לימור הר מלך-סון ובעלה ערכו אחרי הצהריים ברית מילה לבנם הרך בישוב החרב חומש בהשתתפות בני משפחה ומאות בני נוער. ההיתר לערוך את הטקס ניתן לאחר סיכום בין גורמי הביטחון לבין משפחת הר מלך.

במהלך השעות שלפני הטקס נטען כי כוחות הביטחון מעכבים בצומת ג'ית בשומרון את הבאים לטקס ברית המילה. המארגנים טוענים כי מהלך זה הוא בניגוד לסיכום שהושג על כניסתם של שלושה אוטובוסים והתחייבות על עזיבתם של כל המשתתפים את חומש בתום האירוע. "אנו לא מבינים את הסיבה לעיכוב ודורשים לאשר לאורחים את המשך הנסיעה על מנת שיוכלו להכניס את הרך הנולד בבריתו של אברהם אבינו במקום עליו סוכם", אמרו. מאוחר יותר פורסם כי שר הביטחון אישר באופן אישי את מעבר האוטובוס.

ח"כ אורי אריאל הודה לשר הביטחון פרץ על שאיפשר את קיום הברית בחומש. "זהו מעשה נאה של התחשבות לאחר כל מסכת הייסורים שהמתיישבים במקום עוברים", אומר אריאל.

יחד עם זאת, בלשכת שר הבטחון דוחים את טענות המתיישבים בצפון השומרון לפיו יש הסכם בין משפחת הר מלך לשר פרץ כי תתאפשר הגעה למקום של שלושה אוטובוסים לטקס ברית המילה. "השר לא היה מעורב, צה"ל דואג לבטחון התושבים ולאכיפת החוק", נמסר מלשכת השר לערוץ 7.
טקס ברית המילה נערך על חורבות ביתם של משפחת הר מלך, בני המשפחה בנו את כסא אליהו הנביא מחורבות הבית שנהרס במהלך תוכנית העקירה. שמו של הרך הנולד - אורי שלום, ע"ש בעלה הראשון של האם, שולי הר מלך שנרצח ע"י מחבלים בא' באלול תשס"ג על כביש אלון סמוך לכוכב השחר בבנימין. לימור, שהיתה אז בהריון מתקדם, נפצעה בפיגוע וילדה את בתם בו ביום.