שר התיירות, יצחק אהרונוביץ': "תיירות הפנים מהווה מרכיב משמעותי בתעשיית התיירות"
משרד התיירות , צילם השבוע קמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים לקראת עונת סתיו-חורף 2007/8.
"מטרת הקמפיין הנה", כפי שאומרים גורמי תיירות, "להעלות את רמת המודעות של הישראלים לאפשרות של חופשה ישראלית בתקופת החורף כאופציה עדיפה על השארות בבית מחד ועל נסיעה לחופשה בחו"ל מאידך". מטרה נוספת היא הגדלת היקפי הלינות בחדרי האירוח ובבתי המלון. מדי שנה נרשמות כ-14 מיליון לינות של ישראלים בבתי מלון וחדרי אירוח ברחבי הארץ. ההכנסה השנתית מתיירות הפנים נאמדת בכ-10 מיליארד שקלים.
התשדיר , הינו תחת הסיסמא: "הכל כבר מוכן בשבילכם", והוא כולל מראות של תיירות חורפית וקורא לתייר הישראלי - מטיילים שלא נפשו במהלך חופשת הקיץ או לאלה המעוניינים לצאת לחופשה נוספת - לצאת ולנפוש בארץ במהלך עונת החורף.
שר התיירות, יצחק אהרונוביץ': "בישראל קיים מגוון אפשרויות הבילוי והנופש לתיירות חורף ואני קורא לכולם ליהנות מאוצרות הטבע של ישראל. הקמפיין הוא חלק מסדרת פעולות שיווק, בהן ינקוט המשרד במהלך החודשים הקרובים, בארץ ובחו"ל, בכדי לחזק את ענף התיירות בעונת החורף ולקראת עונת האביב של שנת 2008, אשר במהלכה נפעל להגעתם של 2.8 מיליון תיירים לארץ".