יותר ממחצית מהתעשיינים הצעירים - 55% - משתמשים בחידושים טכנולוגיים (פאלם, יומן אלקטרוני, מחשב נייד וכו') במקום במזכירות. כך מגלה משאל שערך פורום דור ההמשך (התעשיינים הצעירים) בהתאחדות התעשיינים בראשותו של אריק גרבלסקי, יו"ר הפורום הנכנס ומנכ"ל מפעל שיש ירושלים.
גרבלסקי מציין, כי מהמשאל שנערך בקרב עשרות תעשיינים צעירים, מתברר כי 69% מהם נוהגים להגיע לעבודה בלבוש ספורטיבי, ו-31% בלבוש מחוייט.
עוד מתברר מהמשאל, כי 12% מהתעשיינים הצעירים נוהגים לסגור עסקאות בבתי קפה, 10% סוגרים עסקאות באינטרנט וכ-78% נוהגים לסגור עסקאות במשרד.
גרבלסקי ציין, כי עוד מתברר מהמשאל כי 55% מהתעשיינים הצעירים מנהלים את עיקר הפעילות הבנקאית שלהם באמצעות האינטרנט, 32% מנהלים אותה טלפונית ורק 14% מהתעשיינים הצעירים נוהגים להגיע לסניף הבנק.
מהמשאל מתברר, כי 77% מהתעשיינים הצעירים מתעדכנים בחדשות משק וכלכלה באמצעות העיתונות הכתובה, 57% באמצעות האינטרנט; 51% באמצעות הטלויזיה, 37% באמצעות גלי צה"ל ו-8% מתעדכנים בחדשות משק וכלכלה באמצעות קול-ישראל. (יצויין, כי התשובות מסתכמות ביותר מ-100%, שכן ניתן היה לבחור יותר מתשובה אחת).
יצויין, כי פורום דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים כולל 160 תעשיינים עד גיל 45.
גרבלסקי מציין, כי מהמשאל שנערך בקרב עשרות תעשיינים צעירים, מתברר כי 69% מהם נוהגים להגיע לעבודה בלבוש ספורטיבי, ו-31% בלבוש מחוייט.
עוד מתברר מהמשאל, כי 12% מהתעשיינים הצעירים נוהגים לסגור עסקאות בבתי קפה, 10% סוגרים עסקאות באינטרנט וכ-78% נוהגים לסגור עסקאות במשרד.
גרבלסקי ציין, כי עוד מתברר מהמשאל כי 55% מהתעשיינים הצעירים מנהלים את עיקר הפעילות הבנקאית שלהם באמצעות האינטרנט, 32% מנהלים אותה טלפונית ורק 14% מהתעשיינים הצעירים נוהגים להגיע לסניף הבנק.
מהמשאל מתברר, כי 77% מהתעשיינים הצעירים מתעדכנים בחדשות משק וכלכלה באמצעות העיתונות הכתובה, 57% באמצעות האינטרנט; 51% באמצעות הטלויזיה, 37% באמצעות גלי צה"ל ו-8% מתעדכנים בחדשות משק וכלכלה באמצעות קול-ישראל. (יצויין, כי התשובות מסתכמות ביותר מ-100%, שכן ניתן היה לבחור יותר מתשובה אחת).
יצויין, כי פורום דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים כולל 160 תעשיינים עד גיל 45.