דניאל וולץ
דניאל וולץצילום: באדיבות המשפחה

הנער דניאל וולץ מארצות הברית, שנפצע באורח קשה בפיגוע שהיה בחול המועד פסח בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב והרופאים נלחמו על חייו, נפטר מפצעיו בבית החולים איכילוב בעיר. בכך עולה ל-11 מניין הנרצחים בפיגוע.

וולץ, בן 16 מחניכי מוסדות חב"ד בפלורידה, היה מאושפז מאז הפיגוע בבית-הרפואה איכילוב בתל-אביב ומצבו הוגדר קריטי. בבית החולים איכילוב מאושפזת פצועה נוספת מהפיגוע שמצבה מוגדר קשה. ארונו יוטס מחר בלילה בטיסת אלעל למיאמי והוא יקבר בארץ מולדתו.

ליאור (אליהו) אנידזר, שנפצע בפיגוע שהיה בחול המועד פסח בתחנה המרכזית הישנה בתל-אביב, מת בשבת מפצעיו בבית החולים איכילוב בעיר. אנידזר, תושב תל-אביב בן 26, אושפז בבית החולים לאחר הפיגוע ומאז נאבקו הרופאים על חייו.

סגן מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי באיכילוב, ד"ר עדי נמרוד, סיפר לגלי צה"ל כי "מהרגע הראשון שליאור הגיע לפה הוא היה פצוע מאוד קשה והמאבק במשך חודש היה על חייו של ליאור. יש סיבוכים, אבל החלטנו ללכת על החיים של ליאור ולהשיג אותם. ועד השלבים האחרונים רצינו להאמין ולהצליח במלחמה הזו".

"לקראת השלבים הסופיים", שיחזר ד"ר נמרוד: "כשהבנו שעוד מערכת כושלת ועוד אחת ואנחנו עולים בתמיכה באיברים, הבנו שיש כאן פגיעה לא הפיכה, ושקרוב לוודאי שזה בסוף יהיה בלתי נמנע".