תעשיית הפלסטיקה והגומי ממשיכה "לספק את הסחורה" - ב-9 החודשים הראשונים של השנה גדל יצוא הפלסטיקה והגומי ב-12.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם ב-1.61 מיליארד דולרים. כך מסר מאיר בר-אל סמנכ"ל התאחדות התעשיינים ומנהל איגוד הפלסטיקה והגומי בהתאחדות התעשיינים, לקראת פתיחת תערוכת הדגל של תעשיית הפלסטיקה והגומי העולמית שתתקיים בדיסלדורף שבגרמניה בין התאריכים 24 - 31 באוקטובר 2007.
בתערוכה המתקיימת אחת ל-3 שנים ישתתפו 21 חברות ישראליות בינהן: כרמל אולפינים, וורגוס, פלציב, ליעד, מפל, מבוא חמה ועוד. הביתן הישראלי בתערוכה, הוקם ואורגן ע"י מכון היצוא והוא ישתרע על כ-200 מ"ר.
בר-אל מעריך, כי בעקבות התערוכה צפויות לתעשייני הפלסטיקה והגומי הישראליים עסקאות בהיקף של כ-120 מליוני דולרים בעיקר בתחומי הפלסטיקה לענף הבניה, מוצרי פלסטיקה חצי מוגמרים וחומרי גלם פלסטיים.
הוא ציין, כי 140 יצואני הפלסטיקה והגומי מייצאים כיום ל-63 מדינות.
בהתייחסו לביצועי הענף ציין בר-אל, כי מחזור המכירות של ענף הפלסטיקה והגומי גדל בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-7.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והוא הסתכם ב-2.89 מיליארד דולרים, בתוך כך - מכירות הענף לשוק המקומי גדלו ב-2.4% והגיע ל-1.28 מיליארד דולרים.
בר-אל הוסיף, כי בתשעת החודשים הראשונים של השנה קלט הענף כ-1,000 עובדים חדשים - מהווה גידול של 4.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בעיקר מהתחום הטכנולוגי וההנדסי. ועדיין צפוי ביקוש גם בשנים הבאות לכוח-אדם מקצועי בענף.
השקעות הענף בציוד מיבוא גדלו ב-14.5% (בהשוואה ל-9 החודשים הראשונים אשתקד) והסתכמו ב-95 מליוני דולרים; צריכת חומרי הגלם גדלה ב-5.6% והגיע ל-760 אלף טון.
בתערוכה המתקיימת אחת ל-3 שנים ישתתפו 21 חברות ישראליות בינהן: כרמל אולפינים, וורגוס, פלציב, ליעד, מפל, מבוא חמה ועוד. הביתן הישראלי בתערוכה, הוקם ואורגן ע"י מכון היצוא והוא ישתרע על כ-200 מ"ר.
בר-אל מעריך, כי בעקבות התערוכה צפויות לתעשייני הפלסטיקה והגומי הישראליים עסקאות בהיקף של כ-120 מליוני דולרים בעיקר בתחומי הפלסטיקה לענף הבניה, מוצרי פלסטיקה חצי מוגמרים וחומרי גלם פלסטיים.
הוא ציין, כי 140 יצואני הפלסטיקה והגומי מייצאים כיום ל-63 מדינות.
בהתייחסו לביצועי הענף ציין בר-אל, כי מחזור המכירות של ענף הפלסטיקה והגומי גדל בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-7.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והוא הסתכם ב-2.89 מיליארד דולרים, בתוך כך - מכירות הענף לשוק המקומי גדלו ב-2.4% והגיע ל-1.28 מיליארד דולרים.
בר-אל הוסיף, כי בתשעת החודשים הראשונים של השנה קלט הענף כ-1,000 עובדים חדשים - מהווה גידול של 4.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בעיקר מהתחום הטכנולוגי וההנדסי. ועדיין צפוי ביקוש גם בשנים הבאות לכוח-אדם מקצועי בענף.
השקעות הענף בציוד מיבוא גדלו ב-14.5% (בהשוואה ל-9 החודשים הראשונים אשתקד) והסתכמו ב-95 מליוני דולרים; צריכת חומרי הגלם גדלה ב-5.6% והגיע ל-760 אלף טון.