אגף הרכב במשרד התחבורה פרסם לאחרונה נוהל לכל יבואני הרכב בישראל ובו נקבע כי כל כלי רכב דיזל המיובא לישראל ובכללם כלי רכב מסחריים ומשאיות שמשקלם הכולל הוא מעל 3.5 טון יחויבו לעמוד בתקני זיהום האוויר של יורו 4. יצויין כי עמידה בדרישות יורו 4 מחייבת שימוש בטכנולוגיות מנועים ובמערכות פליטה מתקדמות להן נדרשת תשתית בתחנות הדלק של סולר דל גופרית או תוסף מיוחד למערכות הפליטה. במטרה לקדם את הקמתן של התשתיות הנדרשות לכלי רכב העומדים בתקני יורו 4 הוקם צוות בינמשרדי הכולל את משרדי התחבורה, איכות הסביבה והתשתיות וכן את איגוד יבואני הרכב בתי הזיקוק וחברות הדלק. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי השימוש בסולר דל גופרית העומד בתקני יורו 4 יביא להפחתה משמעותית של רמת פליטת המזהמים ולשיפור ניכר באיכות האוויר, בעיקר במרכזי הערים. מאגף הרכב נמסר לערוץ 7 כי כלי רב מיובאים שמשקלם מעל 3.5 טון וייעודם הסופי מחייב שינוי מבנה או התקנות שונות יחוייבו לעמוד בתקנים המחמירים של יורו 4 החל מ-1 באפריל 2007. יצויין כי מ-27 במרס 2006 מחויבים כל כלי הרכב משנות יצור 1995 ואילך לעבור בדיקה נוספת מחמירה של רמת פליטת זיהום האוויר מהרכב, במסגרת מבחן הרישוי השנתי ("טסט") לרכב.