לראשונה בשוק התקשורת הישראלי מציגה בזק בינלאומי את אמנת השירות לכלל לקוחותיה הפרטיים.
מדובר בסט של גבולות ומדדים ברורים , בהם מתחייבת בזק בינלאומי לעמוד, ולצידם שמה לעצמה השלכות אופרטיביות אשר באות לידי ביטוי במוכנותה של החברה "לקנוס" את עצמה על אי עמידתה בהם. התחייבויות אלו של בזק בינלאומי, מקורם, מהקשבה אמיתית ללקוחות, מצרכים ובקשות שהועלו בקשר בינם לבין נציגי החברה.
בין ההתחייבויות העיקריות אשר לוקחת על עצמה בזק בינלאומי:
· עדכון הלקוחות על תקלות מערכתיות.
· זיכוי הלקוחות בעקבות תקלות מערכתיות או בשל חריגה מהזמן המובטח למענה ללקוחות.
· עדכון הלקוחות בכל פנייה על זמן ההמתנה הצפוי.
· העמדת מספר חיוג חינם לתמיכה לרשות הלקוחות.
· עריכת סקרי שביעות רצון מדי חודש על ידי גורם חיצוני ופרסומם.
מבזק נמסר כי עקרונותיה העיקריים של אמנת השירות הינם האחריות שלוקחת בזק בינלאומי מול לקוחותיה, חיזוק מימד השקיפות מול הלקוח והעברת השליטה של אל הלקוחות בהתנהלותם מולה.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, אמר כי זוהי אמנת שירות שנולדה מתוך עוצמה ובטחון בשירות המצוין אותו אנו מספקים. "אנו מאמינים שכחברת שירות מובילה אנו צריכים לקחת אחריות מלאה כלפי לקוחותינו ומהלך זה מביא זאת לידי ביטוי ללא כל ספק". הוסיף קריסטל.
מדובר בסט של גבולות ומדדים ברורים , בהם מתחייבת בזק בינלאומי לעמוד, ולצידם שמה לעצמה השלכות אופרטיביות אשר באות לידי ביטוי במוכנותה של החברה "לקנוס" את עצמה על אי עמידתה בהם. התחייבויות אלו של בזק בינלאומי, מקורם, מהקשבה אמיתית ללקוחות, מצרכים ובקשות שהועלו בקשר בינם לבין נציגי החברה.
בין ההתחייבויות העיקריות אשר לוקחת על עצמה בזק בינלאומי:
· עדכון הלקוחות על תקלות מערכתיות.
· זיכוי הלקוחות בעקבות תקלות מערכתיות או בשל חריגה מהזמן המובטח למענה ללקוחות.
· עדכון הלקוחות בכל פנייה על זמן ההמתנה הצפוי.
· העמדת מספר חיוג חינם לתמיכה לרשות הלקוחות.
· עריכת סקרי שביעות רצון מדי חודש על ידי גורם חיצוני ופרסומם.
מבזק נמסר כי עקרונותיה העיקריים של אמנת השירות הינם האחריות שלוקחת בזק בינלאומי מול לקוחותיה, חיזוק מימד השקיפות מול הלקוח והעברת השליטה של אל הלקוחות בהתנהלותם מולה.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, אמר כי זוהי אמנת שירות שנולדה מתוך עוצמה ובטחון בשירות המצוין אותו אנו מספקים. "אנו מאמינים שכחברת שירות מובילה אנו צריכים לקחת אחריות מלאה כלפי לקוחותינו ומהלך זה מביא זאת לידי ביטוי ללא כל ספק". הוסיף קריסטל.