החל מהיום חייבים כל הנהגים להדליק אורות בכבישים הבינעירוניים גם בשעות היום. חובה זו חלה על כל סוגי כלי הרכב והיא תהיה בתוקף במשך חודשי החורף.

נהגי אוטובוסים, מוניות, אופנועים ורכב משא כבד מחוייבים במשך חודשי החורף להדליק אורות בשעות היום גם בכבישים עירוניים, ואילו אופנוענים חייבים לנסוע באורות דולקים בכבישים עירוניים ובינעירוניים במשך כל ימות השנה.

דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה, מסר כי בשנים האחרונות נרשמה רמת ציות גבוהה ביותר לתקנה המחייבת הדלקת אורות בחורף. על-פי הנתונים, כ-95% מהנהגים מדליקים אורות ברכב גם בשעות היום. ממשרד התחבורה נמסר, כי הקנס על נסיעה בלי אורות ביום הוא 100 שקלים, בתוספת 2 נקודות חובה.