בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום בישיבת "מרכז הרב" אמר יו"ר הסיעה ח"כ גדעון סער כי לצערו זו לא ישיבת סיעה רגילה אלא ביקור תנחומים של סיעת הליכוד, "הטבח הוא מקרה מזעזע וכואב. הוא לא קרה סתם במקום הזה, אין שום ספק שהייתה כוונה לפגוע במקום שמסמל את השורשים, האמונה והמאבק שלנו על זכות הארץ".



סער התייחס לסוכת המחבל שעדין עומדת על תילה, "צריך להרוס את סוכת האבלים של המחבל שנמצאת מספר קילומטרים מכאן, אני תמה על הבעיה המשפטית בעניין. זהו הדבר הראשון שצריך היה לעשות,  ולצערי גם את הדבר הקטן הזה הממשלה לא יכולה או יודעת או רוצה לעשות".



גם ח"כ רובי ריבלין התייחס לנושא, "אסור לאפשר למשפחה של אותו רוצח לקיים מן מצעד גאווה 'הנה הקדוש שלנו', יש גבול למה שמדינה יכולה להרשות לעצמה.סוכת האבלים היא התרסה בפני עמדתנו ודבר כזה לא יכול להתקיים לנגד עיננו".



ח"כ יולי אדלשטיין אמר כי התשובה של ממשלת ישראל לפיגוע הרצחני בישיבת "מרכז הרב" היא המשך בנייה והקמת ישובים במדינת ישראל, "יש להמשיך את האחיזה שלנו בירושלים בפרט ובשאר חלקי הארץ בכלל".

בעניין סוכת האבלים שלהרוצח אמר אדלשטיין כי לא יתכן שסוכת המחבל עומדת על תילה ומשפחתו מנפנפת בדגלי החמאס "במדינה מתוקנת זה לא צריך להיות אני מבטיח שנמצא לזה תשובה בחקיקה אם המדינה לא תתעשת".



ח"כ יובל שטייניץ התייחס להפסקת האש ברצועת עזה ואמר, "אנחנו נשלם ביוקר על הפסקת האש בעזה שפירושה אור ירוק לחמאס להקים חיזבאללה 2 בלב הנגב, אנו קונים שקט למספר שבועות במחיר של ביטחון הלאומי שלנו".

שטייניץ מזהיר כי הפסקת האש תביא לטילים בתל אביב, "אם תהיה הפסקת אש בתוך שנה שנתיים יהיו טילי פאג'ר שיגיעו לתל אביב וטילי נ"מ שישתקו את שדות התעופה של חיל האוויר בדרום הארץ".