בימים אלה מחדד ראש הלשכה לפניות הציבור לענייני מזרח ירושלים, אריה קינג, את מאבקו בתנועת השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו'. במסגרת מאבק זה הקים אתר אינרטנט תחת השם 'שלוםעכשיו', השם המוכר בשינוי קל, הפעם הוא מופיע במילה אחת.



באתרו זה פורס קינג פרטים אודות הארגון ומגולל את סיפורם של מייסדי הארגון, שרת החינוך הפרופ' תמיר, פרקליט המדינה ערן שנדר, ח"כ אבשלום וילן ועו"ד צלי רשף. האתר צפוי לכלול גם ציטטות מראשי הארגון ופעיליו המרכזיים. כמו כן מובאים איזכורים של תיקים משפטיים שנפתחו נגד אנשי התנועה, כגון על תקיפת עובדי עיריית תל אביב, גניבת קראוון בחבל בנימין, בזיון בית המשפט ועוד.



במקביל מזמין האתר את הציבור שרואה את עצמו נפגע מפעילות כזו או אחרת של אנשי 'שלום עכשיו' לפרסם את סיפורו ולחשוף בו מסמכים ונתונים שבאתרי אינטרנט אחרים קיימת סבירות נמוכה מאוד שיקבלו חשיפה ראויה.



במסגרת מטרותיו של האתר החדש מציין אריה קינג שלושה יעדים מרכזיים: "חשיפת האמת סביב תנועת השמאל הרדיקלית המכונה "שלום עכשיו". עזרה הדדית בין פגועי ונפגעי 'שלום עכשיו', בהעברת מידע, בהעברת מסרים, בשיתוף בידע משפטי ועוד. עידוד לפעולות משפטיות ואחרות חוקיות כנגד תנועת שלום עכשיו ופעיליה".



כאן המקום להזכיר את חשיפתו המשפטית של קינג לפני ימים אחדים, חשיפה שפורסמה במלואה כאן, ולפיה תנועת 'שלום עכשיו' כלל אינה קיימת והיא אינה מוגדרת כישות משפטית. בעקבות חשיפתו עתר קינג לבג"ץ בדרישה למחוק את 'שלום עכשיו' מכל העתירות בהן רשומה התנועה כתובעת. כזכור, קינג מסתמך בעתירתו על תגובתו של נציג התנועה, עורך הדין צלי רשף, להחלטת בית המשפט להורות לתנועה לפצות את קינג בשל דברי דיבה שפרסמה נגדו. בתגובה להחלטת בית המשפט קבע עו"ד רשף כי התנועה אינה עמותה ועל כן אינה נחשבת יישות משפטית שניתן לחייבה בתשלום.



גם פרטיה של עתירה זו, כולל מכתבו של עו"ד צלי רשף הקובע כי 'שלום עכשיו' אינה ברת שיפוט, ניתן כמובן למצוא באתר החדש.



קינג מודע היטב לפוטנציאל הנפיץ של האתר שהקים מודיע כבר בעמוד הבית של האתר כי "האתר מצוי תחת "זכוכית מגדלת". אל תתנו לפעילי השמאל עוד חומר נגדכם/נו. שלחו רק מידע שמצוי בידיכם באופן חוקי".



זירה אינטרנטית חדשה מתלהטת? העתיד יאמר. בנתיים תוכלו לבקר באתר (המאוד בוסרי מבחינת עיצובו, יש לציין) בכתובת הזו.