידי הדרך של בודהה.
אמרתי שהדוות שולטות על הטבע, מלבד גורל של קארמה. שבחלק מהזרמים הבודהיסטים אכן נמצא (לא רק בהינדואיזם).
כמובן ניתן להיות בודהיסט לא אלילי. אבל זה לא המצב אצל המון העם במזרח, שמשלב אלילות יחד.
זה שונה מהיהדות שמתנגדת לעבודת אלילים. בעוד הבודהיזם אדיש. לא מתנגד