הלווין הרוסי קריוסט, ששוגר אתמול לשמי קוטב הצפוני התפרק והתרסק אל תוך הים. הסיבה לכישלון היא כי יחידת התמיכה לא פעלה כראוי.
הלווין שוגר בשעה 07:02 (שעון רוסיה), ואמור היה להיכנס למסלולו בשעה 08:30. אך כבר כשעתיים לאחר שיגורו, בשעה 08:50 איבדו הפקחים את הקשר עמו.
הלווין שהתרסק היה אמור לשהות בחלל שלוש שנים ולספק מידע על התחממות כדור הארץ. היו בו מכשירי מדידה, שבאמצעותם ניתן היה למדוד את עוביין של שכבות הקרח בגרינלנד, באנטרטיקה ובקטבים.
הלווין שוגר בשעה 07:02 (שעון רוסיה), ואמור היה להיכנס למסלולו בשעה 08:30. אך כבר כשעתיים לאחר שיגורו, בשעה 08:50 איבדו הפקחים את הקשר עמו.
הלווין שהתרסק היה אמור לשהות בחלל שלוש שנים ולספק מידע על התחממות כדור הארץ. היו בו מכשירי מדידה, שבאמצעותם ניתן היה למדוד את עוביין של שכבות הקרח בגרינלנד, באנטרטיקה ובקטבים.