לדברי השר, יש להגביל את התכנים של האינטרנט כשם שמגבילים את התכנים בטלוויזיה המסחרית. השר בישר כי בקרוב יצא מכרז לשני תדרים שנותרו ב FM, אחד לציבור הדתי לאומי ואחד לציבור הספרדי.

שר התקשורת אמר כי בעבר בבתים החרדיים לא היה אינטרנט. כיום כמעט בלתי אפשרי לעבוד בלי אינטרנט. אבל יש בעיה שאי אפשר להתעלם ממנה. ככל שעובר הזמן גם רבנים חשובים מאוד מבינים שצריך למצוא פיתרון גם לציבור החרדי. כיום חברות הכבלים והלווין צריכות לידע את הלקוחות שיש ערוצים עם תוכן פוגעני ושניתן לרכוש מסנני אתרים.

הוא מציין כי בכנסת הקודמת עברה הצעת חוק ברוב עצום שאסר על ערוצים פורנוגרפים. הצעת החוק נפלה בבג"ץ בשל חופש הביטוי. אבל הם הבינו שיש כאן בעיה, ולכן הגבילו את השידורים האלה מ-22:00 ורק עם קידוד. באינטרנט אין את זה. "אם בג"ץ הבין שבטלוויזיה המסחרית יש להגביל תכנים פוגעניים, כן גם באינטרנט. פניתי ליועמ"ש שעובד על זה שיגיע להסדרת האינטרנט למזעור הנזק. מצד אחד אינטרנט פתוח. מצד שני כמו בטלוויזיה, עם קידוד. היועמ"ש הבין את זה וזה בטיפול. היה עכשיו יום האינטרנט הבטוח. אנחנו צריכים אינטרנט בטוח, לא רק יום", אמר השר אטיאס.

"אנחנו שואפים לרדיו דיגיטלי", מדגיש אטיאס. "נשארו שני תדרים של FM המיועדים לרדיו דתי לאומי (כמו ערוץ 7) ולרדיו ספרדי. הדתי לאומי ייקלט ביו"ש והספרדי בדרום הארץ ובירושלים. למה דוקא אלה? כי זה הציבור הכי מקופח בארץ. כבר הגשתי בקשה לפני כחודש למפה לאישור התדרים. ברגע שאחתום עליה – המכרז יצא לדרך. לו היתה תשתית דיגיטאלית בארץ, לא היה צורך בכל אלה", דברי השר אטיאס.