מכללת הי-טק, מרכז ההדרכה למקצועות האלקטרוניקה והמחשבים, בשיתוף עם חברת A-2-Z לשיווק בינלאומי באינטרנט, פותחות קורס ייחודי לשיווק באינטרנט. בפעם הראשונה, כל שיטות השיווק והמכירות ברשת ירוכזו לקורס אחד מלא ומקיף.
הקורס אשר ייפתח ב-11 ביולי 2007, יסקור את כל מתודולוגיות השיווק, המכירות והפרסום באינטרנט. הקורס מיועד למנהלי שיווק, פרסום ותקשורת, מנהלי מוצר ומותג, מנהלי פיתוח עסקי ומנהלי מכירות המעונינים להעמיק את היכרותם עם מדיית האינטרנט כפלטפורמה שיווקית, פרסומית ומסחרית. בנוסף, הקורס מיועד לאנשי אינטרנט ותוכן המעונינים לפתח את יכולותיהם בתחום השיווק והפרסום באינטרנט.
משתתפי הקורס ילמדו על מגוון הכלים השיווקיים הקיימים ברשת, בניית תמהיל השיווק האינטרנטי, תכנון וניהול פרויקט הקמת אתר, קידום במנועי חיפוש, ניהול מדיה באינטרנט, דיוור ישיר ושימוש ב- E-Newsletter, פלטפורמת e-Bay, כלי שיווק מבוססי web2 , מגמות חדשות, כלים לניהול פעילויות שיווקיות המבוססות על האינטרנט ועוד. כמו כן יתנסו בסדנא מעשית של ניהול קמפיין AdWords בגוגל על בסיס תקציב אמיתי.
לדברי יצחקי קורן, מנהל תחום קורסי שיווק במכללת הי-טק והמנהל האקדמי של הקורס, המגוון העצום של הכלים, השיטות והטכנולוגיות אינו מאפשר לאנשי השיווק להסתמך על ספק או יועץ חיצוני אחד בתחום זה. "לעיתים חלקם באים מתוך עולם התוכן או הטכנולוגיה ולאו דווקא מעולם השיווק. עובדה זו מחייבת אותנו להכיר לעומק את המדיום והיתרונות הטמונים בו כדי למקסם את הפוטנציאל האדיר הטמון בו עבור מחלקת השיווק בחברות ובארגונים", אמר.
הקורס אשר ייפתח ב-11 ביולי 2007, יסקור את כל מתודולוגיות השיווק, המכירות והפרסום באינטרנט. הקורס מיועד למנהלי שיווק, פרסום ותקשורת, מנהלי מוצר ומותג, מנהלי פיתוח עסקי ומנהלי מכירות המעונינים להעמיק את היכרותם עם מדיית האינטרנט כפלטפורמה שיווקית, פרסומית ומסחרית. בנוסף, הקורס מיועד לאנשי אינטרנט ותוכן המעונינים לפתח את יכולותיהם בתחום השיווק והפרסום באינטרנט.
משתתפי הקורס ילמדו על מגוון הכלים השיווקיים הקיימים ברשת, בניית תמהיל השיווק האינטרנטי, תכנון וניהול פרויקט הקמת אתר, קידום במנועי חיפוש, ניהול מדיה באינטרנט, דיוור ישיר ושימוש ב- E-Newsletter, פלטפורמת e-Bay, כלי שיווק מבוססי web2 , מגמות חדשות, כלים לניהול פעילויות שיווקיות המבוססות על האינטרנט ועוד. כמו כן יתנסו בסדנא מעשית של ניהול קמפיין AdWords בגוגל על בסיס תקציב אמיתי.
לדברי יצחקי קורן, מנהל תחום קורסי שיווק במכללת הי-טק והמנהל האקדמי של הקורס, המגוון העצום של הכלים, השיטות והטכנולוגיות אינו מאפשר לאנשי השיווק להסתמך על ספק או יועץ חיצוני אחד בתחום זה. "לעיתים חלקם באים מתוך עולם התוכן או הטכנולוגיה ולאו דווקא מעולם השיווק. עובדה זו מחייבת אותנו להכיר לעומק את המדיום והיתרונות הטמונים בו כדי למקסם את הפוטנציאל האדיר הטמון בו עבור מחלקת השיווק בחברות ובארגונים", אמר.