תיאטרון הנגב, הפועל במסגרת המועצה האזורית אשכול, חידש את פעילותו לפני כשנה. למנהל התיאטרון מונה הבמאי איסי ממנוב. התיאטרון העלה לאחרונה את ההצגה "המקום של סמי".

ההצגה החדשה של קישון שומרת על אווירת שנות השישים. הצופים נכנסים למנהרת זמן כשהביקורת החברתית מתובלת בהומור קישוני מוכר. אנו זוכים לקומדיה ישראלית במיטבה שהוכיחה את עצמה על בימות העולם השונות: ארצות סקנדינביה, טורקיה, יפן ועוד.

"הכתובה" הינה סאטירה על מוסד הנישואין. איילה עומדת להתחתן עם בן זוגה שמתכנן את החתונה בדיוק ליום ההולדת של אימא שלו. כדי לאשר את הנישואין על הכלה המיועדת להציג את הכתובה של הוריה, יוצאי קיבוץ לשעבר. זוג ההורים, אלימלך, אינסטלטור שמנהגיו גסים אך לבו רך ושפרא עקרת בית שחוטא מדי פעם בתפירה. הם, בני הקיבוץ לשעבר, לא בדיוק זוכרים מתי התחתנו ומי חיתן אותם. הם זוכרים שאהבו, שעברו לחדר משפחה וזהו זה. החתן ההיסטרי עומד לבטל את החתונה. הבת מציעה להורים להתחתן, מה שגורם לחשבון נפש מר אך קומי האם זה/זו הבת-זוג שהיו בוחרים אחרי עשרים וחמש שנה של נישואין כשניתן להם לבחור מחדש. שפרא מעקרת בית כנועה הופכת לאישה אסרטיבית שיודעת מה היא רוצה. השכנה האלמנה מנצלת את המצב ומנסה בכל קסמיה לפתות את אלימלך. קיבוצניק צעיר שלא מבין למה הוא הגיע לבית המשפחה אך יודע טוב מאוד למה הוא נשאר, הבת. ובסוף כמו כל קומדיה כל בא על למקומו בשלום, אלימלך מגלה את אהובת לבו מחדש, הלו היא שפרא. הבת מבטלת את החתונה ומוצאת את עצמה בזרועות הקיבוצניק הצעיר. והשכנה היא מוצאת מושא צייד חדש, החתן שזה עתה נזרק. והכתובה.... אפילו אותה מצאו.

בימוי: איסי ממנוב
עיצוב תפאורה: מיכאלה ליקא
עיצוב תאורה: שמואל מור
מוסיקה: אמיל ג'הרמי

משתתפים: עידו מן, ג'סיקה טברובסקי, כרמית גור-דבורי, שולי ויקטור, אמיל ג'הרמי, אביבה ספאיה.

מחיר הכרטיס: 60 ש"ח
טלפון תאטרון הנגב: 08-9985175