היום הסתיימה פעילותו של מוקד לפניות חיילי המילואים שנקראו לשירות בצווי חירום ולבני משפחותיהם.

המוקד פעל במשך עשרה ימים במהלכם התקבלו למעלה מ-3,000 פניות, וניתנו פתרונות ומענה לסוגיות הקשורות בשירות המילואים.

הפניות עסקו ברובן בנושא שירות המילואים- תגמול מיוחד, תשלומי ימי מילואים, שאלות סטודנטים בענייני לימודיהם, בנושאי פרט-מענקים והלוואות, חופשות, טיפול בפרט ועוד.
מרבית הפניות נענו באופן מיידי למעט פניות שהצריכו ועדיין מצריכות בירור נוסף, להן ניתנה או תינתן תשובה לאחר בדיקה מעמיקה של הגורמים הרלוונטיים.

צה"ל מודה לכל הפונים על ההערות וההארות שהתקבלו במהלך ימים אלה.

הקו הפתוח של מוסד פניות הציבור בצה"ל ממשיך להיות פתוח לקהל הרחב במתכונתו הרגילה בטלפון 03-5691000.