בשניידר מציינים כי במרפאת המעקב של המערך ההמטו-אונקולוגי במרכז ישנם היום למעלה מ – 1,500 מטופלים לשעבר שהחלימו ממחלת הסרטן בילדותם. מתוכם ישנם כבר כ -100 זוגות נשואים ויותר מ -150 "נכדי" המערך, כלומר ילדיהם של אלה שהחלימו.
מפגש ייחודי זה, שלא נערך עדיין לא בארץ ולא בעולם, נועד להוכיח למעשה את ההצלחה שבטיפול במחלת הסרטן בילדים ומתבגרים. במרכז שניידר אומרים כי אנשיהם מאמינים ש"ריפוי בלבד של מחלת הסרטן בילדים אינו מספיק. קיימת חשיבות רבה למה שקורה לאחר סיום הטיפולים. מפגש זה הוא ההוכחה לכך שאפשר להחלים ולחיות חיים רגילים ופוריים גם לאחר מחלת הסרטן בילדות".
דוקטור יניב, מנהל המערך ההמטו- אונקולוגי במרכז שניידר אומר ש"מפגש המשפחות יתקיים בבית החולים כדי לאפשר להורים והילדים המטופלים כעת, לראות במו עיניהם שאפשר להחלים מהמחלה ולהמשיך הלאה. אנו מקווים שהמפגש בין הנרפאים למשפחות הילדים המטופלים כיום יעניק תקווה ויחזק את הילדים ומשפחותיהם בהמשך מאבקם במחלת הסרטן. המסר הוא מסר של תקווה להבראתם של כל הילדים החולים במחלת הסרטן".
(ש)
מפגש ייחודי זה, שלא נערך עדיין לא בארץ ולא בעולם, נועד להוכיח למעשה את ההצלחה שבטיפול במחלת הסרטן בילדים ומתבגרים. במרכז שניידר אומרים כי אנשיהם מאמינים ש"ריפוי בלבד של מחלת הסרטן בילדים אינו מספיק. קיימת חשיבות רבה למה שקורה לאחר סיום הטיפולים. מפגש זה הוא ההוכחה לכך שאפשר להחלים ולחיות חיים רגילים ופוריים גם לאחר מחלת הסרטן בילדות".
דוקטור יניב, מנהל המערך ההמטו- אונקולוגי במרכז שניידר אומר ש"מפגש המשפחות יתקיים בבית החולים כדי לאפשר להורים והילדים המטופלים כעת, לראות במו עיניהם שאפשר להחלים מהמחלה ולהמשיך הלאה. אנו מקווים שהמפגש בין הנרפאים למשפחות הילדים המטופלים כיום יעניק תקווה ויחזק את הילדים ומשפחותיהם בהמשך מאבקם במחלת הסרטן. המסר הוא מסר של תקווה להבראתם של כל הילדים החולים במחלת הסרטן".
(ש)